Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keelpijn

4 plaatsers

Ga naar beneden

Keelpijn Empty Keelpijn

Bericht  claudiaveronique ma 14 nov 2011 - 10:17

Ik ben al sinds donderdag ziek maar door een tekort aan personeel kon ik mij niet ziek melden. Ik heb dus donderdag en vrijdag gewoon gewerkt en het hele weekend algehele malaise gehad. Sinds 3 dagen heb ik zo'n keelpijn dat elke keer als ik wat eet het echt lijkt alsof er een schaafwond in mijn keel zit, het voelt echt als schuurpapier. Ook als ik in bed plat lig lijkt het wel alsof ik allemaal stof in adem zo rauw voelt mijn keel. Iemand enig idee of dit misschien een keel ontsteking is?
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Antibes ma 14 nov 2011 - 10:18

Kan goed, het kunnen ook flink opgezette klieren zijn van een andere infectie. Paracetamolletje en thee met honing? Dat is het enige dat je eraan kunt doen vrees ik. Ik loop ook sinds donderdag met keelpijn, irritant he!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:20

Het zou een keelontsteking kunnen zijn, maar het zou ook angina kunnen zijn. Mijn advies is om naar de dokter te gaan, je kunt je misschien niet ziek melden (wat natuurlijk al belachelijk is) maar je moet wel een uurtje naar de dokter kunnen. Dan kun je misschien een kuurtje krijgen en voel je je hopelijk snel beter.

Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Bliss ma 14 nov 2011 - 10:22

Ik had van t weekend ook hele erge keelpijn, wat nu over is gegaan in een enorme verkoudheid! Mijn collega had het vandaag over een goed middel, maar nu ben ik de naam ff kwijt laughcry Beterschap!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  claudiaveronique ma 14 nov 2011 - 10:28

Ja de klieren in mijn nek zijn ook heel dik en pijnlijk Cry Ik wil liever niet naar de huisarts want ik ben net verhuisd en mijn huisarts zit dus nog in mijn oude woonplaats. Ik kijk even hoe het morgen avond is! Thanks meiden. Ik ben vandaag gelukkig wel naar huis gegaan vanaf mijn werk, morgen nog ziek en woensdag vrij. Hoop donderdag weer beter te zijn!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:36

Drink dan maar geen melk, als je dat al deed, daar krijg je vaak meer last van. Is niet fijn!

Sterkte, ziek maar lekker uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Antibes ma 14 nov 2011 - 10:39

PB: wat is angina? Ik ken het als medische term voor drukkend gevoel, als in angina pectoris = pijn op de borst. Maar wat bedoel jij? En is dat dan ook gewoon keelontsteking of wat? Dat je huisarts adviseert. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 10:44

Ik heb 2x angina gehad. Volgens mij is het ook gewoon keelontsteking maar ik heb ook wel eens keelonsteking gehad en dat was minder erg. Angina is echt verschrikkelijk, ik kon mijn eigen speeksel niet meer doorslikken, hoestte bloed op, ben in 2 weken echt kilo's afgevallen. Dat kon ook niet anders want kon niets doorslikken haha. Echt alleen maar water, boullion en ijsjes heb ik toen gehad en zelfs dat liever niet want het deed PIJN.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Lady Starstruck ma 14 nov 2011 - 10:52

Dat is echt vervelend inderdaad. Dan zie je er al tegenop om je speeksel te slikken. Ik kom er altijd achter hoeveel je eigenlijk moet slikken als je zulke keelpijn hebt. Salie thee drinken helpt en verder een natte theedoek om je keel binden met daaromheen een plastic zak en daaromheen een sjaal klinkt gek maar het werkte bij mij wel.
Of het een keelontsteking is echt geen idee. Maar ik wens je beterschap en sterkte.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn Empty Re: Keelpijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum