Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

+5
GreenGrass
Clapperdie
Sayuri
Sam
Lady1984
9 plaatsers

Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 4:24


Ik ben de laatste anderhalve week niet een ochtend zonder een kloppende, bonzende hoofdpijn wakker geworden. Ik slik elke dag zeker twee paracetamols om de dag door te komen. Daarnaast heb ik geen energie en voel ik me een uitgezakte dweil. Daar word ik niet vrolijker van. Gisteren ben ik na een aanvaring met mijn man om half negen naar bed gegaan om verdere escalatie te voorkomen laughcry .

Kan dit puur door de hooikoorts komen? Vorig jaar had ik daar voor het eerst last van, maar dan met name bij mijn ogen. Die waren totaal opgezwollen en ontstoken waardoor ik geen lenzen kon dragen. Maar zou het kunnen dat het zich nu dus anders uit? Ik heb ook een constante loopneus en een prikkelend gehemelte, dat past sowieso wel in het hooikoorts-plaatje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Lady1984 wo 8 mei 2013 - 4:26

Ja ik herken het! Van de hooikoorts zelf word ik moe, voel me niet fit, ed. Maar ook door de medicatie die ik ervoor slik. Ik heb gister van 16 tot 20 geslapen en sliep om 22.30 gewoon weer in. Ik voelde me pas vanmorgen weer echt fit.
Dat je door de vermoeidheid, je niet lekker voelen enzo prikkelbaar raakt, dat lijkt me niet heel gek dus.

Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Sam wo 8 mei 2013 - 4:30

Ja, dat kan.
Balen!

Slik je wel goede antihistaminica?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Sayuri wo 8 mei 2013 - 4:37

Ik heb er ook elk jaar veel last van. Vandaag is een extreem slechte dag en dan voel ik me ook heel moe, zelfs een beetje ziekig...Ik weet niet of je medicijnen tegen hooikoorts neemt, maar zoals iemand al zei, de meeste daarvan doen je ook moe voelen. Ik ben toevallig (en gelukkig) vandaag vrij, dus ik doe nu af en toe een kort dutje, dan worden de symptomen (eventjes) wat minder en ben ik weer even wat energieker.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 4:41

Ik slik wel iets ja, gewoon van de drogist. Iets met loratadine. Is dat minder goed dan antihistaminica?

Ik ben vandaag de hele dag op pad met mijn twee monstertjes dus ik kan geen dutjes doen helaas. Maar na een paracetamol en een guarana-pilletje gaat het al veel beter!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Sam wo 8 mei 2013 - 4:56

Dat is wel antihistaminica, maar een 'simpele' variant.
Ik zou eens met je klachten naar de huisarts gaan. Krijg je waarschijnlijk betere variant.

Beterschap!!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Clapperdie wo 8 mei 2013 - 6:40

Ik ben er sinds deze week achter dat ik ook hooikoorts heb. Man wat een verschrikking!

Mijn neus zit helemaal dicht, heb plekjes in mn mond, jeukend gehemelte, gezichtspijn, hoofdpijn en ben zo moe... Wil het liefst mn bed in.

Huisarts zei gister dat het echt duidelijk hooikoorts is. Heb van haar pilletjes voorgeschreven gekregen daar ben ik vandaag mee begonnen. Helpt nog niets maar ja 1e dag.

Ik heb gewoon een telefonisch consult gehad. Misschien dat jij ook even kan bellen zodat ze wat kan voorschrijven.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  GreenGrass wo 8 mei 2013 - 7:57

Ik ben vooral kapot na een dag hooikoorts vol met niezen.

Als ik me 's morgens heel slecht voel, neem ik een pilletje. Anders niet, want de pilletjes maken me ook wel wat suf.
Ik heb levocetirizine (op recent), als ik dit inneem heb ik nauwelijks meer last. Het werkt bij mij ook bij kattenallergie.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty I join the club

Bericht  BarbieNona vr 7 jun 2013 - 7:36

Hi,

Ik dacht dat het aan mij lag, maar schijnbaar nie (gelukkig).
Ik heb ook last van die vermoeidheids aanvallen. Ben er dan helemaal uit me doen door.
Sinds 2 jaar is er stoffen allergie en hooikoorts bij me geconstateerd, voor mijn gevoel
zijn de symptomen verergerd door die medicatie die ik kreeg. En tot nu toe helpt niks voor een langere periode.
Nu heb ik last van een verstopte loopneus, tranende ogen, jeukende oren,
slijm in me keel, niezen, en nie te vergeten die vermoeidheid. Ik wou graag dat
het zomer werd, maar voel me nu alles behalve "zonnig".


Sterkte allemaal!

BarbieNona
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 07-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Gast vr 7 jun 2013 - 7:39

Dat kan inderdaad. Ik ben de afgelopen weken ook veel meer moe dan anders, qua hoofdpijn valt het gelukkig wel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  ellibre vr 7 jun 2013 - 7:41

Ja, de kans dat dit door hooikoorts komt is zeer groot.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Catwoman79 vr 7 jun 2013 - 7:47

Ja er is kans dat het door de hooikoorts komt.
Zelf gebruik ik geen tabletten meer.
Ik heb nu nasonex neusspray via de huisarts.
Dit gebruik ik dagelijks, bijna geen klachten meer.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  applestar vr 7 jun 2013 - 10:33

Vandaar dat ik mij zo belabberd voel! Ga toch maar eens mijn allergie pilletjes opzoeken en een herhaalreceptje opvragen van mijn nasonex neusspray. Dat toch echt dat ik er door de jaren heen overheen gegroeid was :-(
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  BarbieNona za 8 jun 2013 - 3:30

Ik heb die zelfde neusspray, alleen gebruik ik die overdag.
Maar voor t slapen moet ik die neusspray van Etos gebruiken, om te kunnen slapen. Ik krijg zware paniek aanvallen in de nacht als mijn neus verstopt is. Nadeel daarvan is dat ik er verslaafd aan ben geraakt!

BarbieNona
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 10
Registratiedatum : 07-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts? Empty Re: Ontzettende hoofdpijn en vermoeidheid door hooikoorts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum