Het-ik-ben-verliefd-topic!
+13
Mermaid
Marin
RYW
SuperGrover
Leine
luenca
Burn
BJA
Lovely
sonly
Tabbert
TGR
TwistedAngel
17 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Het-ik-ben-verliefd-topic!
Aangezien sommige meiden wel verliefd zijn, maar (nog net niet) in een relatie zitten, een topic om te zien wat de voortgangen zijn. Om lekker te kunnen kletsen over de kriebels in de buik of positieve of negatieve gebeurtenissen. Gewoon om lekker met elkaar te kletsen en wellicht hier en daar een tip of tips te krijgen (mocht iemand dat willen).
Zelf ben ik momenteel verliefd. Het is te ingewikkeld om mee te beginnen als TO. Dus ik zal er hier en daar heus nog weleens over praten, maar nu nog niet.
Brand los!!!!
Zelf ben ik momenteel verliefd. Het is te ingewikkeld om mee te beginnen als TO. Dus ik zal er hier en daar heus nog weleens over praten, maar nu nog niet.
Brand los!!!!
Gast- Gast
Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!
Yeeeeuuh Maura! Tnx voor deze topic.. Volgens mij is mijn verhaal zo te kopieren uit het kersverse relatie topic.. Al zullen weinig mensen het kunnen volgen. Ik kan mijzelf ook niet elke keer volgen. Maar dat heeft meer met mijn eigen kronkels te maken, ik kan mij de ene tel super gelukkig voelen, en zo komt er een waas door mijn hoofd waarvan ik zo in een dip raak.. maar goed daar is wellicht een andere topic voor!!
Maar ik weet het iig zeker ik ben VERLIEFD! Ja met hoofdletters!! En het leuke is dat ik weet dat hij mij ook erg leuk vind alleen niet weet hoe hij met een relatie om wil/kan gaan..
daarin dus veel onzekerheid..
edit (eigenlijk vervolg van vorige topic) vanaf weer tig smsjes heen en weer gestuurd =)
Maar ik weet het iig zeker ik ben VERLIEFD! Ja met hoofdletters!! En het leuke is dat ik weet dat hij mij ook erg leuk vind alleen niet weet hoe hij met een relatie om wil/kan gaan..
daarin dus veel onzekerheid..
edit (eigenlijk vervolg van vorige topic) vanaf weer tig smsjes heen en weer gestuurd =)
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
We hebben zondag kort hier over gepraat, hij moest toen net plots weg naar zn werk.
Hij heeft gezegd dat hij mij heel leuk vind, alleen vind dat hij dan meer tijd voor mij vrij moet maken. Hij weet nu niet goed of hij dat wil en/of kan. Ik heb gezegd dat dat voor mij niet nodig is, dat ik het niet erg vind om hem maar 1 of 2 keer in de week te zien. dit is zijn eerste relatie (als ik dit zo kan noemen) en zal hier zowiezo aan moeten wennen. T was wel even een zware dobber dat hij zei dat hij niet wist vrij te willen maken...
Maar wat ik ook in de andere topic schreef het contact is ineens wel weer anders geworden. De eerste weken smsten we honderden keren, toen een lange tijd alleen goedemorgen / weltrusten smsjes, en nu sinds het gesprek veel vaker..
Hij heeft gezegd dat hij mij heel leuk vind, alleen vind dat hij dan meer tijd voor mij vrij moet maken. Hij weet nu niet goed of hij dat wil en/of kan. Ik heb gezegd dat dat voor mij niet nodig is, dat ik het niet erg vind om hem maar 1 of 2 keer in de week te zien. dit is zijn eerste relatie (als ik dit zo kan noemen) en zal hier zowiezo aan moeten wennen. T was wel even een zware dobber dat hij zei dat hij niet wist vrij te willen maken...
Maar wat ik ook in de andere topic schreef het contact is ineens wel weer anders geworden. De eerste weken smsten we honderden keren, toen een lange tijd alleen goedemorgen / weltrusten smsjes, en nu sinds het gesprek veel vaker..
TwistedAngel- Prater
Ik vind iemand echt heel erg leuk. Maar ik weet ook al dat het niks gaat worden. Tenminste hij heeft aangegeven mij wel leuk te vinden maar niet op die manier.
Aan de ene kant baal ik wel maar aan de andere kant waardeer ik enorm zijn eerlijkheid.
Maar ondertussen hebben we wel heel veel contact. Voorheen vooral van mijn kant uit maar nu al 2 dagen is hij de gene die contact zoekt !
Tja we zien wel ik verwacht er maar niks van dan is het altijd leuk als er toch iets bloeit !
Aan de ene kant baal ik wel maar aan de andere kant waardeer ik enorm zijn eerlijkheid.
Maar ondertussen hebben we wel heel veel contact. Voorheen vooral van mijn kant uit maar nu al 2 dagen is hij de gene die contact zoekt !
Tja we zien wel ik verwacht er maar niks van dan is het altijd leuk als er toch iets bloeit !
Gast- Gast
Ik denk dat ik ..
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Maura schreef:Wil je er iets over kwijt, TGR?
Nog niet
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Geen probleem, TGR.
TA: Het is nooit leuk om zulke dingen te horen. Ik hoop dat hij gewoon een rottige woordkeuze heeft gebruikt.
TA: Het is nooit leuk om zulke dingen te horen. Ik hoop dat hij gewoon een rottige woordkeuze heeft gebruikt.
Gast- Gast
Ik zou wel weer eens hoteldebotel verliefd willen zijn... *zucht*
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik denk dat hij het wel zo bedoelde als hij het zei, zijn werk is zijn leven, zijn hobby en passie.. Denk dat hij het moeilijk zou kunnen vinden om dat wat los te laten. Hij zal mss wel voor mij denken dat ik dat moeilijk zou vinden, en er van zou balen.. heb hem hopelijk duidelijk genoeg gemaakt dat hij daar niet te moeilijk over hoeft te doen. dat ik er prima mee kan leven dat ik hem niet veel zie..
TwistedAngel- Prater
Ik vind wel iemand leuk en als er moeite in gestoken wordt zou ik verliefd kunnen worden, ik heb alleen in m'n hoofd nogal wat "maren" en tegens waarom ik dat niet wil of waarom het niks zou gaan worden. Ik wil er dus eigenlijk ook niet te veel over kwijt
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
-
Laatst aangepast door Jolee op di 13 sep 2011 - 8:20; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb een heel leuk iemand ontmoet op mijn werk. Alleen heb ik weinig met hem te maken, en werkt hij ook nog eens op een andere afdeling.
Laatst had ik zo'n behoefte om hem te zien dat ik maar naar zijn afdeling ben gegaan om paperclips te halen. Ik moest toch wat verzinnen
Laatst had ik zo'n behoefte om hem te zien dat ik maar naar zijn afdeling ben gegaan om paperclips te halen. Ik moest toch wat verzinnen
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik neem aan dat iedereen het wel gelezen heeft?
Laatst aangepast door Maura op wo 14 sep 2011 - 10:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lang verhaal, maar ik heb het wel gelezen. Wat kan ik zeggen.. Ik vind dat je het hem wel heel lastig hebt gemaakt en nog steeds. Ik denk dat je nu eerlijk moet zijn, of je moet hem met rust laten. Hij heeft duidelijk veel geduld en pikt veel, maar als ik in zo'n situatie zou zitten en die jongen zou zijn, zou ik er op een gegeven moment echt wel klaar mee zijn. Hij heeft heel erg zijn best voor je gedaan en laten zien wat hij voor je over hebt. Wat voor eyeopener heb je nog meer nodig? En wat houdt je nu tegen? Zijn vriendin? Dan moet je hem met rust laten en is het jammer, kans verspeeld (even hard gezegd). Je kan niet met hem blijven sollen.
Gast- Gast
Jolee; Je hebt zeer zeker gelijk. We hebben vanavond een gesprek gehad. Hij kent mij beter dan wie dan ook en ondanks dat het gesprek over "een ander" zou kunnen gaan, heeft hij mij duidelijk gemaakt dat het er niet meer in zit. En dat wist ik ook eigenlijk wel. Want met koninginnedag is er iets gebeurd, waardoor hij mij zo op afstand is gaan houden, dat dit een logisch gevolg is. En ik geef hem geen ongelijk.
Gast- Gast
Wel rot voor je..maar er moet op een gegeven moment duidelijkheid komen. Dus voor de volgende jongen die je tegenkomt en leuk vindt...nu weet je hoe het niet moet :p haha. Doe je jezelf ook alleen maar verdriet mee.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Maura op ma 17 okt 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb je verhaal ook gelezen en kreeg een beetje het idee dat je bang bent? Maar als je hem ECHT wil, moet je je daarover heen zetten. En eerlijk zijn tegenover jezelf én hem. En proberen zo duidelijk mogelijk te zijn. Jezelf wél openstellen naar hem. Als je hem ergens van binnen níet wil, zou je hem los moeten laten vind ik, want voor hem is het op deze manier ook moeilijk denk ik? En niet loslaten als in "hem nooit meer zien en niks meer met hem te maken willen hebben" maar het niet meer er over hebben dat je hem misschien wel eens een beetje leuk zou kunnen vinden als hij probeert jou te "veroveren."
En van binnen weet je vast heel goed wat je echt wil, dus ja, je mond opentrekken jij! *schop onder de kont geef*
En van binnen weet je vast heel goed wat je echt wil, dus ja, je mond opentrekken jij! *schop onder de kont geef*
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
*
Laatst aangepast door Maura op ma 17 okt 2011 - 10:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Maar je wilt hem, hij wil(de) jou?! En jij blijft maar vaag doen. Sorry, maar je hebt het toch echt zelf in de hand. Ik kom misschien hard over, maar eerlijk gezegd irriteert het me ook. Wat wil je nou? Onderneem actie of laat het. Wil je gelukkig zijn? Ga daar dan voor.
(correct me if i'm wrong, ik zeg dit gewoon op basis van wat ik lees)
(correct me if i'm wrong, ik zeg dit gewoon op basis van wat ik lees)
Gast- Gast
.
Maar wel bedankt dat je hebt willen antwoorden.
Maar wel bedankt dat je hebt willen antwoorden.
Laatst aangepast door Maura op ma 17 okt 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hey maura, sorry dat k zolaat pas reageer, heb paar zware dagen gehad..
Jij bent net als ik zo wispelturig als wat, weten enerzijds heel goed wat we willen en andere kant zijn we bang.. Ik wou dat ik je de tip kon geven wat je liet doen waar jij je goed bijvoelt.. alleen als ik jou die tip geef, dan weet ik ook het antwoord op mijn vragen en twijfels, en die weet ik niet....
Denk aan je!
Jij bent net als ik zo wispelturig als wat, weten enerzijds heel goed wat we willen en andere kant zijn we bang.. Ik wou dat ik je de tip kon geven wat je liet doen waar jij je goed bijvoelt.. alleen als ik jou die tip geef, dan weet ik ook het antwoord op mijn vragen en twijfels, en die weet ik niet....
Denk aan je!
TwistedAngel- Prater
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Verliefd op een ander
» what to do...verliefd op een vrouw
» Verliefd?
» Verliefd!