Het-ik-ben-verliefd-topic!
+13
Mermaid
Marin
RYW
SuperGrover
Leine
luenca
Burn
BJA
Lovely
sonly
Tabbert
TGR
TwistedAngel
17 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!
Zal eerlijk zijn, heb al gesmst.. Kan het ook niet laten he!! Sukkel dat k ben.
Ben wel blij dat hij nu gewoon reageert, gewoon een kletspraatje over de werkdag.. Hopen dat het contact zo blijft, dan ben ik al bij
Lieve meiden, dank jullie voor de ondersteuning en de tips.. Ik hecht er veel waarde aan, ik ben wel soms zo koppig om anders te doen dan jullie schrijven, maar zo ben ik
Ben wel blij dat hij nu gewoon reageert, gewoon een kletspraatje over de werkdag.. Hopen dat het contact zo blijft, dan ben ik al bij
Lieve meiden, dank jullie voor de ondersteuning en de tips.. Ik hecht er veel waarde aan, ik ben wel soms zo koppig om anders te doen dan jullie schrijven, maar zo ben ik
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben van mening dat je vooral moet doen wat jou goed lijkt. Daar zal ik nooit tussen gaan staan. Ik doe namelijk ook altijd wat ik zelf wil. Ook al is het nog zo fout, soms moet het gewoon.
Gast- Gast
Ik moet van mijzelf wel dingen, maar luister ook niet naar mijzelf! Hahaha, weet dat ik nu afstand moet nemen, maar ben ik zo slecht in. Hebben vanaaf weer zo leuk contact, gewoon, maar vertrouwd.. Hij maakt mij er maar mooi gek mee!
Hoe is het met jou liefdesleven Maura!??
Hoe is het met jou liefdesleven Maura!??
TwistedAngel- Prater
Mijn liefdesleven staat even stil. En ik vind het absoluut niet erg. Ik ben bezig met zoveel verschillende dingen momenteel, dat een man wederom niet in mijn leven past. Of ik wil niet dat het in mijn leven past. Eerst even mezelf op orde krijgen, want het nieuws heb ik liefde wel verteld, maar kreeg een preek en aan een preek heb ik even geen zin.
Gast- Gast
Ik wou dat ik even jou was Maura, sterk zijn en geen mannen in mijn leven willen.. Alleen weet k dat ik niet zo in elkaar zit hahaha
TwistedAngel- Prater
Whiehoee! Ik ben verlie-hiefd!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
verhalen Burn, verhalen!!!
TwistedAngel- Prater
TA, als ik jou was zou ik die gozer gewoon vergeten. Je komt nu wel heel erg wanhopig over, iets wat hem ws zal afschrikken en komop, je gaat toch niet wachten op hem.. Als hij zn werk belangrijker vindt dan jij, heb je toch niks aan? Je wilt toch niet in een relatie zitten waarbij het constant maar afwachten is of je elkaar deze week nog ziet? Als een jongen je leuk vindt gaat hij echt voor je is mijn ervaring, en anders is het gewoon niet de ware
Gast- Gast
Beetje late reactie Yasmin, maar ik moest het even laten bezinken wat je schreef. T is voor mij een directe manier (wellicht een beetje agressief voor mij) om iets te lezen.
Ik ben misschien ook wel wanhopig, ik ben bang om dit wat we tot nu toe hebben kwijt te raken. We hebben het zo ontzettend leuk, het gaat als we bij elkaar zijn zo ontzettend makkelijk, zo natuurlijk... Iets wat ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik kan zijn manier van leven wel begrijpen, mijn leven heeft ook heel lang in het teken van mijn werk gestaan, kan zijn passie dus goed begrijpen.
Maar goed ik heb zelf ook besloten af te wachtten wat er gebeurd en het op mij af te laten komen. zojuist stuurde hij een berichtje dat hij morgenavond langs wil komen, nieuwtje waar ik natuurlijk erggg blij mee ben!
Ik ben misschien ook wel wanhopig, ik ben bang om dit wat we tot nu toe hebben kwijt te raken. We hebben het zo ontzettend leuk, het gaat als we bij elkaar zijn zo ontzettend makkelijk, zo natuurlijk... Iets wat ik nog nooit meegemaakt heb.
Ik kan zijn manier van leven wel begrijpen, mijn leven heeft ook heel lang in het teken van mijn werk gestaan, kan zijn passie dus goed begrijpen.
Maar goed ik heb zelf ook besloten af te wachtten wat er gebeurd en het op mij af te laten komen. zojuist stuurde hij een berichtje dat hij morgenavond langs wil komen, nieuwtje waar ik natuurlijk erggg blij mee ben!
TwistedAngel- Prater
Hij is hier vanavond even een 1,5 uurtje geweest... hebben samen gedouched , ik kwam net van de mountainbike en hij van zn werk.. Stond niet in de planning maar het loopt zoals het loopt.
We hebben het opnieuw kort kunnen praten over hoe en wat, hij had nl met een vriend afgesproken, maar kwam toch even naar mij toe. Hij vind het heel moeilijk, hij vind dat hij meer tijd voor een evt relatie vrij zou moeten maken, maar weet niet of hij dat wil (zelfde verhaal als elke keer).. Ik heb hem toen gevraagd dat als hij geen gevoel voor mij heeft, en geen relatie wil dat hij daar al helemaal geen zorgen over hoefde te maken en er ook niet eens over hoefde na te denken. Hij zei dat het gevoel erg ver weg zat, omdat hij het zo moeilijk vind. Ik heb hem meteen ook gevraagd of hij dan maar om 1 reden bij mij kwam, de sexuele handelingen om het zo maar te noemen, maar dat was niet het geval, al kon hij snappen dat ik dat misschien zo voelde, en dat misschien dan maar moest stoppen...
Daardoor weet ik eigenlijk wel genoeg, al zal ik het met heel veel moeite moeten loslaten..
We hebben het opnieuw kort kunnen praten over hoe en wat, hij had nl met een vriend afgesproken, maar kwam toch even naar mij toe. Hij vind het heel moeilijk, hij vind dat hij meer tijd voor een evt relatie vrij zou moeten maken, maar weet niet of hij dat wil (zelfde verhaal als elke keer).. Ik heb hem toen gevraagd dat als hij geen gevoel voor mij heeft, en geen relatie wil dat hij daar al helemaal geen zorgen over hoefde te maken en er ook niet eens over hoefde na te denken. Hij zei dat het gevoel erg ver weg zat, omdat hij het zo moeilijk vind. Ik heb hem meteen ook gevraagd of hij dan maar om 1 reden bij mij kwam, de sexuele handelingen om het zo maar te noemen, maar dat was niet het geval, al kon hij snappen dat ik dat misschien zo voelde, en dat misschien dan maar moest stoppen...
Daardoor weet ik eigenlijk wel genoeg, al zal ik het met heel veel moeite moeten loslaten..
TwistedAngel- Prater
TwistedAngel schreef:verhalen Burn, verhalen!!!
Wat wil je weten?
Burn- Lady Post-a-lot
TwistedAngel- Prater
Haha!
Het is m'n ex, heb hiervoor ook al 2 jaar een relatie met hem gehad.. Is nu een half jaar uit geweest..
Ehm.....
Het is m'n ex, heb hiervoor ook al 2 jaar een relatie met hem gehad.. Is nu een half jaar uit geweest..
Ehm.....
Burn- Lady Post-a-lot
Verdrietig om te lezen TA, maar nu heb je wel duidelijkheid. Zoals ik uit al jouw posten heb begrepen ziet hij het zo: 1:werk, 2: familie en vrienden 3: hobbys etc, 4: jou
Ik denk écht, dat als een jongen helemaal verliefd op je is echt voor jou zou gaan, nu houdt hij je gewoon echt aan het lijntje. Natuurlijk doet hij heel erg lief als jullie bij elkaar zijn, zodat je nog eens wilt afspreken, en nog eens een keer..
Ik denk écht, dat als een jongen helemaal verliefd op je is echt voor jou zou gaan, nu houdt hij je gewoon echt aan het lijntje. Natuurlijk doet hij heel erg lief als jullie bij elkaar zijn, zodat je nog eens wilt afspreken, en nog eens een keer..
Gast- Gast
Wellicht... Moet ik me melden voor dit topic
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Whooooeeiiii SuperGrover! Komt u maar met de verhalen!!
(ik moet altijd aan mijn broer denken als ik jou naam zie... Hij heeft ooit aan de etenstafel jaren en jaren geleden gezegd dat als hij naar de hemel gaat hij zich goed aan SuperGrover zal vasthouden... )
Yasmin, ik probeer het ook op die manier te zien.. Ik wil heel graag opnieuw afspreken, hij had er mss over deze week nog langs te komen.. Ik moet hem nu maar gewoon als een super goede vriend zien, mss met Benefits (wist niet dat ik dat zou kunnen), het gaat echt heel goed tussen ons.. en wie weet groeit er met de tijd alsnog wat.. Ik vraag ook niet van hem dat ik meteen op no.1 kom te staan..
Ben wel blij dat ik me vandaag ondanks alles nog zoo goed voel
(ik moet altijd aan mijn broer denken als ik jou naam zie... Hij heeft ooit aan de etenstafel jaren en jaren geleden gezegd dat als hij naar de hemel gaat hij zich goed aan SuperGrover zal vasthouden... )
Yasmin, ik probeer het ook op die manier te zien.. Ik wil heel graag opnieuw afspreken, hij had er mss over deze week nog langs te komen.. Ik moet hem nu maar gewoon als een super goede vriend zien, mss met Benefits (wist niet dat ik dat zou kunnen), het gaat echt heel goed tussen ons.. en wie weet groeit er met de tijd alsnog wat.. Ik vraag ook niet van hem dat ik meteen op no.1 kom te staan..
Ben wel blij dat ik me vandaag ondanks alles nog zoo goed voel
TwistedAngel- Prater
Yasmin schreef:Verdrietig om te lezen TA, maar nu heb je wel duidelijkheid. Zoals ik uit al jouw posten heb begrepen ziet hij het zo: 1:werk, 2: familie en vrienden 3: hobbys etc, 4: jou
Even inbreken hoor, maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn vriend was verliefd op mij en ik op hem, maar we hebben het wel een tijdje net zo gedaan als TA beschrijft. Dat was omdat hij uit een traumatische relatie kwam en ik in scheiding lag, we waren gewoon écht niet toe aan een relatie en daarom 'gingen' we niet helemaal voor elkaar. Maar inmiddels is het al jaren hartstikke dik aan, en het gevoel dat er toen aan ten grondslag was was echt wel oprecht, bij beiden.
Maar TA, wat ik zorgelijker vind is dat hij letterlijk zegt dat het gevoel bij jou dieper zit dan bij hem. Dat lijkt me echt een probleem, en niet iets dat nog wel zal groeien. Ik ben bang dat als hij inderdaad niet genoeg voor je voelt, je jezelf alleen maar pijn gaat doen als je met hem blijft afspreken en blijft hopen dat het meer gaat worden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:
Maar TA, wat ik zorgelijker vind is dat hij letterlijk zegt dat het gevoel bij jou dieper zit dan bij hem. Dat lijkt me echt een probleem, en niet iets dat nog wel zal groeien. Ik ben bang dat als hij inderdaad niet genoeg voor je voelt, je jezelf alleen maar pijn gaat doen als je met hem blijft afspreken en blijft hopen dat het meer gaat worden.
We hebben nu een aantal keren wat afgesproken, zou dat dan niet kunnen, dat als je als vrienden begint er toch meer groeit???
ik denk dat nu hij het ook uitgesproken heeft het mij meer rust heeft gegeven. Hij is in die keren dat we elkaar zagen en alle telefoongesprekken, smsjes en krabbels heel veel voor mij gaan betekenen, wil hem dan als goede vriend zeker niet kwijt.. IK heb hem ook gezegd, dat als er geen gevoel is dat hij dan ook niet meer hoefde na te denken over een relatie of het werk aan de kant schuiven..
TwistedAngel- Prater
Ik snap dat je dat heel graag wil, maar je begint al niet als vrienden, tenminste, jij niet... en dat je hem niet kwijt wil als vriend snap ik ook, maar ik bedoel met afspreken meer het seks hebben met 'm... is dat wel wijs?
RYW- Ratel
Nee, dat sex gedeelte moet er ook maar uit.. Dat lijkt mij ook niet verstandig.. Gelukkig hebben we de "daad" ook nog niet gedaan... Ik moet zeggen dat nu hij het gezegd heeft ik mij beter voel dan de afgelopen weken..
TwistedAngel- Prater
Dat is in elk geval mooi, dat je die duidelijkheid hebt! Fijn dat dat de boel wat verlicht voor je.
Ik ben stiekem ook gewoon nog knetterverliefd op mijn vriend
Ik ben stiekem ook gewoon nog knetterverliefd op mijn vriend
RYW- Ratel
Haha wat een toffe broer heb jijTwistedAngel schreef:Whooooeeiiii SuperGrover! Komt u maar met de verhalen!!
Mijn verhalen zijn niet spannend, helaas. Mijn vriendinnen noemen het een typisch geval van projectie. Maar who cares, het is wel leuk. Er is dus een jongen die ik nauwelijks ken, bij mijn studievereniging. Ik heb al 3 flessen wijn met hem leeggedronken (met hulp van 2 anderen hoor) toen ik hem pas de 2e dag/avond zag. Als ik hem tegenkom in de uni, maken we even een praatje, echt heel leuk. En hij is gewoon super knap, en tof, en fantastisch enzo Maar goed, de meeste dingen die ik van hem weet, weet ik door het intensief bestuderen van zijn facebookpagina, haha. Eigenlijk ken ik hem dus helemaal niet. Maar of het nou mijn 'help ik leid ineens een nieuw leven' kriebels zijn die ik op hem projecteer, of dat hij echt dé superman is, dat interesseert me geen klap. Het is gewoon leuk om verliefd te zijn
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
En zo is het SuperGrover! Ik vind het al onwijs leuk om te lezen dat je die gevoelens hebt! En of het nou op een afstandje blijft of niet...Joh het jaar is net begonnen. Als je blijkbaar al wijn met 'm drinkt, komt het vast wel goed!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
leuk om te lezen SuperGrover! Klinkt allemaal super gezellig! En je moet toch op een of andere manier iets over iemand te weten te komen?
Ik zou er haast weer naar school gaan, alleen om nieuwe mensen te leren kennen, vrienden te maken.. (mis het toch wel, al heb ik het nooit echt gehad)
Ik zou er haast weer naar school gaan, alleen om nieuwe mensen te leren kennen, vrienden te maken.. (mis het toch wel, al heb ik het nooit echt gehad)
TwistedAngel- Prater
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Verliefd op een ander
» what to do...verliefd op een vrouw
» Verliefd?
» Verliefd!
» Verliefd op een ander