Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

+14
Sugarfall
Dennenappel
Susan
minoessepoes
Niekske
Rush
xxDila
Toet
Tania
Antibes
Jade
girli
luenca
luisa
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 21:36

Ik denk dat als iemand extreem achterdochtig is, zo'n test niet eens zal helpen om dat wantrouwen weg te nemen, ook niet als de uitslag honderd procent waterdicht is. Want oké, dan ben je tot aan september 2011 met niemand vreemdgegaan, maar wat niet is, kan nog komen, de intentie is er misschien wel, wie zegt dat je in oktober 2011 niet een leuke andere vent ontmoet? Of in januari 2012? Of wanneer dan ook? Zo'n leugentest is altijd maar een momentopname, en een momentopname stelt iemand die chronisch achterdochtig is echt niet gerust.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Dennenappel wo 14 sep 2011 - 23:04

Nee, ik zou dat niet doen. Door aan de leugendetector te gaan, ga je mee in zijn achterdocht. Hiermee help je hem niet.

Daarnaast zou ik ook geen relatie willen, waarin zulke achterdocht mee speelt. Hij gelooft een apparaat dan wel, dat kan hem wellicht (vermoedelijk alleen dit gedeelte) tijdelijk gerust stellen, maar zelf kan je dat niet.

[edit] Ik had Susan post nog niet gelezen, daarin zegt ze eigenlijk hetzelfde.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Sugarfall wo 14 sep 2011 - 23:29

Ik zou het wel doen, om zijn ongelijk te bewijzen, maar ik zou daarna wel heel anders naar hem kijken, en ook serieus over mijn relatie na gaan denken.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  pitbullgup do 15 sep 2011 - 0:04

Sugarfall schreef:Ik zou het wel doen, om zijn ongelijk te bewijzen, maar ik zou daarna wel heel anders naar hem kijken, en ook serieus over mijn relatie na gaan denken.

+1 !!!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Susan do 15 sep 2011 - 0:12

Ik weet nog dat er een paar jaar geleden een keer een topic was van een meisje dat zwanger was en haar vriend eiste een vaderschapstest. Heel veel mensen hadden toen begrip voor die jongen, terwijl ik dat persoonlijk nog een veel grotere belediging zou vinden.

Ik vraag me trouwens af hoe het daarmee is afgelopen, dat heeft ze nooit meer vereld.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Toet do 15 sep 2011 - 0:40

Rush schreef:
June schreef:
toetje_ schreef:
PrinsesBo schreef:Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Wat is daar zo gek aan? Ik heb dat ook geëist bij mijn ex. En dat doe ik bij de volgende zo weer.

+ 1
Nou ik ga niet midden in een relatie een soa-test doen..

Nee niet midden in een relatie haha dat zou wat zijn. Maar ik van te voren wel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Possom di 20 sep 2011 - 10:23

Ik vind dat hier heel veel en heel snel nee wordt geroepen. Er wordt gesteld dat de man een psychisch probleem heeft dat zich uit in de vorm van achterdochtigheid en ik vind dat belachelijk veel meiden dan maar meteen kappen. Als het niet perfect is, laat dan maar zitten lijkt het wel. Als je je vent daar nou mee gerust kan stellen en tegelijkertijd kan laten inzien dat hij een probleem heeft waar hij aan moet werken?
Om het minste of geringste (niet alleen gebaseerd op dit topic uiteraard) wordt iemand hier bij het grof vuil gezet zonder mee te denken of mee te willen helpen aan een oplossing, jammer.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Susan di 20 sep 2011 - 20:26

Possom schreef:Ik vind dat hier heel veel en heel snel nee wordt geroepen. Er wordt gesteld dat de man een psychisch probleem heeft dat zich uit in de vorm van achterdochtigheid en ik vind dat belachelijk veel meiden dan maar meteen kappen. Als het niet perfect is, laat dan maar zitten lijkt het wel. Als je je vent daar nou mee gerust kan stellen en tegelijkertijd kan laten inzien dat hij een probleem heeft waar hij aan moet weken?
Om het minste of geringste (niet alleen gebaseerd op dit topic uiteraard) wordt iemand hier bij het grof vuil gezet zonder mee te denken of mee te willen helpen aan een oplossing, jammer.

Ik geloof er helemaal niet in dat je iemand met dat soort psychische problemen kan helpen door aan een leugendetector te gaan. Verder denk ik dat het loodzwaar is om te leven met iemand die structureel extreem achterdochtig is en ik kan wel begrijpen dat een relatie daarop kan stuklopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Rush di 20 sep 2011 - 20:27

toetje_ schreef:
Rush schreef:
June schreef:
toetje_ schreef:
PrinsesBo schreef:Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Wat is daar zo gek aan? Ik heb dat ook geëist bij mijn ex. En dat doe ik bij de volgende zo weer.

+ 1
Nou ik ga niet midden in een relatie een soa-test doen..

Nee niet midden in een relatie haha dat zou wat zijn. Maar ik van te voren wel.
Ik lees het van PrinsesBo als midden in een relatie, maar kan het mis hebben, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Melis_je di 20 sep 2011 - 20:33

Susan schreef:
Possom schreef:Als het niet perfect is, laat dan maar zitten lijkt het wel. Als je je vent daar nou mee gerust kan stellen en tegelijkertijd kan laten inzien dat hij een probleem heeft waar hij aan moet weken?
Om het minste of geringste (niet alleen gebaseerd op dit topic uiteraard) wordt iemand hier bij het grof vuil gezet zonder mee te denken of mee te willen helpen aan een oplossing, jammer.

Ik geloof er helemaal niet in dat je iemand met dat soort psychische problemen kan helpen door aan een leugendetector te gaan. Verder denk ik dat het loodzwaar is om te leven met iemand die structureel extreem achterdochtig is en ik kan wel begrijpen dat een relatie daarop kan stuklopen.
Ik denk ook niet dat diegene daarna gerustgesteld is, maar kan aangrijpen dat een leugendetector niet betrouwbaar is, dat je je ná die test onbetrouwbaar bent gaan gedragen etc. Ik denk niet dat je achterdochtigheid oplost door erin mee te gaan, dat is misschien het verschil tussen Possom en mij.
Ik denk soms wel dat sommige ergernisjes wel heel groot gemaakt worden op dit forum en ik vind het dan zonde dat een relatie over is, maar ik lees alleen wat hier geschreven wordt, dus wat weet ik nou helemaal over andermans relatie.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 23:17

Ik vind dat echt achterlijk en zou er nooit aan meewerken. Mijn vriend/man zal me moeten vertrouwen en als hij dat niet doet dan is de relatie niet goed. Daarnaast is een leugendetector verre van feilloos, dus wat dat betreft heb je er niet veel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  SoGood di 20 sep 2011 - 23:30

Nee, en ik laat me zeker ook niet chanteren.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? - Pagina 2 Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum