Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

+2
Rouxxxe
SleepingBeauty
6 plaatsers

Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  SleepingBeauty do 12 jan 2012 - 23:36

Mijn contract loopt per maart af. En kan dan omgezet worden naar een 20 uurs contract.
Ik heb nu 24 uur en er gaat dus sowieso 4 uur af. Met de daarbij behorende onzekerheid dat als de collega die ik vervang terug komt, mijn contract per direct vervalt....
Wil gewoon graag 32uur werken, en met 24 uur was ik al een mooi eind in de richting en nu ga ik weer omlaag!
Blegh!

Baal er zo van en in de zorg zie ik heel veel vacatures voor minder dan 32 uur....'t Is echt waardeloos!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  Rouxxxe vr 13 jan 2012 - 1:21

He, wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je hier erg van baalt! Ga je nu op zoek naar iets heel anders, of blijf je voorlopig die 20 uur werken?
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  Jeanette vr 13 jan 2012 - 1:22

Zijn er intern geen vacatures? Intern is de beste manier om aan meer uren te komen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  SleepingBeauty vr 13 jan 2012 - 1:37

Nou ik moet dit eerst maar aanhouden.
Ben wel van plan om verder te kijken, want tja 20 uur ik wil graag wat vastigheid.

Het is een kleine organisatie die erg gaat bezuinigen op verpleegkundigen, dus voorlopig geen interne vacatures...
Wat ook gelijk mijn toekomst erg onzeker maakt, want per juli is weer alles onzeker en ook maar de vraag of mijn contract uren blijven bestaan, of dat er nog meer bezuinigd gaat worden.

Ik wil nog even het uitzendbureau bellen denk ik, want ik wil wel graag wat extra werken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  SnowWhite vr 13 jan 2012 - 1:47

Balen zeg!!

Waar woon je?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  bo vr 13 jan 2012 - 2:29

Waar woon je sleepingbeauty ?
En in welke zorg werk je, wat is je niveau ?

bo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 88
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  SleepingBeauty vr 13 jan 2012 - 3:17

Omgeving van zwolle.
En ik ben verpleegkundige niv. 5
En dat valt al helemaal niet mee Wink
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  Jeanette vr 13 jan 2012 - 4:17

Misschien heb je hier wat aan?

http://www.isalawerkt.nl/vacatures/12/verpleegkundigen_obstetrie____gynaecologie_/456

http://vacatures.trovit.nl/index.php/cod.frame/url.http%253A%252F%252Fwww.medicarejobs.nl%252FWerken_Baan%252F5679-Verpleegkundige_niveau_4_5_in_Zwolle_15590.html/id_ad.Y121c1a1SG1jp/type./what.verpleegkundige%20niveau%205%20zwolle/pos.1/org.1/pop.1/publisher_id./referer_id.1/t.1

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  mzcharlotte vr 13 jan 2012 - 8:42

Mijn zusje werkt in de zorg en heeft twee banen. Ik weet niet of het voor jou te combineren is om bijvoorbeeld nog een baan van 12u erbij te nemen?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  SnowWhite vr 13 jan 2012 - 9:14

SleepingBeauty schreef:Omgeving van zwolle.
En ik ben verpleegkundige niv. 5
En dat valt al helemaal niet mee Wink

Jammer, beetje ver Wink
Wij zijn namelijk nog op zoek naar mensen, maar dat is in Zuid Holland..
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken..... Empty Re: Pff kan weer een nieuwe job gaan zoeken.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum