Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gegevens partner nodig voor contract?

5 plaatsers

Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 21:13

Nu ik de baan heb moet ik wat gegevens doorgeven zoals mijn sofinummer en bankrekeningnr enz. Heel normaal.
Maar ze vragen nu ook het sofinummer en geboortedatum van mijn man en geboortedatum van mijn kind. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Waarvoor zouden ze dit nodig kunnen hebben? Voor de belastingdienst oid?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:21

wat apart, ik zou eens vragen waarom ze dat willen hebben

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Rovine ma 31 okt 2011 - 21:24

Pensioen denk ik. Mocht jij bijvoorbeeld komen overlijden, dan krijgt je partner maandelijks x bedrag uit je pensioenfonds. Ik was niet verplicht dit in te vullen omdat mijn vriend en ik niks geregistreerd hebben staan, maar mag het wel veranderen als ik dat wil.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 21:26

Dat heeft waarschijnlijk te maken met je pensioen, mocht jij overlijden, dan hebben je man en/of kind nog recht op een bedrag.

*edit* Nobucta was me al voor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  chipa ma 31 okt 2011 - 21:27

ah ok dat verklaard het:) Mijn man heeft dit zelf aangegeven bij zijn pensioen maar hier doet de werkgever het kennelijk gelijk omdat we getrouwd zijn.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Linnie1985 ma 31 okt 2011 - 22:34

Bij mijn vriend vroegen ze zijn geboortedatum ook. En ook zijn telefoonnummer, maar dat is meer als er iets gebeurt is dat ze hem kunnen bereiken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Zora di 1 nov 2011 - 6:45

Jep, bij mij vroegen ze dat ook ivm pensioen.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Coco zo 6 nov 2011 - 2:10

Heb je geen baan in de juridische sector? Dan controleren ze in sommige functies ook of je partner geen strafblad o.i.d. heeft?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  chipa zo 6 nov 2011 - 5:23

Ging idd om het pensioen! Als mij wat overkomt gaat het naar mijn partner of kind.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gegevens partner nodig voor contract? Empty Re: gegevens partner nodig voor contract?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum