Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het-ik-ben-verliefd-topic!

+13
Mermaid
Marin
RYW
SuperGrover
Leine
luenca
Burn
BJA
Lovely
sonly
Tabbert
TGR
TwistedAngel
17 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Het-ik-ben-verliefd-topic! - Pagina 5 Empty Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!

Bericht  SuperGrover ma 3 okt 2011 - 21:03

Ja dat wijn drinken was op introkamp van mijn studie, het is niet dat we wekelijks samen de kroeg in duiken... Maar goed, hij is ook lid van die vereniging (en hij doet iets met klachten, dus ik heb een spontane hekel aan al mijn colleges en hoogleraren ontwikkeld laughcry ), dus hopelijk gaat hij mee naar de kroeg. angel
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 4 okt 2011 - 3:11

TA, hoe lang ken je hem al trouwens? Want ik ben van mening dat ook vriendschappen moeten groeien en je niet kan zeggen dat iemand een goede vriend is als je diegene nog maar een paar weken/maanden kent.
Ik denk dat je het jezelf heel erg moeilijk maakt door alsnog steeds met hem af te spreken, omdat je onbewust toch hoopt dat het wat gaat worden.Sex is dan geen middel om iemand te krijgen. Als dan blijkt dat het echt een definitieve nee is van zijn kant, ik denk dat je je heel erg gebruikt gaat voelen en enorm rot. Ik heb deze situatie wel vaker gezien bij vrienden, ook bij mezelf helaas en achteraf was de conclusie altijd dat het beter was geweest om er dan maar meteen een punt achter te zetten. Waarom geef je jezelf niet eerst rust, dat je tegen hem zegt dat je eerst tijd nodig hebt voor jezelf om alles op een rijtje te zetten en dat je over een tijdje weer eens contact opneemt?
---------------
Jongen waar ik al een tijdje mee aan het daten ben is nu op reis, hij komt in februari weer terug. Ik wilde eigenlijk ondanks dat hij dan pas weer terug komt een relatie, hij wilde niet met een relatie op reis. Betekent wel dat we beiden vrij zijn, maar vind het wel heel moeilijk als blijkt dat hij met andere meisjes is geweest Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 8:26

Wat zijn de statussen nu ladies?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 10:16

De jongen en ik hebben geen contact meer gehad. Hij weet dat ik werkloos ben. Maar we zijn een beetje op een dood spoor geraakt. Wellicht ook beter zo. Geen update van mij. Al had ik al gezegd dat ik de liefde even laat voor wat hij is. smile

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel ma 17 okt 2011 - 11:25

ook geen positieve update hier..
Ben in gedachten nog veel met G bezig.. Vorige week dinsdag voor t laatst gezien en gesproken, in de hottub.. daarna alleen dageljks een smsje. Had besloten het maar te laten, gewoon niet meer te veel aan denken (daar zit een probleem bij mij, mijn hersenen werken 24 uur per dag) en hem met rust laten. Nu is hij dagelijks de eerste die een smsje stuurt. Heb gedacht de friends with benefits te kunnen doen, maar geloof niet dat dat iets is..
Hopelijk kunnen we gewoon een vriendschap aan houden, zonder extra gevoelens...

TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 4:09

Nog een update van mijn kant, hij is nu alweer bijna 3 weken weg, hij komt terug in februari. Ik heb hem afgelopen zondag nog even gesproken via Skype, ik wil bewust heel weinig contact nu. Zit wel steeds meer te denken van, als er wat met een ander meisje gebeurt, weet niet of ik dan nog een relatie zou willen. Als je iemand echt heel leuk vind heb je daar toch geen behoefte aan?

Gast
Gast

Bericht  Mermaid do 20 okt 2011 - 20:28

Lastig Yasmin. Ik denk idd ook als je echt gek op iemand bent heb je toch helemaal niet de behoefte om wat met een ander te doen?
Sowieso vind ik het een beetje dubbel dat ie niet met een relatie op reis wil. Aan de ene kant snap ik het wel, want het is echt heel lastig. maar aan de andere kant, als je gek op iemand bent wil je toch gewoon met diegene zijn? of je nou bij elkaar kan zijn of niet. Moeilijk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 5:12

De tijd zal het leren in februari smile Ik kan hem aan de ene kant wel heel goed begrijpen hoor, en hij zegt ook dat hij niet als vrijgezel op reis gaat met het doel van zoveel mogelijk vrouwen versieren. Vorig jaar heeft hij het uitgemaakt met zn vriendin omdat hij vrij wilde zijn en wilde reizen, hij wilde een jaar gaan reizen. Hij kwam mij tegen in Nicaragua(heel toevallig verhaal, we ontmoetten elkaar in een hostel, in NL bleken we 5 km van elkaar vandaan te wonen) en hij is in juli teruggekomen omdat hij reismoe was en even een break wilde in NL maar had nog wel wat dingen gepland voor de rest van zn trip. In die tussentijd dat we elkaar zagen in NL zijn we elkaar heel erg leuk gaan vinden maar hij wilde wel zn reis afmaken. Ik heb het idee dat hij het gevoel heeft dat hij niet weet hoe hij het anders zou moeten verkopen, hij maakt het uit met zn ex vriendin, wilt een jaar vrij zijn, reizen, maar komt iemand anders tegen en binnen dat jaar toch weer een relatie... Ik weet ook wel dat je dat niet kunt sturen zulke dingen maar ik denk dat hij zich anders schuldig gaat voelen tegenover zn ex ofzo, ik weet het niet..
Ik heb ook tegen hem gezegd van dat als er wat gebeurt met een ander meisje ik niet weet of ik dan verder met hem wil.Zoenen vind ik nog niet eens zo heel erg als het 1 of 2 meisjes zijn maar sex.. dan zou ik echt moeten nadenken wat ik verder wil

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel ma 24 okt 2011 - 10:05

Nog ik weer even..

heb dit weekend een reality check gehad, ik heb besloten ( in elk geval op dit moment, vanavond) dat ik G los moet gaan laten. Het gaat hem om een ding en ik wil mij niet door hem laten gebruiken.. Niet meer.. Heb een vriend van mij verteld over de situatie, en hoe ik mij voelde. Hij herhaalde dit naar mij toe, en toen kwam ineens de duidelijkheid hoe makkelijk ik mij laat gebruiken.. Op dit moment voel ik mij heel sterk, heb ik hem van mijn hyves gegooid, zijn smsjes gewist...
*ben heel bang dat ik mij toch weer inlaat, maar op dit moment voelt dit best heel goed*

Have to let you go...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Burn ma 24 okt 2011 - 10:14

*meldt zich af*

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  TwistedAngel ma 24 okt 2011 - 10:16

Burn, wat is er bij jou gebeurd?
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Burn ma 24 okt 2011 - 10:57

Hug voor jou TA! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  TwistedAngel di 25 okt 2011 - 0:22

dankje Burn... smile

tot nu toe voel ik mij nog steeds heel sterk.. al kijk ik wel stiekem al een paar keer op mijn mobiel of hij al gesmst heeft..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  FireButterfly di 25 okt 2011 - 6:14

Ik ben al een poosje in love. Gisteravond heeft hij bot tegen me gedaan en daar heeft hij vanmiddag z'n excuses voor aangeboden.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  TwistedAngel zo 11 dec 2011 - 10:13

Pfff eindelijk eindelijk vandaag antwoord gehad van G.. Het gaat van zijn kant niet worden. gisteravond heb ik hem een email gestuurd met dat ik graag wilde weten hoe het ervoor stond, dat ik het graag wilde weten, dat ik nu niet verder kon. Vanvond kreeg ik via sms terug dat het van zijn kant niet zou gaan werken, dat hij hoopte dat ik dat ook zou inzien.. *inzien? inzien? Hoezo?? is er dan wel gevoel maar geen tijd??? *
FF potje zitten janken, strks slapen en dan morgen verder met een nieuwe week en nieuwe ik.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Blond zo 11 dec 2011 - 20:33

TA: hug. Rot om te lezen!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TwistedAngel ma 12 dec 2011 - 10:28

dankje... Ik geloof dat ik nu mijn rust er wel in gevonden heb. Zit nog wel met een paar vragen aan hem die ik ook zeker nog ga vragen... Komt wel goed!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  slaatje ma 12 dec 2011 - 23:52

@TA, rot voor je hoe de situatie gelopen is. Ik heb het topic net doorgelezen en moet zeggen dat dit mij zeer herkenbaar voorkomt. Zoals ik jouw posts lees, is zijn bewering van geen tijd hebben, een verkapte manier om te zeggen dat ie de gevoelens gewoon niet heeft. Ikzelf heb ook bijna een jaar (!) met iemand op msn gezeten, gesmst en dat allemaal heel erg intensief en vaak uren achter elkaar. Alleen de daadwerkelijke ontmoeting is er nooit van gekomen. Dit omdat hij nogal veel te verwerken had. Op een bepaald moment heb ik het contact verbroken omdat ik gewoon niet verder kwam. En omdat ik het idee had dat hij mij aan een lijntje hield. Dit heeft mij erg geholpen.

Ik snap dat je naar hem toe nog wat vragen hebt, maar om eerlijk te zijn, schiet je er niks mee op en doe je jezelf er alleen maar pijn mee en geef je jezelf hoop. Verwijder hem van fb, whatsapp of waar je hem dan ook hebt staan, ook zijn nummer verwijderen, zodat je niet meer constant hoeft te kijken wat hij heeft gedaan of of hij je nog gesmst heeft. Geloof me, het zal je zo veel rust geven. En pas op dat moment zul je verder kunnen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  TwistedAngel di 13 dec 2011 - 6:45

Dankje Slaatje dat je zo veel tijd hebt genomen om een antwoord te geven..
Ik heb gisteravond nog contact met hem gehad, hij smste na aanleiding van mijn email die ik van de week gestuurd had..

Hoi, jij bent steeds online als ik weg ben haha.alles nog goed? Maar over jou : tijd.. heb het te druk maar daaar is wat aan te doen.gevoelens zijn er echt wel, andrs had ik allang afscheid genomen maar het is niet genoeg voor altijd. Hoop dat je dat begrijpt....kus ger.

Waarom doet hij dit? Echt puur om mij aan het lijntje te houden? Pfff hij doet mij nog zo ontzettend veel.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 7:17

TA, ik zou voor jezelf bepalen wat je hier nog mee wilt. Hij komt nogal wispelturig over als je het mij vraagt. Neem zelf het heft in handen en vraag hem desnoods je met rust te laten zodat jij ook verder kunt. Reageer dan ook niet meer op zijn berichten. Anders kun je het niet loslaten op deze manier...

Ik wist niet meer dat dit topic er was maar bij deze meld ik me aan. Ik ben ook wel een beetje verliefd geloof ik Embarassed.

Gast
Gast

Bericht  slaatje di 13 dec 2011 - 22:26

@ TA,

Geen probleem hoor. Ben het wel eens met Zusje. Probeer vanuit jezelf in ieder geval geen contact meer te zoeken. Verder vind ik het vrij egoistisch van hem aan jou mee te delen dat hij wel gevoelens voor je heeft. Hij kan er immers niks mee en geeft jou op deze manier wel hoop. Laat hem anders weten dat hij voor zichzelf een beslissing moet maken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of aan een relatie beginnen, of niet..op deze manier schiet het voor jou ook niet op en blijf je wachten omdat hij er misschien toch ooit aan wil beginnen. Terwijl hij eerder aangaf die gevoelens niet te hebben, in ieder geval niet for the long run. Succes ermee..

@ Zusje,

Vertel...
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:32

@TA: ik heb al je posts over G. gelezen en het spijt me te zeggen, maar voor een buitenstaander (zoals ik) lees je meteen in dat hij er niet voor wil gaan. Jij houdt je teveel vast aan iets wat niet is, althans dat is hoe ik jouw posts lees. In alles zie je hoop en dat is niet heel raar, want jij bent wel oprecht gek op hem. Ik denk alleen dat je met deze afhankelijke/bijna wanhopige houding, nooit de goede persoon tegen zal komen. Mensen voelen dat aan en maken er gebruik van. Je zal vast not amused zijn om dit te lezen, maar ik zeg het absoluut niet om je een naar gevoel te geven. Het verbaast me gewoon jouw verhaal te lezen... Desalniettemin hoop ik natuurlijk echt voor jou dat je hem los kan laten en je weer op jezelf kan richten, waarbij ik zeker weet dat er een man is die wel echt voor je wil gaan in de toekomst.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 4:33

Er is een man die ik heel leuk vind en het is wederzijds. Verliefd wil ik het niet noemen, ik ben niet het type dat head over heels verliefd wordt, maar merk wel dat ik blij word van hem en dat had ik na m'n vorige relatie niet meer van een man kunnen denken. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 8:06

Wat leuk om te lezen Nour! Geniet ervan, zeker dat het wederzijds is Very Happy.

Slaatje; ik heb sinds kort weer contact met mijn allereerste vriendje smile. We hebben in 2008 nog gedate, waren elkaar tegen het lijf gelopen en ik was echt zo verliefd op hem toen. Dat was overigens niet zo op mijn 16de haha. Maar goed, dat is toen heel vreemd uitgegaan, het was ook gewoon dat er veel speelde in mijn leven. Ik verloor een dierbare en zat in een moeilijke situatie met een vriend die me ook nog eens opstookte. Goed, sinds kort dus weer contact en de reden waarom het 'uit is gegaan' (we hebben het niet eens officieel uitgemaakt) blijken nu allemaal misverstanden te zijn waarin we vooral voor elkaar hebben gedacht... Heb me echt een paar dagen rot over gevoeld maar het contact is nu omgeslagen naar iets positiefs en ik word elke keer zo blij als ik een smsje ontvang... Het is 1 kleffe boel aan het worden en ik kan niet wachten tot ik hem weer zie. Helaas voor mij, ik moet nog 2 weken wachten want hij zit in het buitenland... En ik heb al zo weinig geduld! jump

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 8:19

Haha, thanks Zusje. :-) Jouw verhaal klinkt ook erg leuk! Eerste vriendjes zijn altijd speciaal en blijven dat ook vaak. Mijn eerste vriendje is nu mijn beste vriend, maar er is nog altijd een speciaal gevoel (waar we van hebben besloten er niets meer mee te doen).

Oeehh, zie je hem rond de jaarwisseling weer? Ik zie degene die ik leuk vind volgende week op m'n verjaardag; ik 'vier' het met hem. Alleen met hem.;-)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: