Een tattoo voor je partner
+11
Rush
Jente10
Susan
luisa
Sjors
mzcharlotte
ExpressoB
Gigi_
Bimbam
SuperGrover
Antibes
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Een tattoo voor je partner
Wesley Sneijder liet het hoofd van Yolanthe op zijn buik zetten.
Iets voor jou?
Gast- Gast
Re: Een tattoo voor je partner
Leuk, als ze volgend jaar uit elkaar gaan en hij een nieuwe vlam krijgt
Gast- Gast
Nope, niks voor mij!
Kat von D heeft ook een portret van Jesse James laten zetten en nu is de relatie voorbij.
Kat von D heeft ook een portret van Jesse James laten zetten en nu is de relatie voorbij.
Gast- Gast
Tussen Jan en Yolanthe ging het ook uit toen Jan net twee maand terug een tattoo voor haar op zijn arm had laten zetten.
Gast- Gast
Megara schreef:Tussen Jan en Yolanthe ging het ook uit toen Jan net twee maand terug een tattoo voor haar op zijn arm had laten zetten.
Is een voorteken...
Gast- Gast
Megara schreef:Tussen Jan en Yolanthe ging het ook uit toen Jan net twee maand terug een tattoo voor haar op zijn arm had laten zetten.
Moest ik ook aan denken haha! Misschien is ze er tóch niet zo van gecharmeerd?
Ik hoef geen tattoo, vind ze verschrikkelijk en al helemaal niets dat met een partner te maken heeft!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Verschrikkelijk. Sowieso een hoofd als tattoo, bah.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Antibes schreef:Megara schreef:Tussen Jan en Yolanthe ging het ook uit toen Jan net twee maand terug een tattoo voor haar op zijn arm had laten zetten.
Moest ik ook aan denken haha! Misschien is ze er tóch niet zo van gecharmeerd?
Ik hoef geen tattoo, vind ze verschrikkelijk en al helemaal niets dat met een partner te maken heeft!
Eens.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Haha! Wat een mafklapper.
Maarja ik heb ook dezelfde tattoeage als een vriendin. Alleen dat is niet haar hoofd. En heul klein en symbolisch.
Maarja ik heb ook dezelfde tattoeage als een vriendin. Alleen dat is niet haar hoofd. En heul klein en symbolisch.
Gast- Gast
Een collega van mij (vrouwlijk) heeft een hele grote naakte vrouw op haar rug laten zetten....
Gast- Gast
Nee, niks voor mij. Foto's en namen van moeders of kinderen kan nog begrijpen (niet dat ik het mooi vind), maar van je partner vind ik toch altijd een risico.
Gast- Gast
Verschrikkelijk!
Sowieso worden portrettatoeages nooit mooi( vind ik).
Sowieso worden portrettatoeages nooit mooi( vind ik).
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Als ik dat hoofd van mijn vriend moet laten tatoeeren dan mag ik wel een hele grote buik of rug gaan creeeren, haha
(ah arme jongen, het valt best mee hoor)
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Een collega van mij (vrouwlijk) heeft een hele grote naakte vrouw op haar rug laten zetten....
ieh! ze is van de andere kant dan denk:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Hazeltje schreef:Een collega van mij (vrouwlijk) heeft een hele grote naakte vrouw op haar rug laten zetten....
Nope.
Ze heeft een vriend. Nu kan dat ook schijn zijn natuurlijk maar dat is bij haar volgens mij toch niet.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha! Wat een mafklapper.
Die variant heb ik nog nooit gehoord, maar ik ben er er geheel mee eens! Never nooit een portret van een geliefde... niet voor mij althans. Ook geen naam.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hazeltje schreef:ExpressoB schreef:Hazeltje schreef:Een collega van mij (vrouwlijk) heeft een hele grote naakte vrouw op haar rug laten zetten....
Nope.
Ze heeft een vriend. Nu kan dat ook schijn zijn natuurlijk maar dat is bij haar volgens mij toch niet.
Amy Winehouse had ook een naakte vrouw
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Hazeltje schreef:ExpressoB schreef:Hazeltje schreef:Een collega van mij (vrouwlijk) heeft een hele grote naakte vrouw op haar rug laten zetten....
Nope.
Amy Winehouse had ook een naakte vrouw
Maar bij haar past het nog enigzins
En die was volgens mij ook niet zo groot als bij mijn collega....
Gast- Gast
Ik kan me uberhaupt niet voorstellen dat je een tatoeage plaatst van je partner, maar zijn/haar afbeelding....
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Verschrikkelijk. Ik heb die tattoo ook ergens ingezoomd gezien, lijkt niet eens op Yolanthe. Echt lelijk.
Namen van partner vind ik al lelijk, laat staan een portret. Niet mijn ding dus
Namen van partner vind ik al lelijk, laat staan een portret. Niet mijn ding dus
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
_Leaf_ schreef:Als ik dat hoofd van mijn vriend moet laten tatoeeren dan mag ik wel een hele grote buik of rug gaan creeeren, haha
Het hoeft niet per se op ware grootte hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vader heeft een tattoo op zijn arm van een vogel met een lintje in z'n pootjes en op dat lintje stond dus de naam van zijn ex. Spijt als haren op zijn hoofd... toen hij net wat met mijn moeder kreeg heeft hij dat lintje zwart laten tattoëren. Maargoed, de naam komt er na 30-35 jaar alweer half doorheen.
Gast- Gast
Ik heb het er toevallig een keer met mijn vriend over gehad omdat een bekende van mij tatoo met naam van haar vriend (ze hadden toen 3 maand ofzo) had laten tatoeëren. Dat vond ik echt raar...
Mijn vriend zei toen dat als hij een tatoo zou laten zetten het wel met mij te maken zou hebben. Dat vond ik wel heel lief maar heb wel aangegeven dat ik naam-tatoo's echt lelijk vind. Zo'n gezicht vind ik nog veel erger. Vind dan iets symbolisch veel mooier!
Mijn vriend zei toen dat als hij een tatoo zou laten zetten het wel met mij te maken zou hebben. Dat vond ik wel heel lief maar heb wel aangegeven dat ik naam-tatoo's echt lelijk vind. Zo'n gezicht vind ik nog veel erger. Vind dan iets symbolisch veel mooier!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Hahaha en LELIJK, ze lijkt wel dood man..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ga jij aan de leugendetector voor je partner?
» Tattoo voor dochter
» Voor de tattoo-liefhebbers...
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» show de tattoo voor je kindje!
» Tattoo voor dochter
» Voor de tattoo-liefhebbers...
» Hoe vaak seks is 'normaal' voor jou? En je partner?
» show de tattoo voor je kindje!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: