Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag) Empty Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag)

Bericht  Julia ma 12 sep 2011 - 22:56

We vieren binnenkort de eerste verjaardag van mijn dochter en er komen ongeveer tussen de 17 en 20 mensen. Ik zit alleen zo te dubben over de hapjes end. We maken 3 taarten, maar voor de rest weet ik het echt nog niet. We zijn beide super druk, dus we hebben ook niet heel erg veel voorbereidingstijd. Hebben jullie misschien ideeen/tips voor lekkere hapjes die niet heel erg veel tijd kosten, zodat we ook nog tijd over hebben voor de verjaardag van onze dochter zelf? Zonder dat het er te goedkoop uitziet zeg maar. Of vraag ik nu te veel laughcry
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag) Empty Re: Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag)

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 22:58

Moeten het warme hapjes zjn, of koude hapjes?

Je kunt wraps maken met zalm en roomkaas, die kun je al eerder maken & in de koelkast bewaren (zijn ze alleen maar lekkerdere)
Gevulde eieren (kun je ook al op tijd/eerder maken)
Mini croissant met kaas/knakworst, kun je eerder maken, en hoeven dan alleen nog maar in de oven.

En verder zou ik ook gewoon lekker kaas/worst & toastjes op tafel zetten!

Gast
Gast

Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag) Empty Re: Hoe zouden jullie dit aanpakken? (verjaardag)

Bericht  TukTuk ma 12 sep 2011 - 23:03

Zoek je echt hapjes of meer eten als avond eten zeg maar?

Als hapjes zou ik doen:
Mini saucijzen broodjes
Stokbrood gesneden neerzetten en allerlei kazen en salades neer zetten
Tapenades / olijven etc
Zoutjes / chips met lekkere dipsaus
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 23:08

Wraps met zalm en kruidenkaas
Wraps met kipfilet en kruidenkaas
Deegcupjes met zalm
Deegcupjes met geitenkaas
Komkommer met kruidenkaas
Gevulde eieren
Bladerdeeg met knakworstje erin
Mini snacks als bitterballen, mini frikandelletjes etc.
Kleine sandwiches
Asperge inrollen in ham
Gehaktballetjes in pittige saus

Gast
Gast

Bericht  Julia ma 12 sep 2011 - 23:15

Oeh, hier staan wel echt hele lekkere en ook wel makkelijke dingen tussen die we iets eerder kunnen maken. We houden de verjaardag overigens overdag. Dan kan je ook wel gewoon warme kleine hapjes serveren toch?
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 23:55

Kan zeker kleine hapjes serveren. Misschien kan je ze zelf maken maar je kan ze ook vast wel ergens halen mini worstenbroodjes etc. zijn altijd super lekker om te serveren. Even in de oven en daarna een rondje lopen langs de bezoekers.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Inge di 13 sep 2011 - 0:08

Kant en klare mini pizaatjes vallen hier ook altijd in de smaak. Je kan ze ook zelf maken, maar als je niet zo veel tijd hebt zijn de kant en klare bijna net zo lekker en veel makkelijker smile

Kant en klare gehaktballetjes kopen, door de midden snijden, stukje ananas ertussen en op een prikkertje doen

plakjes kaas en plakjes salami op elkaar stapelen (kan ook met andere vleeswaren) en dan vierkantjes uit snijden en serveren met een prikkertje (eventueel zilveruitje erop)

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  TukTuk di 13 sep 2011 - 0:11

Inge schreef:Kant en klare mini pizaatjes vallen hier ook altijd in de smaak. Je kan ze ook zelf maken, maar als je niet zo veel tijd hebt zijn de kant en klare bijna net zo lekker en veel makkelijker smile

Kant en klare gehaktballetjes kopen, door de midden snijden, stukje ananas ertussen en op een prikkertje doen

plakjes kaas en plakjes salami op elkaar stapelen (kan ook met andere vleeswaren) en dan vierkantjes uit snijden en serveren met een prikkertje
(eventueel zilveruitje erop)

Wat een leuk idee!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Atelier Madame di 13 sep 2011 - 0:59

picolinis I love you
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Julia di 13 sep 2011 - 2:07

Ik word hier gewoon een beetje hongerig van laughcry
Had ik nog een vraagje: Zou je de gehaktballetjes en taart ook al de dag van tevoren kunnen maken? De wrap zowiezo wel denk ik.
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 2:42

In de diepvries heb je mini tompouchjes!!!

Gast
Gast

Bericht  Julia di 13 sep 2011 - 2:52

Bedankt voor de tips, ik denk dat ik er wel uit ben. Waarschijnlijk wordt het het volgende:

2 appeltaarten, 1 voor de visite en 1 koemelkvrij voor mijn dochter
monchou taart
bokkepootjes taart

Bladerdeeg kaas hapjes
Bladerdeeg knakworst hapjes
Gevulde eieren
Gehaktballetjes a la mijn vriend (die zijn echt super lekker:))
Stokbrood + kaasjes en sausjes
Komkommer & Paprika
Chips & nootjes

De taarten maken we de dag ervoor en dan 's ochtends de hapjes. Very Happy
Julia
Julia
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: