Het-ik-ben-verliefd-topic!
+13
Mermaid
Marin
RYW
SuperGrover
Leine
luenca
Burn
BJA
Lovely
sonly
Tabbert
TGR
TwistedAngel
17 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Het-ik-ben-verliefd-topic!
Waarom heb je rotdagen gehad? Je hoeft er natuurlijk niet over te praten. En hoe staat het met de verliefdheid?
Laatst aangepast door Maura op ma 17 okt 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De rot dagen komen door mijzelf, ik ben zooo veel met mijn gedachten bezig, dat ik mijzelf weer in een dip denk. Maandag gewone werk daggehad, savonds ontzettend moe, dinsdag vrij, en daar gaat het mis. ben dan zo veel in gedachten bezig met hoe nu verder? (huis staat te koop, wanneer word die verkocht en wat doe ik dan, eerst terug naar mijn ouders of..) overdag paar uur geslapen, was gewoon uitgeput. einde van de dag komt mijn ex ook nog eens langs te praten/ zeuren... savonds emotioneel mijn zus gebeld en gevraagd of ze please wilde komen, liep constant tegen een muur op van angst en verdriet...
(morgen naar ziekenhuis iig bloed laten controleren, ben veel te moe constant, denk ook dat het heeft te maken met dat ik momenteel heel veel afval door stress en slecht eten)
maar goed dit is verliefd topic.. en ben ik nog steeds. Probeer wel afstand te nemen, want ik heb het idee dat hij meer voor mij betekend dan ik voor hem. Dus ik probeer afstand te nemen en het op mij af te laten komen. Ok dat maakt mij erg verward.. want ene dag zoekt hij via sms toenadering, om de volgende dag niets te laten horen. Vanaaf op msn wel heel leuk gepraat, alleen het onderwerp vermeden om te vragen hoe of wat, daar wilde hij tijd voor hebben zei hij zondag.. Hij geeft wel steeds aan binnenkort weer langs te komen... *juicht*
(morgen naar ziekenhuis iig bloed laten controleren, ben veel te moe constant, denk ook dat het heeft te maken met dat ik momenteel heel veel afval door stress en slecht eten)
maar goed dit is verliefd topic.. en ben ik nog steeds. Probeer wel afstand te nemen, want ik heb het idee dat hij meer voor mij betekend dan ik voor hem. Dus ik probeer afstand te nemen en het op mij af te laten komen. Ok dat maakt mij erg verward.. want ene dag zoekt hij via sms toenadering, om de volgende dag niets te laten horen. Vanaaf op msn wel heel leuk gepraat, alleen het onderwerp vermeden om te vragen hoe of wat, daar wilde hij tijd voor hebben zei hij zondag.. Hij geeft wel steeds aan binnenkort weer langs te komen... *juicht*
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Ooit, in een heel erg ver en vaag verleden, heeft ons huis (van toenmalige vriend en mezelf) ook te koop gestaan. Ik zat compleet in de knoop met de situatie en toen het allemaal niet meer ging zoals ik wilde dat het ging, deed ik niet anders dan slapen. Misschien dat het een vorm van depressie is? Al kan bloedprikken natuurlijk geen kwaad.
Verliefd zijn is heel erg leuk, maar ook heel erg verwarrend. Niet snappen wat de ander zegt. Ontleden etc. En dan ook nog slecht in je vel zitten, maakt dat het niet altijd even goed wordt opgevat. Ook al denk je dat je het toch echt goed hebt begrepen. Wel fijn dat hij binnenkort langskomt!!!
Verliefd zijn is heel erg leuk, maar ook heel erg verwarrend. Niet snappen wat de ander zegt. Ontleden etc. En dan ook nog slecht in je vel zitten, maakt dat het niet altijd even goed wordt opgevat. Ook al denk je dat je het toch echt goed hebt begrepen. Wel fijn dat hij binnenkort langskomt!!!
Gast- Gast
kan ook niet wachtten tot het zo ver is ...
Mis hem... we hebben die korte tijd dat we elkaar kennen zooo ontzettend veel lol gehad, dat mis ik ook, vooral nu ik mij de laatste dagen zo zwak voel.. Smsje van hem beurt echt op, merkte ik op het werk ook vandaag.. heb hem net een foto van mij gemmst die hij helemaal super vind, met bericht dat hij hem nu 24uur per dag bij zich had.. geen reactie ontvangen.. had ook gevraagd of ik hem vanaaf mocht bellen, maar had hij liever dat ik morgen avond bel..
Mis hem... we hebben die korte tijd dat we elkaar kennen zooo ontzettend veel lol gehad, dat mis ik ook, vooral nu ik mij de laatste dagen zo zwak voel.. Smsje van hem beurt echt op, merkte ik op het werk ook vandaag.. heb hem net een foto van mij gemmst die hij helemaal super vind, met bericht dat hij hem nu 24uur per dag bij zich had.. geen reactie ontvangen.. had ook gevraagd of ik hem vanaaf mocht bellen, maar had hij liever dat ik morgen avond bel..
TwistedAngel- Prater
Nu ik het zo terug lees, was mijn reactie misschien een beetje te recht voor z'n raap. Ik hoop dat je eruit komt! Is zo zonde meis...je kwelt jezelf zo. Is nergens voor nodig. Be happy, dat is zo leuk!!
Gast- Gast
Jolee schreef:Nu ik het zo terug lees, was mijn reactie misschien een beetje te recht voor z'n raap. Ik hoop dat je eruit komt! Is zo zonde meis...je kwelt jezelf zo. Is nergens voor nodig. Be happy, dat is zo leuk!!
Dat is het ook en ik ben voor de rest ook echt happy hoor. Ik vind jouw opmerking niet meer dan terecht, want zo is het ook gewoon. Dus verontschuldig jezelf niet. Het is zoals het is en dat is irritant voor mezelf, dus ik kan me voorstellen dat ik een ander daarmee ook irriteer.
Gast- Gast
JAHOOE!! G wil morgen langskomen... smste hij net..
(gaan bij mij de hersentjes weer op hol, wil hij dan zeggen dat het niet word?)
(gaan bij mij de hersentjes weer op hol, wil hij dan zeggen dat het niet word?)
TwistedAngel- Prater
Maura schreef:Je hebt helemaal gelijk dat het je irriteert, Jolee. Ik kan me dat ook goed voorstellen. En ik geef je ook groot gelijk.
Dit is de reden waarom ik nooit eerder een topic heb geopend over deze liefde. Want telkens als ik tot de laatste alinea kwam, vroeg ik mezelf af wat ik wilde en waarom ik in godsnaam zo dom bezig was. En zelfs nu ik het in een topic doe van iedereen, doe ik weer hetzelfde. Vaag zijn, niet weten wat ik wil, wel weten wat ik wil, zeuren, beren op de weg zien die er eigenlijk niet zijn. Vermoeiend voor mezelf. En voor anderen, natuurlijk.
Ik moet het gewoon even weer laten rusten. Ik kan van jullie namelijk niet verwachten mij te snappen, als ik mezelf in deze situatie niet snap. Ik moet er voor gaan, dat zegt hij indirect ook tegen mij, maar iets houdt me tegen. En daar moet ik voor mezelf aan werken.
Maar wel bedankt dat je hebt willen antwoorden.
Is het niet een beetje als faalangst? Bang om het fout te doen (een relatie) en er daarom niet aan beginnen zodat het zoiezo niet kan slagen? (want dan is de truuc, toch gewoon doen!)
En zeuren mag hoor!
*klein stukje toch even weg! Dit mag wel blijven staan* Gister dus ook weer en damn hij is nog steeds leuk (zoiezo vind ik het een beetje wennen dat ik nu weer een beetje gek op een man ben want ik had hiervoor een relatie met een meisje)
Maar ik ben zooo slecht in versieren en ik ben ook een beetje te scheiterig (dus tips? )
niet quoten svp, wil het misschien weer weg kunnen halen..
Laatst aangepast door sonly op ma 19 sep 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Zet de scheiterigheid opzij en ga hem versieren! Ik heb van meiden die (ook) vallen op meiden altijd een hele stoere indruk. Dat ze heel veel durven, terwijl ik zelf helemaal niets durf.
Sinds donderdag niets meer van hem gehoord, trouwens. Hij vroeg wat ik zocht in een man en heel dom, ik kon alleen maar antwoorden dat ik een 'beste maatje' zocht. En toen was het stil. Doet hij vaker en weet nooit goed wat ik daarvan moet denken.
Sinds donderdag niets meer van hem gehoord, trouwens. Hij vroeg wat ik zocht in een man en heel dom, ik kon alleen maar antwoorden dat ik een 'beste maatje' zocht. En toen was het stil. Doet hij vaker en weet nooit goed wat ik daarvan moet denken.
Gast- Gast
G is weer naar huis toe... nu al niet leuk..
De avond was super gezellig, lekker languit samen op de bank gelegen, heb hem daarna helemaal gemasseerd, blijkbaar zo slaapverwekkend dattie bijna in slaap viel haha..
De laatste 5 minuten nog weer kort gehad over hoe verder, en heeft hij nog geen antwoord op... Snap ook niet waarom het elke keer de laatste 5 minuten zijn dat we het er over hebben, hij lijkt wel weg te vluchtten elke keer..
Hij wist nog niet of hij toekomst zag, of ik zijn vriendinnetje ben. Zegt hij ook nog eens heel lomp, ach dan heb ik iig een voor erbij (een gewone vriendin bedoelde hij hier) Srry maar na vanavond wat we gedaan hebben hoop ik niet dattie mij voor erbij wil. heb ook gezegd dat ik het idee had dat hij het antwoord al wel wist *negatief voor mij*, daarop keek hij mij recht in de ogen en zei hij dat hij het echt niet wist..
AAAGGGHHHHH
De avond was super gezellig, lekker languit samen op de bank gelegen, heb hem daarna helemaal gemasseerd, blijkbaar zo slaapverwekkend dattie bijna in slaap viel haha..
De laatste 5 minuten nog weer kort gehad over hoe verder, en heeft hij nog geen antwoord op... Snap ook niet waarom het elke keer de laatste 5 minuten zijn dat we het er over hebben, hij lijkt wel weg te vluchtten elke keer..
Hij wist nog niet of hij toekomst zag, of ik zijn vriendinnetje ben. Zegt hij ook nog eens heel lomp, ach dan heb ik iig een voor erbij (een gewone vriendin bedoelde hij hier) Srry maar na vanavond wat we gedaan hebben hoop ik niet dattie mij voor erbij wil. heb ook gezegd dat ik het idee had dat hij het antwoord al wel wist *negatief voor mij*, daarop keek hij mij recht in de ogen en zei hij dat hij het echt niet wist..
AAAGGGHHHHH
TwistedAngel- Prater
daar heb ik ook al zo over nagedacht, maar dat kan ik geloof ik niet, ben zelf wel heel gek op hem.. dus het ligt aan hem nu...
TwistedAngel- Prater
Ik vind iemand al ruim 4 jaar leuk en hij mij ook. Echter is het nooit wat geworden omdat er altijd wel wat was. Vooral dat hij altijd aan het werk was werkte niet. Elke keer als we afspraken werd 80% afgezegd of verschoven. Dat irriteerde mij en elke keer heb ik hem ''gedumpt'' om het zo maar even te noemen.
Maar elke keer zocht hij na een tijdje weer contact en kwamen we toch weer bij elkaar.
Nu vanavond een date! Na ruim 2 jaar eindelijk een echte date, zonder dat zijn werk ertussen komt.
Of het wat wordt weet ik niet, daar ben ik niet mee bezig omdat ik eigenlijk wel heel erg geniet van het vrijgezelle leven en meer wil gaan daten, maar vind het gewoon superspannend omdat ik me tot hem aangetrokken voel. Of dat nu alleen lust is of wat anders daar kom ik ooit nog weleens achter.
Al die jaren heb ik altijd in zijn hoofd gezeten en hij is echt helemaal weg van me. (Dit zeg ik normaal nooit over mezelf maar over hem weet ik het zeker.)
Maar elke keer zocht hij na een tijdje weer contact en kwamen we toch weer bij elkaar.
Nu vanavond een date! Na ruim 2 jaar eindelijk een echte date, zonder dat zijn werk ertussen komt.
Of het wat wordt weet ik niet, daar ben ik niet mee bezig omdat ik eigenlijk wel heel erg geniet van het vrijgezelle leven en meer wil gaan daten, maar vind het gewoon superspannend omdat ik me tot hem aangetrokken voel. Of dat nu alleen lust is of wat anders daar kom ik ooit nog weleens achter.
Al die jaren heb ik altijd in zijn hoofd gezeten en hij is echt helemaal weg van me. (Dit zeg ik normaal nooit over mezelf maar over hem weet ik het zeker.)
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
In jouw verhaal kan ik me wel vinden, BJA. Zo is het qua contact ook tussen mij en de jongen. Veel plezier vanavond en geniet ervan! En een update graag!
Gast- Gast
Thanks Maura! Leuk om te lezen dat het bij jou ook zo gaat.
Zal voor een update zorgen.
Zal voor een update zorgen.
BJA- Prater
Whoehoe!
Gister de vraag gekregen:
'Burn, wil jij binnenkort weer mijn meisje worden?'
Gister de vraag gekregen:
'Burn, wil jij binnenkort weer mijn meisje worden?'
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ik ben ook verliefd....
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Maura lees nu net jou verhaal van vanacht in dagcafe! lekker hoor om je gewoon zo te kunnen laten gaan... Zou ik ook wel eens willen, maar voor mij blijft sex toch een ding wat ik alleen doe met wie ik gevoelens heb..
Met G is het er nog niet van gekomen dus
TwistedAngel- Prater
Update!
Mijn date was leuk, maar ik had niet echt een wow! gevoel. Vond het wel weer spannend met hem, maar een relatie zit er sowieso niet in. Ik weet niet hoe dat komt, maar ik gok op een verschil in golflengte. Vind het eigenlijk wel lekker zo. Voel met tot niks verplichts en zit ook niet in onzekerheid of ie mij wel leuk vindt etc. Hij vindt mij namelijk leuker dan ik hem.
Mijn date was leuk, maar ik had niet echt een wow! gevoel. Vond het wel weer spannend met hem, maar een relatie zit er sowieso niet in. Ik weet niet hoe dat komt, maar ik gok op een verschil in golflengte. Vind het eigenlijk wel lekker zo. Voel met tot niks verplichts en zit ook niet in onzekerheid of ie mij wel leuk vindt etc. Hij vindt mij namelijk leuker dan ik hem.
BJA- Prater
TwistedAngel schreef:Maura lees nu net jou verhaal van vanacht in dagcafe! lekker hoor om je gewoon zo te kunnen laten gaan... Zou ik ook wel eens willen, maar voor mij blijft sex toch een ding wat ik alleen doe met wie ik gevoelens heb..
Och ja. Officieel kan ik het ook niet. Maar weet niet.
BJA - Fijn dat het wel leuk was en jammer dat hij het toch niet voor je is. Wel handig om dit nu te ontdekken.
Sinds gisteravond ben ik aan het whatsappen met de jongen. Het gaat nu over van alles en nog wat. Maar goed, dat kan ook zo weer omslaan. Wellicht handig om mijn gevoelens weer aan de wilgen te hangen. Want dit gaat niet werken zo.
Gast- Gast
Maura schreef:Zet de scheiterigheid opzij en ga hem versieren! Ik heb van meiden die (ook) vallen op meiden altijd een hele stoere indruk. Dat ze heel veel durven, terwijl ik zelf helemaal niets durf.
Haha, nou ik weet dat ik bestwel eens zo over kom (soms ook totaaaal niet trouwens) maar eh, nee ik vind mezelf niet zo stoer
Ik denk, dat ik er te veel over na denk (wat een zin.. ) , als het gewoon gezellig ouwehoer ik wel wat raak, (ook met hem) maar ik wil misschien ook wel te snel?
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Dat weet ik niet of je te snel gaat. Kun je in liefde te snel gaan?
Gast- Gast
Ach, vind het wel prima zo! Ik vind hem zeker leuk maar er mist gewoon iets. Dit is prima voor nu en we kijken wel hoe het loopt. En jij dan? Toch jammer dat je leuk aan het whatsappen bent maar dat je weet dat het niks kan worden....Maura schreef:TwistedAngel schreef:Maura lees nu net jou verhaal van vanacht in dagcafe! lekker hoor om je gewoon zo te kunnen laten gaan... Zou ik ook wel eens willen, maar voor mij blijft sex toch een ding wat ik alleen doe met wie ik gevoelens heb..
Och ja. Officieel kan ik het ook niet. Maar weet niet.
BJA - Fijn dat het wel leuk was en jammer dat hij het toch niet voor je is. Wel handig om dit nu te ontdekken.
Sinds gisteravond ben ik aan het whatsappen met de jongen. Het gaat nu over van alles en nog wat. Maar goed, dat kan ook zo weer omslaan. Wellicht handig om mijn gevoelens weer aan de wilgen te hangen. Want dit gaat niet werken zo.
BJA- Prater
BJA - Relaxt om op die manier met iemand om te kunnen gaan.
Laatst aangepast door Maura op ma 17 okt 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Ik-ben-verliefd-topic
» Verliefd op een ander
» what to do...verliefd op een vrouw
» Verliefd?
» Verliefd!
» Verliefd op een ander
» what to do...verliefd op een vrouw
» Verliefd?