Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Keelpijn en dikke klieren

2 plaatsers

Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Blueschick vr 5 okt 2012 - 10:40

Sinds maandag heb ik last van een griepje. Hoofdpijn, spierpijn, koud en warm tegelijk, wie kent het niet. Nu heb ik sinds woensdag verschrikkelijke keelpijn en mijn keel lijkt dan ook helemaal dicht te zitten. Slikken is een hel en ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden. Ook zijn de klieren in mijn hals/nek dik en pijnlijk. Koorts heb ik niet. Temperatuur nu 3 dagen en het varieert van 35.8 tot 36.6. Is dit een keelontsteking en slim om een kuurtje te halen of moet ik het nog een paar dagen aankijken? Iemand ervaring?
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 10:41

Ik had ook een week lang keelpijn, had blaren in mijn keel zitten (ontsteking dus) maar omdat ik geen koorts of verhoging had moest ik het gewoon uitzieken, dan kan je lichaam het zelf aan. Uiteindelijk na 2 weken is het (bijna) weg. Ik zou het dus echt nog even aankijken, je krijgt een kuurtje niet zo heel erg snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Blueschick vr 5 okt 2012 - 10:46

Ok, even doorzetten dus! Wilde ook niet meteen de huisartsenpost bellen voor zoiets. Zo maar een pijnstiller en lekker naar bed. Thx voor je antwoord.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 10:47

Blueschick schreef:Ok, even doorzetten dus! Wilde ook niet meteen de huisartsenpost bellen voor zoiets. Zo maar een pijnstiller en lekker naar bed. Thx voor je antwoord.
Heel goed. Goed rusten, en toch genoeg blijven drinken met keelpijn om het 'nat' te houden, al doet slikken pijn. Ik vond drop fijn, omdat dat het een beetje smeerde. Ik had van de dokter zware ibuprofen gekregen, die hielpen een beetje tegen de pijn, dus gewoon pijnstilling nemen inderdaad en hopen dat je goed slaapt. Beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Elliot vr 5 okt 2012 - 18:19

Volgens mij heerst die koortsloze keelontsteking heel erg! Ik heb er sinds gister ook last van em mijn vriend sinds vannacht ook. Allebei vreselijke keelpijn maar ook heel erg verkouden en ik heb sinds vanmorgen ook overal spierpijn. Maar geen koorts. Ik blijf dus ook lekker een dagje in bed. Ik had kaartjes voor een musical vanavond maar ik moet nog maar even zien of ik daarheen ga!

Beterschap Blueschick!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Blueschick vr 5 okt 2012 - 19:33

Heerlijk geslapen met 2 ibuprofen. Ja het heerst echt. Iedereen die ik ken is ziek, of ziek geweest. Beterschap Caroline, wel zonde als je niet naar de musical zou kunnen gaan... Dus lekker in bedje blijven, misschien voel je je dan vanavond lekker genoeg om te gaan!
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Keelpijn en dikke klieren Empty Re: Keelpijn en dikke klieren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum