Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?

+8
Darius
Bolleke
bolus26
RYW
Thunder
Roodkapje
Printje
kwak
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 2:21

Lise krijgt een pakje drinken mee en een koek, soms een Liga soms een Dora koek, soms een stuk ontbijtkoek.
Hier hebben ze overigens geen continu rooster.
Ze krijgt trouwens een pakje mee omdat ik die bekers altijd zo vies vind worden, ze plakken, lekken, vergeten ze op school.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school? - Pagina 2 Empty Re: Wat geven jullie je kind mee als tussendoortje naar school?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 3:16

Weetjewel schreef:Lise krijgt een pakje drinken mee en een koek, soms een Liga soms een Dora koek, soms een stuk ontbijtkoek.
Hier hebben ze overigens geen continu rooster.
Ze krijgt trouwens een pakje mee omdat ik die bekers altijd zo vies vind worden, ze plakken, lekken, vergeten ze op school.

Om die reden gaf ik dus ook een pakje met zo'n houder me, ideaal. Maar dat kreeg ze dus blijkbaar niet op tijd op.
Ze heeft nu weer een andere juf, haar eigen juf, dus daar waar ze wel rustig de tijd had om alles op te krijgen, blijkt kanker te hebben, echt vreselijk.
Ben benieuwd hoe het met deze juf zal gaan, de invaller krijgt weer haar eigen klas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum