Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

+14
Sugarfall
Dennenappel
Susan
minoessepoes
Niekske
Rush
xxDila
Toet
Tania
Antibes
Jade
girli
luenca
luisa
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  luisa wo 14 sep 2011 - 8:23

Toevallig zag ik vanmiddag een stukje van Dhr Phill. Daar was een stel waarvan de man dacht dat zijn vrouw vreemd ging. Die man was nogal een jaloers type, ik weet niet of hij ook aanwijzingen had waarop hij zijn vermoedens jegens vrouw baseerde. Hoe dan ook, hij geloofde zijn vrouw dus niet en uiteindelijk heeft zijn vrouw 3 keer meegewerkt aan een test met een leugendetector.

Toen ik dit zag was mijn 1e gedachte gelijk dat die vrouw ook gek is om mee te werken. Mocht mijn man het in zijn hoofd halen dat ik vreemd ga of mij op een ander vlak niet vertrouwd en hij vraagt mij om aan de leugendetector te gaan dan weiger ik dit. Niet omdat hij mij niet kan vertrouwen uiteraard, maar omdat ik wil dat hij mij zonder een dergelijke test vertrouwt. Doet hij dit niet dan is er toch iets goed mis in onze relatie m.i.

Ik vraag me af hoe anderen hier over denken. Zou jij meewerken aan een leugentest om je partner gerust te stellen?
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  luenca wo 14 sep 2011 - 8:27

ik weet het niet, maar liefde maakt blind...en als je zo gehecht ben aan iemand getrouwd kinderen en al sommige doen er dan alles voor....ik kan me niet voorstellen dat ik het zou doen maar liefde kan mij ook behoorlijk naief maken, dus als ik in die situatie terecht zou komen denk dat ik er dan ook pas antw op zal weten...ik mail je zsm terug trouwens...na vanavond ;-)
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  girli wo 14 sep 2011 - 8:29

Ik vind een leugendetectortest niet te vertrouwen, dus nee. Bovendien vind ik dat hij me moet vertrouwen op wat ik zeg en wat ik doe, niet om een onbetrouwbare test.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:31

Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Jade wo 14 sep 2011 - 8:42

Nee! Ik vind dat mijn vriend mij op mijn woord moet vertrouwen.
verder vertrouw ik zo'n leugendetector ook niet.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:44

Als hem dat gerust stelt, dan zou ik dat wel doen.

Maar stiekem zou ik het dan meer doen voor de ervaring om eens aan zo'n apparaat gekoppeld te zitten laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:48


Ik zou wellicht mee werken, maar het daarna ook direct uitmaken. Dan kan hij in zijn volgende relatie hopelijk zijn vriendin vertrouwen, en ik een relatie vinden waarin ik me niet op die manier moet bewijzen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 8:48

Hmm, ik weet het niet. In de context van dat hij serieuze hulp wil zoeken voor zijn gedachten... Ja, wellicht wel. Als onderdeel van het proces voor hem dan. Anderzijds denk ik ook niet dat dat helpt, want deze man was ook immuun voor feiten die zijn paranoide gedachten weerlegden. En stiekem, ook nog wel vanuit de hoop dat ik dan EINDELIJK geloofd zou worden.

Overigens had deze man totaal geen bewijs. Hij controleerde alles van haar, luisterde haar af, tracking device in haar auto, contoleerde zelfs haar ondergoed op vlekken, video opnames.. En nog NOOIT had hij enige aanleiding om haar niet te vertrouwen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Tania wo 14 sep 2011 - 8:50

Zero schreef:
Ik zou wellicht mee werken, maar het daarna ook direct uitmaken. Dan kan hij in zijn volgende relatie hopelijk zijn vriendin vertrouwen, en ik een relatie vinden waarin ik me niet op die manier moet bewijzen.

+1

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 8:59

Dan noem je ook een programma. :P

Los van de show, ik zou het ook niet doen. Om wat hier al is genoemd, mijn vriend moet mij kunnen vertrouwen zonder zo'n stomme test.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 9:04

Antibes schreef:Hmm, ik weet het niet. In de context van dat hij serieuze hulp wil zoeken voor zijn gedachten... Ja, wellicht wel. Als onderdeel van het proces voor hem dan. Anderzijds denk ik ook niet dat dat helpt, want deze man was ook immuun voor feiten die zijn paranoide gedachten weerlegden. En stiekem, ook nog wel vanuit de hoop dat ik dan EINDELIJK geloofd zou worden.

Overigens had deze man totaal geen bewijs. Hij controleerde alles van haar, luisterde haar af, tracking device in haar auto, contoleerde zelfs haar ondergoed op vlekken, video opnames.. En nog NOOIT had hij enige aanleiding om haar niet te vertrouwen.
Hier ben ik het wel mee eens. Al denk ik toch echt dat het botweg gezegd zijn probleem is en dat hij dat moet oplossen. Dat ga ik niet voor hem doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Antibes wo 14 sep 2011 - 9:17

Yvaine schreef:
Antibes schreef:Hmm, ik weet het niet. In de context van dat hij serieuze hulp wil zoeken voor zijn gedachten... Ja, wellicht wel. Als onderdeel van het proces voor hem dan. Anderzijds denk ik ook niet dat dat helpt, want deze man was ook immuun voor feiten die zijn paranoide gedachten weerlegden. En stiekem, ook nog wel vanuit de hoop dat ik dan EINDELIJK geloofd zou worden.

Overigens had deze man totaal geen bewijs. Hij controleerde alles van haar, luisterde haar af, tracking device in haar auto, contoleerde zelfs haar ondergoed op vlekken, video opnames.. En nog NOOIT had hij enige aanleiding om haar niet te vertrouwen.
Hier ben ik het wel mee eens. Al denk ik toch echt dat het botweg gezegd zijn probleem is en dat hij dat moet oplossen. Dat ga ik niet voor hem doen.

Nee, maar ik kan me ook indenken dat het níet mee willen werken voor hem ook weer een negatieve klap kan zijn. Zou ze dan tóch iets verbergen? Rationeel zeg ik nee, maar de problematiek is niet rationeel en in dat proces kan ik me een ja wel voorstellen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 10:57

Als hij me niet vertrouwt heeft de relatie voor mij geen zin meer. Moet ik dan straks voor elke twijfel aan zo'n test? Wat een onzin. Ik denk dat mn vriend er beter aan zou doen om aan zn eigen onzekerheid te gaan werken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Toet wo 14 sep 2011 - 11:09

PrinsesBo schreef:Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Wat is daar zo gek aan? Ik heb dat ook geëist bij mijn ex. En dat doe ik bij de volgende zo weer.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  xxDila wo 14 sep 2011 - 11:20

Mijn eerste gedachte is meteen: Nee.

Als hij mij dan zonder duidelijk aanwijsbare reden niet vertrouwt, dan stikt hij er maar in. Klinkt misschien heel hard, maar ik gaan geen test doen alleen omdat hij dat eist & dan ook nog eens op tv..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 12:13

toetje_ schreef:
PrinsesBo schreef:Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Wat is daar zo gek aan? Ik heb dat ook geëist bij mijn ex. En dat doe ik bij de volgende zo weer.

+ 1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Rush wo 14 sep 2011 - 19:54

June schreef:
toetje_ schreef:
PrinsesBo schreef:Ligt eraan wat de reden erachter is.
Heb wel ooit een SOA test gedaan voor vriend... Ook dat niet meer!

Wat is daar zo gek aan? Ik heb dat ook geëist bij mijn ex. En dat doe ik bij de volgende zo weer.

+ 1
Nou ik ga niet midden in een relatie een soa-test doen..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 19:58

Nee, ik ga niet aan de leugendetector. Vertrouwen vind ik belangrijk en als dat er niet meer is, kun je er beter mee kappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Niekske wo 14 sep 2011 - 20:15

Break Of Day schreef:Nee, ik ga niet aan de leugendetector. Vertrouwen vind ik belangrijk en als dat er niet meer is, kun je er beter mee kappen.

+1
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Rush wo 14 sep 2011 - 20:18

Niekske schreef:
Break Of Day schreef:Nee, ik ga niet aan de leugendetector. Vertrouwen vind ik belangrijk en als dat er niet meer is, kun je er beter mee kappen.

+1
Idd. Ik zou eerst die test doen om te bewijzen dat hij sick thoughts heeft en er daarna mee kappen. Bye! Twisted Evil
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 20:21

girli schreef:Ik vind een leugendetectortest niet te vertrouwen, dus nee. Bovendien vind ik dat hij me moet vertrouwen op wat ik zeg en wat ik doe, niet om een onbetrouwbare test.

+1

Die Dr.Phil is me er eentje, wie bedenkt nou dat zo'n test effectief is? Beter samen werken aan de relatie dan zoeken naar paardenmiddeltjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 20:33

Als het zo ver moet komen dat hij dát van me verlangd (of ik van hem), denk ik dat er van m'n relatie sowieso al weinig over is. Dus nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  minoessepoes wo 14 sep 2011 - 20:52

Als het al 3 keer nadrukkelijk gevraagd is en ik wordt nog niet geloofd dan zou ik het wel doen, maar daarna ook meteen een punt achter mijn relatie zetten want ik kan niet samenleven met iemand die mij totaal niet vertrouwd. Heel misschien valt er over te denken om bij hem te blijven als hij in therapie of iets dergelijks zou gaan, maar dat er iets moet veranderen is duidelijk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Susan wo 14 sep 2011 - 20:53

Nee, ik zou het te achterlijk voor woorden vinden als hij dat van me zou willen.

Daarbij geloof ik ook nooit zo dat een leugendetector echt honderd procent foutloos werkt. Straks zegt dat ding dat je liegt terwijl je helemaal niet liegt. Dan denkt je blijkbaar nogal achterdochtige partner dat zijn achterdocht nog gefundeerd is ook.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  luisa wo 14 sep 2011 - 21:18

Volgens mij zijn die leugendetectors nu weer erg betrouwbaar hoor. Ok 100% waarschijnlijk niet, maar ik geloof dat er daarom bijv. dezelfde vraag meerdere keren gesteld wordt in net iets andere zetting. Maar goed, blijft dus een risico inzitten.
Nou weet ik niet wat voor test dhr Phill gebruikt, hierboven doel ik op de test die in Amerika inmiddels ook bij criminelen toegepast wordt.
In Italie werd er bij Big Brother nog best vaak gebruik gemaakt van een leugendetector. Bij een iemand kwam uit de test dat hij flink zat te liegen (ging ook over vreemdgaan) en hoewel hij nog weken zijn vreemdgaan ontkent heeft kwam dit later toch uit en heeft hij het uiteindelijk toegegegven. Hoewel het hier om een simpele test ging (althans daar ga ik van uit) had de test toch gelijk.

Ik heb er nog eens over nagedacht (jawel, het intrigeert me) en mijn primaire reactie zou hoe dan ook zijn 'rot op met je test'. Echter ben ik wel heel eigenwijs en wil graag mijn gelijk aantonen, misschien dat ik daarom uiteindelijk dus wel zal meewerken. Maar ik kan me niet voorstellen dat mijn relatie het overleeft, de vertrouwensbreuk is te groot.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ga jij aan de leugendetector voor je partner? Empty Re: Ga jij aan de leugendetector voor je partner?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum