Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

+18
Monte
Rush
rapa nui
Caramba
Julia
Parisienne
Atelier Madame
mzcharlotte
Lady4
Snoopy
ijsjemeisje
Gizmo
Printje
Minx
Spring
Kamperseboekenwurm
_Femme
Marin
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  silly-one ma 12 sep 2011 - 0:27

Ik zat laatste een herhaling te kijken van het KRO programma Reunie en daarbij kwamen ouders aan het woord die hun dochter op 9/11 hebben verloren en een half uur voordat het tweede vliegtuig het gebouw in vloog hadden ze haar nog aan de telefoon gehad waarbij ze vertelde dat ze nog leefde. Haar ouders hebben gewoon het vliegtuig in het gebouw van hun dochter zien vliegen. Echt de gezichten van de mensen met het pijn en en verdriet en onmacht was er af te lezen.

Deze ramp heeft echt mensen op de hele wereld geraakt dus in dat op zicht vond ik het echt wel meevallen de aandacht die het krijgt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Starla ma 12 sep 2011 - 4:48

Even gequote van rapa nui: Ik ben het wel met CBL en anderen eens dat het extra aandacht krijgt omdat het in de de VS gebeurd is en daar erger ik me wel regelmatig/vaak aan. Ik weet zelf bv best wel weinig over de hutus/ tutsis genocide in Rwanda terwijl er daar door menselijk geweld veel en veel meer doden zijn gevallen. Dat soort dingen pikt de media dan veel minder op.

Dit dus. Natuurlijk vind ik het erg wat er 9-11 gebeurd is, maar er zijn zo veel andere zaken waar ook doden zijn gevallen, waar je niemand over hoort. De media kleurt daarnaast het nieuws zo erg in, men kijkt echt niet verder dan de neus lang is, en daardoor ontstaat denk ik ook een scheef beeld van wat er nog meer gaande is en was, al voor 9-11. Ik zou dan zelf liever ook eens de andere kant belicht zien, ipv elk jaar dezelfde interviews/films/docu's.

De volgende tekst zag ik op iemand zijn facebook:
R.I.P. The 2976 American people that lost their lives on 9/11 and R.I.P. the 48,644 Afghan and 1,690,903 Iraqi people that paid the ultimate price for a crime they did not commit.

Dat een programma als help mijn vakantie ofzo hiervoor niet uitgezonden word vind ik trouwens helemaaaaal niet erg Wink
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 4:54

Gelukkig zit er een knop op je tv. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 4:59

Dit had een kennis van me op Facebook gezet, ook zo achterlijk, vind ik:

"Zo, het is 12 september. Kan ik nu eindelijk weer tv kijken of radio luisteren zonder dat het over die gebeurtenis van 10 jaar geleden gaat?"
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Starla ma 12 sep 2011 - 5:01

lol! Gelukkig wel tea leaf Very Happy Vind het meeste wat er tegenwoordig aan programma's op is maar vervuilend.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Marin ma 12 sep 2011 - 5:01

Suuske schreef:Dit had een kennis van me op Facebook gezet, ook zo achterlijk, vind ik:

"Zo, het is 12 september. Kan ik nu eindelijk weer tv kijken of radio luisteren zonder dat het over die gebeurtenis van 10 jaar geleden gaat?"


Zelfde als de opmerking van de verkrachting?

Ook weer lekker ontactisch dit ja Mad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 5:02

Klopt, wat ik de afgelopen weken al niet aan slechte programma's heb gezien bij gebrek aan beter.. Haha!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 5:03

Joy_ schreef:
Suuske schreef:Dit had een kennis van me op Facebook gezet, ook zo achterlijk, vind ik:

"Zo, het is 12 september. Kan ik nu eindelijk weer tv kijken of radio luisteren zonder dat het over die gebeurtenis van 10 jaar geleden gaat?"


Zelfde als de opmerking van de verkrachting?

Ook weer lekker ontactisch dit ja Mad

Op zijn minst ontactisch idd, ik vind dat echt zo triest zulke reacties!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  patjuhhh ma 12 sep 2011 - 6:13

Tea-Leaf schreef:
Joy_ schreef:
Suuske schreef:Dit had een kennis van me op Facebook gezet, ook zo achterlijk, vind ik:

"Zo, het is 12 september. Kan ik nu eindelijk weer tv kijken of radio luisteren zonder dat het over die gebeurtenis van 10 jaar geleden gaat?"


Zelfde als de opmerking van de verkrachting?

Ook weer lekker ontactisch dit ja Mad

Op zijn minst ontactisch idd, ik vind dat echt zo triest zulke reacties!

Wat een triest figuur zeg die zoiets op facebook zet. Ik kan daar echt boos om worden!
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Sushi ma 12 sep 2011 - 6:18

Joy_ schreef:
Suuske schreef:Dit had een kennis van me op Facebook gezet, ook zo achterlijk, vind ik:

"Zo, het is 12 september. Kan ik nu eindelijk weer tv kijken of radio luisteren zonder dat het over die gebeurtenis van 10 jaar geleden gaat?"


Zelfde als de opmerking van de verkrachting?

Ook weer lekker ontactisch dit ja Mad
Haha nee, dit was een kerel.

En inderdaad behoorlijk ontactisch.
Hij is ook niet te stoppen als je er eenmaal op ingaat. Hij blijft maar doorgaan en doorgaan en wil altijd zijn gelijk halen. Heel irritant.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  mzcharlotte ma 12 sep 2011 - 7:24

Het is erg makkelijk om docu's te maken over een gebeurtenis dat zo goed is gedocumenteerd als 9/11. Hoe moeilijk is het om documentaires te maken over de keerzijde van de medaille, oftewel gebeurtenissen in Afghanistan en Irak. Hoe toegankelijk is dat, hoe open kunnen degenen zijn die je eventueel kúnt spreken. Bovendien maken documentairemakers zich niet erg geliefd met het in twijfel trekken van de beslissingen van de toenmalige president, laat staan dat nabestaanden het zullen accepteren dat de dood van hun geliefden een 'slechts' trigger was, bijna op het insignificante af ten opzichte van alle onschuldige doden aan beider zijden.

Neemt overigens niet weg dat meer rampen, natuurlijke of menselijke, meer aandacht verdienen.



mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? - Pagina 3 Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum