Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

+10
Moon
sonly
aniet
Sushi
Erin
Sneeuwvlok
M@niek
Jezzie
May
Caroow
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 4:33

Voel je je al wat beter Razz?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 9:56

De keelpijn is iets verminderd. Ik moet morgen werken (ik kon echt geen vrij krijgen) en als ik het dinsdag ochtend nog heb ga ik naar de huisarts. M'n keel is nog wel erg opgezwollen dat wel. Overdag gaat het redelijk maar s'nachts echt ruk ! Ik heb gelukkig vanacht wel goed kunnen slapen en dat heeft me ook wel goed gedaan !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Printje zo 11 sep 2011 - 10:42

Oma.s tip die zeer goed werkt. Natte zakdoek om je nek, sjaal eromheen en gaan slapen. Werkt zeer goed.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Pussycat zo 11 sep 2011 - 20:24

sonly schreef:Trachitol! Helpt altijd wel goed vind ik, zit een soort licht verdovend stofje in.

+1 Je keelpijn is met trachitol zo weg! Als ik het voel opkomen neem ik het gelijk en dat scheelt echt.
En heel veel water blijven drinken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Feyd di 13 sep 2011 - 2:42

Warm drinken is inderdaad 'slecht' bij keelpijn (is juist goed bij hoest) héél veel (koud) drinken dus, ijsjes eten en je rust nemen!
En je kunt er inderdaad ook een antibioticakuur voor krijgen.
Feyd
Feyd
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 71
Punten : 77
Registratiedatum : 08-09-11

http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/luna/

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 3:17

Ik heb een chronisch ontstoken amandel en mag geen antibioticum als ik keelontsteking heb, dus ik werk dan gewoon zoveel mogelijk keeltabletten, -pastilles, hoestdrank en andere middeltjes naar binnen. Zout water gorgelen is niet fijn, maar het ontsmet wel heel goed. Veel rust nemen en weinig praten helpt ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n ontzettende keelpijn, tips? - Pagina 2 Empty Re: Zo'n ontzettende keelpijn, tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum