Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  Alex do 26 apr 2012 - 0:05

Wij gaan over 3 weken een weekend naar Antwerpen en nu ben ik benieuwd wat ik dan écht zou moeten bezoeken. Wie is er geweest en heeft tips?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  Gast do 26 apr 2012 - 0:18

Ik ga er vaak shoppen! cheers En de dierentuin is leuk clown
Tot zover mijn culturele bijdrage *buigt*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  Ooh La La! do 26 apr 2012 - 2:46

MAS (museum aan de stroom)
Je hebt bovenop een mooi uitzicht over de stad en het is een mooi gebouw.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  tuttebel do 26 apr 2012 - 6:36

Je kan echt heel leuk shoppen! als je op de meir bent is het ook leuk om even de stadsfeestzaal te bekijken. dat is echt een prachtige zaal waar nu welliswaar winkeltjes in zitten, maar waar je echt een sisi-gevoel krijgt.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  Alex do 26 apr 2012 - 19:36

Reva schreef:Ik ga er vaak shoppen! cheers En de dierentuin is leuk clown
Tot zover mijn culturele bijdrage *buigt*

Bwahahaha dwaas Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? 394967 *applaus*

Bedankt voor jullie reacties, dames! Ik kreeg gisteren nog de tip om naar Metropolis te gaan, zijn jullie daar toevallig geweest?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  tuttebel vr 27 apr 2012 - 3:55

ja, de metropolis is ook leuk. Ik ga er meestal heen zonder een idee te hebben van welke films er draaien. er zijn 24 zalen dus dan zit er altijd wel een leuke film tussen.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips? Empty Re: Bezienswaardigheden etc. in Antwerpen, wie heeft tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum