Ziek naar school
+6
Susan
Roze Roos
lieke89
Tyrael
Jeanette
Caroow
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ziek naar school
Ik heb voor het eerst in mijn leven de griep. Tenminste, dat denk ik. Koorts, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn, moe. Heel fijn, want ik heb geen tijd om ziek te zijn, echt niet. Morgen heb ik examen op school, daar moet ik gewoon heen.
Nu zat ik wat te lezen op internet, en daar staat overal dat je binnen moet blijven ivm besmetting. Zou dit echt zo erg zijn? Want ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik wel moet gaan.
Nu zat ik wat te lezen op internet, en daar staat overal dat je binnen moet blijven ivm besmetting. Zou dit echt zo erg zijn? Want ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik wel moet gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ziek naar school
Ligt er aan in welk stadium je griep is. Het is zeker besmettelijk en het is aan jou hoe ziek je je voelt.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow schreef:Ik heb voor het eerst in mijn leven de griep. Tenminste, dat denk ik. Koorts, spierpijn, keelpijn, hoofdpijn, moe. Heel fijn, want ik heb geen tijd om ziek te zijn, echt niet. Morgen heb ik examen op school, daar moet ik gewoon heen.
Ik zou in jouw geval gewoon gaan, omdat het toch een examen is. Dan heb ik er meestal schijt aan of ik anderen kan besmetten
Ik blijf meestal pas thuis als ik echt hoge koorts heb of niet meer op mijn benen kan staan
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook gewoon gaan ondanks dat je anderen kan besmetten omdat een examen wel best belangrijk is. Zorg er wel voor dat je niemand aanraakt of kust (eventuele vriend natuurlijk uitgezonderd) de komende tijd.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
De incubatietijd van griep is geloof ik 3 weken, wat inhoudt dat je de afgelopen weken al andere mensen kon besmetten. Ik zou gewoon gaan als het zo belangrijk is!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:De incubatietijd van griep is geloof ik 3 weken, wat inhoudt dat je de afgelopen weken al andere mensen kon besmetten. Ik zou gewoon gaan als het zo belangrijk is!
De incubatietijd van griep is maximaal een week en je bent nog niet de hele incubatietijd al besmettelijk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vraag me eerder af hoe goed je nog na kunt denken als je de griep flink te pakken hebt?
Als ik ziek ben kan ik echt geen examen doen.
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik vraag me eerder af hoe goed je nog na kunt denken als je de griep flink te pakken hebt?
Weet je wat het is, als ik niet ga moet ik in juni herkansen. Als ik wel ga, maar het niet haal, moet ik ook in juni herkansen. Ik wil het in ieder geval proberen, misschien heb ik geluk.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zal voor je duimen dat er vanacht een wonder gebeurd en dat je je morgen topfit voelt en alles kan geven en je examen met gemak haalt
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Ik zal voor je duimen dat er vanacht een wonder gebeurd en dat je je morgen topfit voelt en alles kan geven en je examen met gemak haalt
Haha dankjewel! Ik hoop dat mijn vriend met mij mee wil, met de auto. Dan is het een half uurtje rijden, en met het ov is het iets meer dan een uur. En dan duimen voor een 5,5.
Het is wel erg zonde, ik heb zo goed geleerd, maar mijn hoofd zit vol met watten
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik hoop het echt voor je. Ziek zijn komt nooit goed uit.. Hoe laat moet je?
Gast- Gast
Kwart voor tien tot uiterlijk kwart voor twaalf. Maar ik heb al gemaild dat ik gelijk weer weg ben als ik het af heb, snel richting bed.
Eigenlijk heb ik morgen ook een verjaardag waar ik erg zin in heb, meisje wordt 1 jaar, maar dat gaat hem natuurlijk ook niet worden.
Ik baal echt!
Eigenlijk heb ik morgen ook een verjaardag waar ik erg zin in heb, meisje wordt 1 jaar, maar dat gaat hem natuurlijk ook niet worden.
Ik baal echt!
Caroow- Lady Post-a-lot
Vervelend zeg. Dat je je zo ziek voelt en nog wel iets heel belangrijks moet doen.. Ben wel blij dat ik maar 1x per jaar ziek word.
even afkloppen
Gast- Gast
Ik ben ook wel eens in zo'n toestand een tentamen gaan maken. En omdat ik wel goed geleerd had, haalde ik hem ook nog
Gewoon gaan en veel succes! (zorg wel dat je genoeg zakdoeken bij je hebt zodat je wel je neus kan snuiten, vervelend voor anderen als je steeds je neus zit op te halen. En een ibuprofen nemen, dan voel je je net iets beter. Tenminste, bij mij werkt dat het beste).
Gewoon gaan en veel succes! (zorg wel dat je genoeg zakdoeken bij je hebt zodat je wel je neus kan snuiten, vervelend voor anderen als je steeds je neus zit op te halen. En een ibuprofen nemen, dan voel je je net iets beter. Tenminste, bij mij werkt dat het beste).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in principe nooit rekening mee houdt of ik een ander kan besmetten, tenzij ik in aanraking kom met ouderen, baby's/kinderen of zieke/verzwakte mensen. En thuisblijven doe ik alleen als ik niet meer kan functioneren.
Ik geloof ook niet dat als jij griep hebt en de deur uit stapt, je gelijk heel veel mensen zal besmetten. Hoesten in je elleboog, niet te dichtbij iemand gaan staan, goed je handen wassen.. Dan valt het vast reuze mee.
Edit: Caroow, beterschap natuurlijk. Griep is heel vervelend.
Ik geloof ook niet dat als jij griep hebt en de deur uit stapt, je gelijk heel veel mensen zal besmetten. Hoesten in je elleboog, niet te dichtbij iemand gaan staan, goed je handen wassen.. Dan valt het vast reuze mee.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in principe nooit rekening mee houdt of ik een ander kan besmetten, tenzij ik in aanraking kom met ouderen, baby's/kinderen of zieke/verzwakte mensen. En thuisblijven doe ik alleen als ik niet meer kan functioneren.
Ik heb ook zo'n collega die komt altijd ziek naar het werk en je kan de klok erop gelijk zetten dat ik een week later ziek ben, heb hem wel is gevraagd of ie niet beter thuis kan blijven, hij steekt altijd mensen aan.
Maarja ontopic: Dit is wel je examen en daarom zou ik gewoon gaan en hopen dat het lukt. Succes iig.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
en hoe ging t?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik voelde me flink beroerd, en was ook erg misselijk. Ik weet niet hoe ik hem heb gemaakt, maar ik heb hem in ieder geval gemaakt
En het gaat nu al weer een stuk beter!
En het gaat nu al weer een stuk beter!
Caroow- Lady Post-a-lot
Fijn dat het nu beter gaat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188