Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weer zo'n fase met gaan slapen...

4 plaatsers

Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Printje do 26 apr 2012 - 23:59

Pfff zoonlief heeft af en toe weken erbij dat hij zeer slecht gaat slapen, zowel overdag als sávonds is het huilen huilen huilen. En is het sávonds soms wel half 10/10 uur eer hij slaapt..

Geen idee wat het precies is, heb hem nu zonder slaapzak en met de deur een klein stukje open in bed liggen en ben benieuwd. hij slaapt nog niet maar huilt ook nog niet.

Wie heeft er ook een kindje dat met vlagen zo'n drama maakt van het naar bed gaan? Ik kan het ook niet plaatsen waar het vandaan komt, ik ben afgelopen maandagavond niet thuis geweest toen hij naar bed ging en sindsdien is het dus weer een slaapdrama. Op de opvang gaat hij wel zonder problemen slapen dus misschien is het wel gewoon weer even testen bij ons..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 0:02

Zoals je weet gaat het bij S ook weken goed en dan ineens weer drama..

Wij hebben ook geen idee waarom.. T komt ineens en is ook ineens weer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Printje vr 27 apr 2012 - 0:15

Dat is hier dus ook vaak, opeens is het weer over.

Meneer slaapt nog steeds niet en ligt wat te mopperen maar ik kijk het nog heel ff aan. Heb steeds de hoop dat hij toch even gaat slapen...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Linda vr 27 apr 2012 - 0:22

Hier ook in fases. We zitten nu weer in een periode dat het echt heel moeilijk gaat.
We moeten minstens een uur bij haar blijven eer ze slaapt, anders wordt ze echt hysterisch. Ik hoop dat het niet te lang gaat duren, vond het juist zo fijn gaan de laatste tijd.
En ik denk dat een peuterbed hier een goede oplossing gaat zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  duckie vr 27 apr 2012 - 0:28

hier is het ook vaak bij periodes dat het weer muizen is met slapen.... of ze word wakker tegen de tijd dat wij gaan slapen en wil dan met geen mogelijkheid meer in haar eigen bed slapen en is dan helemaal overstuur... gisteravond wou ze zelfs helemaal niet slapen in dr eigen bed en heeft ze hier tot kwat voor 10 beneden rond gelopen en toen heb ik het nog 1 x geprobeerd om haar in dr eigen bedje te leggen en toen is ze toch gaan slapen... en werd vanmorgen pas om kwart voor 9 wakker... maar die nachten met dat spoken zijn echt slopend
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Annemie vr 27 apr 2012 - 1:12

Hier is het de laatste tijd ook drama,schreeuwen,huilen en steeds weer zijn knuffels uit bed gooien,dan wordt hij nog hysterischer... Soms word hij snachts helemaal overstuur wakker en duurt het een uur voor hij slaapt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 1:33

Hier ook wel eens van die periodes en heel vaak is er achteraf wel een oorzaak geweest. Zo was het vorige week ook drama, maar nu blijkt ze ineens ontzettend verkouden, waarschijnlijk heeft ze zich toen gewoon niet lekker gevoeld. Ook vaak genoeg geen duidelijke oorzaak trouwens, maar ik weet zeker dat het ergens vandaan komt, op zulke momenten zal ze zich waarschijnlijk minder veilig voelen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Weer zo'n fase met gaan slapen... Empty Re: Weer zo'n fase met gaan slapen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum