Het-ik-ben-verliefd-topic!
+13
Mermaid
Marin
RYW
SuperGrover
Leine
luenca
Burn
BJA
Lovely
sonly
Tabbert
TGR
TwistedAngel
17 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!
Haha mijn eerste vriendje (1995 haha) was niet zo speciaal hoor . Ik vond het helemaal niets zelfs . Maar toen ik hem in 2008 dus weer tegen kwam viel ik wel als een blok voor hem. Toen was het anders. Hij was wel heel erg verliefd op mij toen we 16 waren trouwens al zegt hij dat het in 2008 ook een ander gevoel, een nieuw gevoel, was voor hem. Maar goed, dat lijkt me ook vrij logisch na zo'n lange tijd.
Ik zie hem tussen kerst en oud en nieuw, hij is met beide feestdagen in het buitenland. Maar wat leuk dat jij je verjaardag met hem viert. Ik las dat je je verjaardag best moeilijk vind en kan dat zeker wel begrijpen. Fijn om te horen dat je toch met iemand bent. Hopelijk geeft hij je voldoende afleiding .
Ik zie hem tussen kerst en oud en nieuw, hij is met beide feestdagen in het buitenland. Maar wat leuk dat jij je verjaardag met hem viert. Ik las dat je je verjaardag best moeilijk vind en kan dat zeker wel begrijpen. Fijn om te horen dat je toch met iemand bent. Hopelijk geeft hij je voldoende afleiding .
Gast- Gast
Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!
TA, ik zou jouw posts geschreven kunnen hebben. Wees niet net zo naïef als mij, want dat heb je hem na twee jaar nog niet losgelaten. Bij mij komen jouw posts en de reacties daarop vrij hard binnen. Omdat ik weet dat ik (nog steeds dus) in precies dezelfde situatie zit. En ik begin er nu ein-de-lijk genoeg van te krijgen.
Het is heel pijnlijk om te voelen dat er iets heel moois is / kan zijn en dat de andere helft dat deels erkent en deels van tafel veegt.
Het is heel pijnlijk om te voelen dat er iets heel moois is / kan zijn en dat de andere helft dat deels erkent en deels van tafel veegt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Verliefd op een ander
» what to do...verliefd op een vrouw
» Verliefd?
» Verliefd!
» Verliefd op een ander