Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

+18
Monte
Rush
rapa nui
Caramba
Julia
Parisienne
Atelier Madame
mzcharlotte
Lady4
Snoopy
ijsjemeisje
Gizmo
Printje
Minx
Spring
Kamperseboekenwurm
_Femme
Marin
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:30

Denk ik ''Red mijn vakantie te gaan kijken'', check ik ff op tvgids.nl voor de zekerheid ivm 9/11, want de kans dat het niet komt zou er wel eens kunnen zijn en ja hoor tis nog waar ook!

Damn, tuurlijk is het erg, maar het is al 10 jaar geleden en elk jaar weer die docu's, films etc etc etc begin ik nou zat te worden! Het is hier niet gebeurd en ik vind niet dat de halve programmering aandacht eraan moet besteden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:32

Zeikerd. Het is 1 dag in het jaar 9 11 september, er zijn zo ontzettend veel doden geweest & het is gewoon echt geschiedenis, mag er dan aan teruggedacht worden? Ik vind het heel erg goed, en vind dat ze dat gewoon moeten blijven doen. En er is anders genoeg te vinden op de televisie wat er helemaal niks mee te maken heeft, en anders zet je een film op, morgen weer normaal televisie kijken.


Laatst aangepast door Pippa op zo 11 sep 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:33

Ik zeik niet en zeg ook dat het erg is, maar elk jaar word ik nu wel een zat zowat. Dit is Nederland geen Amerika hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:33

Pippa schreef:Zeikerd. Het is 1 dag in het jaar 9 september, er zijn zo ontzettend veel doden geweest & het is gewoon echt geschiedenis, mag er dan aan teruggedacht worden? Ik vind het heel erg goed, en vind dat ze dat gewoon moeten blijven doen. En er is anders genoeg te vinden op de televisie wat er helemaal niks mee te maken heeft, en anders zet je een film op, morgen weer normaal televisie kijken.

9 september? laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 8:34

Zet een film op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:34

Ik vind het niet meer dan normaal dat we op deze dag stilstaan over wat er tien jaar geleden, inmiddels, is gebeurd. Het was een verschrikkelijk zwarte dag en dat we dan even geen "Red mijn vakantie" kunnen kijken is heel jammer, maar helaas. We staan toch elk jaar ook nog stil bij de 2e wereldoorlog? Het is belangrijk om niet te vergeten wat voor verschrikkingen mensen kunnen aanrichten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:34

Caribbeanlover schreef:Ik zeik niet en zeg ook dat het erg is, maar elk jaar word ik nu wel een zat zowat. Dit is Nederland geen Amerika hoor!

Je zeikt niet? Ik zou zeggen, lees je beginpost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:35

Maura schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat we op deze dag stilstaan over wat er tien jaar geleden, inmiddels, is gebeurd. Het was een verschrikkelijk zwarte dag en dat we dan even geen "Red mijn vakantie" kunnen kijken is heel jammer, maar helaas. We staan toch elk jaar ook nog stil bij de 2e wereldoorlog? Het is belangrijk om niet te vergeten wat voor verschrikkingen mensen kunnen aanrichten.

Zoals ik al zei het is niet hier gebeurd en de oorlog kan je er niet mee vergelijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:35

Caribbeanlover schreef:Denk ik ''Red mijn vakantie te gaan kijken'', check ik ff op tvgids.nl voor de zekerheid ivm 9/11, want de kans dat het niet komt zou er wel eens kunnen zijn en ja hoor tis nog waar ook!

Damn, tuurlijk is het erg, maar het is al 10 jaar geleden en elk jaar weer die docu's, films etc etc etc begin ik nou zat te worden! Het is hier niet gebeurd en ik vind niet dat de halve programmering aandacht eraan moet besteden.

En please, doe niet zo hersensloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:36

Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zeik niet en zeg ook dat het erg is, maar elk jaar word ik nu wel een zat zowat. Dit is Nederland geen Amerika hoor!

Je zeikt niet? Ik zou zeggen, lees je beginpost.

Ik vind van niet en daarvoor hoef ik het niet na te lezen. Ik mag nog altijd mijn mening daarover geven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:36

Caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik zeik niet en zeg ook dat het erg is, maar elk jaar word ik nu wel een zat zowat. Dit is Nederland geen Amerika hoor!

Je zeikt niet? Ik zou zeggen, lees je beginpost.

Ik vind van niet en daarvoor hoef ik het niet na te lezen. Ik mag nog altijd mijn mening daarover geven

Hou vooral lekker die plaat voor je kop smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  _Femme zo 11 sep 2011 - 8:37

Van mij mogen ze eerder red mijn vakantie in de doofpot stoppen dan de jaarlijkse herdenking van deze tragedie.

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 8:37

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat we op deze dag stilstaan over wat er tien jaar geleden, inmiddels, is gebeurd. Het was een verschrikkelijk zwarte dag en dat we dan even geen "Red mijn vakantie" kunnen kijken is heel jammer, maar helaas. We staan toch elk jaar ook nog stil bij de 2e wereldoorlog? Het is belangrijk om niet te vergeten wat voor verschrikkingen mensen kunnen aanrichten.

Zoals ik al zei het is niet hier gebeurd en de oorlog kan je er niet mee vergelijken.


Het is niet hier gebeurd, en toch hebben we hier dagelijks mee te maken. Er zijn ook Nederlanders gesneuveld in Afghanistan. Het leeft en speelt wel degelijk in ons land. De hele wereld is veranderd.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:38

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat we op deze dag stilstaan over wat er tien jaar geleden, inmiddels, is gebeurd. Het was een verschrikkelijk zwarte dag en dat we dan even geen "Red mijn vakantie" kunnen kijken is heel jammer, maar helaas. We staan toch elk jaar ook nog stil bij de 2e wereldoorlog? Het is belangrijk om niet te vergeten wat voor verschrikkingen mensen kunnen aanrichten.

Zoals ik al zei het is niet hier gebeurd en de oorlog kan je er niet mee vergelijken.

Absoluut is het een vergelijking waard. Wink

En ook al is het hier niet gebeurd, waar heb jij gezeten de afgelopen tien jaar? Weet je dan niet meer dat ons land ook gevaar liep? Dat er andere landen wel zijn opgeschrikt van aanslagen?

We gedenken het, omdat mensen verschrikkelijke dingen te doen en we hopen, door het jaarlijks weer op televisie te laten komen, dat mensen het niet in hun hoofd halen om deze verschrikkelijke dingen te herhalen. Dat we nadenken, stilstaan, bij het moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Kamperseboekenwurm zo 11 sep 2011 - 8:39

Sorry, maar kan je dat kleine beetje respect voor je medemens niet opbrengen door te gaan zeiken over de tv-programmering?
Er zijn meer dan 3000 mensen omgekomen en ik vind het dan respectvol dat deze mensen niet vergeten worden en hun nabestaanden te steunen en daarvoor een gedenkmoment te houden.
Daarnaast is het nu precies 10 jaar geleden en zal er daardoor ook meer aandacht aan besteed worden.

De impact van deze aanslag op de mensheid is duizenden maler groter dan het 1 keer niet uitzenden van de normale tv-programmering op zondagavond.

Maar dan nog, als je dat kleine beetje respect niet op kan brengen,er zit nog een aan & uit knop op je afstandsbediening Laughing

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Spring zo 11 sep 2011 - 8:41

Dat mag je vinden, gelukkig is alleen niemand anders hier het met je eens.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Minx zo 11 sep 2011 - 8:44

Echt je weet me elke keer weer te verbazen..... Ik had verwacht dat het veel meer herdacht zou worden. Ik vind het nog heel erg mee vallen. En echt de wereld is veranderd op die dag. Ook al merken wij er niet direct iets van. Ongemerkt is het toch veel. Kijk alleen al naar het simpele feit dat we geen flesjes water meer mee mogen nemen in het vliegtuig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:51

HeartBeat schreef:
Pippa schreef:Zeikerd. Het is 1 dag in het jaar 9 september, er zijn zo ontzettend veel doden geweest & het is gewoon echt geschieden

is, mag er dan aan teruggedacht worden? Ik vind het heel erg goed, en vind dat ze dat gewoon moeten blijven doen. En er is anders genoeg te vinden op de televisie wat er helemaal niks mee te maken heeft, en anders zet je een film op, morgen weer normaal televisie kijken.

9 september? laughcry

Ook 9 september komt maar 1x per jaar voor nerd

En op de TO reageer ik niet eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:52

Alex schreef:
HeartBeat schreef:
Pippa schreef:Zeikerd. Het is 1 dag in het jaar 9 september, er zijn zo ontzettend veel doden geweest & het is gewoon echt geschieden

is, mag er dan aan teruggedacht worden? Ik vind het heel erg goed, en vind dat ze dat gewoon moeten blijven doen. En er is anders genoeg te vinden op de televisie wat er helemaal niks mee te maken heeft, en anders zet je een film op, morgen weer normaal televisie kijken.

9 september? laughcry

Ook 9 september komt maar 1x per jaar voor nerd

En op de TO reageer ik niet eens.

True Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:52

Alex schreef:
HeartBeat schreef:
Pippa schreef:Zeikerd. Het is 1 dag in het jaar 9 september, er zijn zo ontzettend veel doden geweest & het is gewoon echt geschieden

is, mag er dan aan teruggedacht worden? Ik vind het heel erg goed, en vind dat ze dat gewoon moeten blijven doen. En er is anders genoeg te vinden op de televisie wat er helemaal niks mee te maken heeft, en anders zet je een film op, morgen weer normaal televisie kijken.

9 september? laughcry

Ook 9 september komt maar 1x per jaar voor nerd

En op de TO reageer ik niet eens.

We worden steeds wijzer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:52

Ik vind ook niet dat élke zender er iets mee moet. Wat niet wil zeggen dat ik vind dat het herdenken stom is, in tegendeel. Maar ik zou het beperken tot 1 zender met docu's, 1 nieuwszender en 1 zender die 9/11 gerelateerde films uitzendt.

het feit dat 'red mijn vakantie' ervoor moet wijken, zie ik persoonlijk als winst....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Printje zo 11 sep 2011 - 8:53

Ik vind het eigenlijk alleen maar 'goed' dat ze zulke dingen blijven herdenken. Het was een aanslag waardoor de hele wereld veranderd is en ik blijf, ook al is het 10 jaar geleden, het erg indrukwekkend vinden.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gizmo zo 11 sep 2011 - 8:54

Maura schreef:Ik vind het niet meer dan normaal dat we op deze dag stilstaan over wat er tien jaar geleden, inmiddels, is gebeurd. Het was een verschrikkelijk zwarte dag en dat we dan even geen "Red mijn vakantie" kunnen kijken is heel jammer, maar helaas. We staan toch elk jaar ook nog stil bij de 2e wereldoorlog? Het is belangrijk om niet te vergeten wat voor verschrikkingen mensen kunnen aanrichten.

Eens!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Marin zo 11 sep 2011 - 8:54

Maar serieus, er ís genoeg anders op tv. Ik zit een domme chickflick te kijken. En vandaag overdag was het nog even zoeken naar iets waar iets over 9/11 werd uitgezonden. Ik had NatGeo en Ned2 aanstaan, maar voor de rest had het niets met herdenking te maken. Zwaar overdreven reactie dus. Er is genoeg anders op tv.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 8:55

Ik moet bekennen dat ik het nog "weinig" vond wat erover werd/wordt uitgezonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Moet nou alles zowat wijken voor 9/11? Empty Re: Moet nou alles zowat wijken voor 9/11?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum