Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

+5
Aimee
mauwmauw
vlinder-19
Liadan
Printje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 7:30

R ligt al een tijd in een groot bed maar heb tot nu toe steeds alleen het overtrek gebruikt. Nu wordt het wat kouder en heb ik het dekbed erin gestopt, maar eigenlijk zit het me niet helemaal lekker. het is wel een speciaal dekbed voor kinderen maar ik ben bang dat hij eronder kruipt ofzo.

Hebben jullie alweer een dekbed in gebruik of alleen nog een lakentje oid?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Liadan zo 16 sep 2012 - 7:32

Hier is het dekbed bijna de hele zomer in gebruik geweest, alleen op hele warme nachten heb ik die niet op haar bed gelegd. Ik vond het dekbed in het begin ook wel eng, maar hier is ze er nooit onder gekropen, ging meteen goed.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  vlinder-19 zo 16 sep 2012 - 7:33

Hier eigenlijk altijd het dekbed erin, behalve toen het een paar week geleden zo enorm warm was, toen alleen het overtrek. Maar het is hier echt te koud voor alleen een overtrek hoor! Ze kruipt er wel altijd ver onder ( niet helemaal met haar hoofd natuurlijk) maar het is een speciaal dekbed en het is niet zo dat ze geen lucht zou krijgen ofzo. ( mocht ze er helemaal onder kruipen)
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 7:35

Hier is het de hele zomer op zijn kamer 20+graden geweest, hij schopt zichzelf snel bloot dat wel maar nu ishet toch wel wat afgekoeld en wilde ik het dekbed eens proberen, maar eigenlijk vind ik het doodeng Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  vlinder-19 zo 16 sep 2012 - 7:36

En in het begin maakte ik het bed ook gewoon kort op trouwens dan hoefde ik niet zo bang te zijn dat ze er onder zou kruipen ( F.ay is met ruim 1,5jr overgegaan naar een groot bed )
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 7:39

Ik maakte het ook altijd kort op maar met dat dekbed gaat dat niet zo handig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  vlinder-19 zo 16 sep 2012 - 7:40

Jawel joh, matras omhoog dekbed er netjes onder klaar al Very Happy .
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 7:42

vlinder-19 schreef:Jawel joh, matras omhoog dekbed er netjes onder klaar al Very Happy .

hahahha tsja ik ben momenteel, sinds ik zwanger ben, niet altijd de meest handige persoon die er bestaat....Hij heeft aan de zijkant nog zo'n rekje zodat hij er niet kan uitvallen maar ik vond het zo dik onder het matras.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  mauwmauw zo 16 sep 2012 - 7:44

even een andere vraag,blijven jullie kindje er goed onderliggen?V blijft totaal niet onder een denken liggen,vroeg me dus af hij misschien wel onder een dekbed zal blijven liggen.En ik lees hier over een speciaal dekbed,waar kan je die kopen en wat is er speciaal aan?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje zo 16 sep 2012 - 7:45

mauwmauw schreef:even een andere vraag,blijven jullie kindje er goed onderliggen?V blijft totaal niet onder een denken liggen,vroeg me dus af hij misschien wel onder een dekbed zal blijven liggen.En ik lees hier over een speciaal dekbed,waar kan je die kopen en wat is er speciaal aan?

Nee R blijft ook nooit liggen, schopt alles weg...

Ik heb deze gewoon bij de Leen Bakker gehaald maar daar hebben ze een speciale lijn voor jonge kinderen, een ademend dekbed ofzo is het.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  vlinder-19 zo 16 sep 2012 - 7:47

F.ay blijft eigenlijk wel aardig netjes liggen, ik stop haar lekker in en als ik op bed ga leg ik haar nog een keer goed mocht het nodig zijn. Ik heb ook een dekbed van de kinderlijk van leenbakker.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Aimee zo 16 sep 2012 - 7:48

vlinder-19 schreef:F.ay blijft eigenlijk wel aardig netjes liggen, ik stop haar lekker in en als ik op bed ga leg ik haar nog een keer goed mocht het nodig zijn. Ik heb ook een dekbed van de kinderlijk van leenbakker.

Luguber Laughing
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Gast zo 16 sep 2012 - 7:50

Hier op de warme avonden/nachten GEEN dekbed, maar zoals nu (lees; enkel glas boven) en toch wel frisjes op de kamer (ventilatie staat nog geheel open) ligt ze onder haar dekbedje.

Ging vanaf het begin goed, gelukkig tot op heden kruipt of ligt ze niet heel haar bed door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Makamba zo 16 sep 2012 - 7:54

Liadan schreef:Hier is het dekbed bijna de hele zomer in gebruik geweest, alleen op hele warme nachten heb ik die niet op haar bed gelegd. Ik vond het dekbed in het begin ook wel eng, maar hier is ze er nooit onder gekropen, ging meteen goed.

Precies zo! +1 dus.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  mauwmauw zo 16 sep 2012 - 7:58

toch maar eens bij de leenbakker kijken.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Darius zo 16 sep 2012 - 20:35

Als ik heel eerlijk ben (en ik ben prima op de hoogte van adviezen van veilig slapen) vind ik dat het hier bij ons wel meevalt met onder het dekbed kruipen. Laurens heeft gewoon met 1 jaar en 9 maanden een peuterbedje met een dekbed en een kussen gekregen, en dat ging allemaal prima.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Lolly's zo 16 sep 2012 - 21:41

Wat zijn je bezwaren tegen een dekbedje dan als ik vragen mag?

EDIT: ik zie het al, bang dat hij gaat stikken als hij eronder kruipt, toch? Je kindje is ruim 2,5 jaar dan kunnen ze zich prima redden hoor. En onder een dekbed kruipen zal benauwd aanvoelen, stikken zal niet zo makkelijk gaan. Hier slapen ze sinds ze uit het ledikantje zijn gewoon onder een dekbedje.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  PiP zo 16 sep 2012 - 21:46

Ik heb hem er.anderhalve week geleden in gedaan, maar vorig weekend nog wel weer even alleen een ivertrek erop gedaan. Het is nu echt van dat twijfel weer.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Gast ma 17 sep 2012 - 5:50

Hier sliep ze vorig jaar al onder een dekbed.
Ik heb het er een paar weken geleden ook een keer in gehad, toen er weer uit gehaald en nu zit het er sinds het weekend weer in.
Ze slaapt vlakbij het raam en dat staat eigenlijk altijd open, maar nu vind ik alleen een laken wel wat fris.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Printje ma 17 sep 2012 - 8:02

Het is vannacht ook gewoon goed gegaan, hij is de hele tijd netjes blijven liggen. Ik vind het nu ook te fris worden zonder dekbed, R slaapt ook dicht bij het raam trouwens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer) Empty Re: Wanneer dekbed gaan gebruiken (qua weer)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum