Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefdesverdriet

+8
Jeanette
sanne-84
Lavendel
Marin
MADDIE
*Rainbow
Tullow
Lotus
12 plaatsers

Ga naar beneden

Liefdesverdriet Empty Liefdesverdriet

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:02

Zoals een aantal van jullie misschien al hebben gelezen voel ik mij enorm klote.
Sinds afgelopen maandag ben ook ik weer vrijgezel.
Afgelopen mei heb ik een hele leuke jongen leren kennen, in nederland afgesproken en al heel snel voelde alles heel goed en vertrouwd.
Hij ging op vakantie, belde elke avond, maar toen hij terugkwam twijfelde hij ineens enorm. Hij wist niet meer wat hij wilde, hij vond dat het te snel was gegaan in het begin.
Naja, ik wilde natuurlijk niet dat het stopte, dus wij besloten om wat rustiger aan te doen en elkaar écht te leren kennen.
Dat is de hele zomer goedgegaan en ook heel leuk geweest.
Alleen mijn vakantie zit er alweer 4 weken op, en hij is ook weer begonnen met werk en studie.
De afgelopen 2 weken hoorde ik heel weinig van hem, en voelde me daar erg rot over, dus ik besloot hem een smsje te sturen dat ik wat dingen kwijtwilde waar ik me rot over voelde.
Ik had ook nog steeds geen duidelijkheid over hoe het nou zat tussen ons, als we samen waren was het super, maar als we dat niet waren voelde ik me heel onzeker, zeker de afgelopen 2 weken.
Afgelopen maandag dus afgesproken, ik vertelde me hoe ik me voelde, vooral de afgelopen 2 weken.
Hij vertelde dat er nu heel veel speelde in zijn leven en dat ie daarom niet veel van zich had laten horen, maar dat dat achteraf gezien voor hem, dus idd fout was.
Lang verhaal kort gemaakt: Hij kan mij, mede door alle dingen aan zijn hoofd, mij nu niet de zekerheid geven die ik wil.
Toen heb ik gezegd dat ik voor mezelf ging kiezen.
Ik sta nog steeds niet helemaal achter die keuze, maar ik weet dat het, het beste is, uiteindelijk.
Alleen voel ik me nu rotter dan ik me de afgelopen 2 weken heb gevoeld..

**Niet quoten**

Laatst aangepast door Princess op wo 7 sep 2011 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefdesverdriet Empty Re: Liefdesverdriet

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 3:10

Wat naar meid! hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:17

Wat vreselijk naar hug Onzekerheid is ook gewoon niet fijn...en zijn sommige keuzes moeilijk en vervelend om te maken. Overigens wel sterk van je om dan voor jezelf te kiezen.

Gast
Gast

Bericht  Tullow wo 7 sep 2011 - 4:26

Ik weet helaas precies hoe je je voelt, alleen heb ik niet zelf de keuze gemaakt. Dat maakt ook verder niet uit. Het gaat erom dat je nu weet dat je alleen bent en dat maakt vooral dat je je zo k*t voelt!
Ga vooral leuke dingen doen met vriendinnen of andere dingen waar je afleiding uit kunt halen, dat heeft voor mij veel geholpen. En nog steeds trouwens.
hug
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  *Rainbow wo 7 sep 2011 - 4:53

Ik zit in precies dezelfde situatie. Hoe moeilijk het ook was heb ik ook voor mezelf gekozen omdat mijn ex me niet kon geven wat ik nodig heb... Ik probeer me voor te houden dat het beter is zo en ik iemand verdien die helemaal voor mij kan gaan. Het is een moeilijke periode waar je nu doorheen moet, maar ooit wordt het beter. Sterkte!
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Bericht  MADDIE wo 7 sep 2011 - 4:54

Jeetje meis, wat naar allemaal hug wel sterk van je dat je voor jezelf hebt gekozen, maar dat maakt het niet makkelijik allemaal!! Sterkte!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 5:39

He bah wat klote voor je meis. Sterkte!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lavendel wo 7 sep 2011 - 5:41

hug
Klote dat het ondanks dat het jou keuze is, niet echt je keuze is! Heb je nog contact met hem?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:56

Het is idd een klote-situatie, en zeker omdat ik me nu zó voel begin ik weer te twijfelen.
Ik heb hem gisterochtend gesmst, en ook een smsje teruggekregen maar daar wil ik het voorlopig bij laten. Anders maak ik mezelf helemaal gek.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:57

Oh, dat is vervelend! hug

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 wo 7 sep 2011 - 9:04

hug
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette wo 7 sep 2011 - 21:03

Meis, wat naar zeg!! Weet je ook wat die problemen zijn waar hij mee kampt en of dit verbeterd gaat worden in de toekomst? Heel cliche, maar veel afleiding zoeken helpt!! Heel veel sterkte!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 4:11

Jeanette schreef:Meis, wat naar zeg!! Weet je ook wat die problemen zijn waar hij mee kampt en of dit verbeterd gaat worden in de toekomst? Heel cliche, maar veel afleiding zoeken helpt!! Heel veel sterkte!

Ik weet ongeveer wat de problemen zijn bij hem, hij wilde niet te veel in detail treden.. Ik ga er vanuit dat dit in de toekomst beter wordt maar ik heb gezegd dat ik niet op hem ga wachten.
En toch wil ik het liefst een smsje sturen dat ik het leuk zou vinden van hem te horen als alles in wat rustiger vaarwater zit bij hem.
Maar dan kom ik denk ik weer zo wanhopig over, haha.

Ik voel me nu gelukkig al wat beter, heb de beste vrienden en vriendinnen!
Heb al twee dagen niet gehuild, whoohoo :P

Gast
Gast

Bericht  PluDan vr 9 sep 2011 - 5:47

Wat een rot situatie. Heel veel sterkte hug .
Knap van je dat je voor jezelf hebt gekozen, want met die onzekerheid kun je niks en zal je niet weten waar je aan toe bent, wat niet weg neemt dat het heel erg vervelend is. Zeker als je gek op iemand bent.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Bliss vr 9 sep 2011 - 10:29

Ahh wat jammer Princess, vond t juist zo leuk voor je! Echt KUT. Heel veel sterkte en hopelijk wordt het gemis snel wat minder. Het is idd beter om even geen contact te hebben denk ik. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kruidkoek ma 12 sep 2011 - 20:51

Pff, ik heb zo'n 3 jaar geleden hetzelfde meegemaakt. Nou ja, niet dat van vakantie maar wel dat ik een jongen (T) leerde kennen en de klik tussen ons was duidelijk aanwezig. Paar keer samen "op date" geweest en ik begon hem steeds leuker te vinden, echt verliefd zeg maar. Tot hij ook opeens steeds minder liet horen, niet uit zichzelf smsde.
Omdat ik hem niet de indruk wilde geven dat ik achter hem aanliep heb ik toen ook weinig van me laten horen. Zo gebeurde het dat we helemaal niet meer smsde en het contact verwaterde. Hij liet wel merken dat hij mij heel leuk vond, maar hij was bezig met een eigen bedrijf op te zetten en voordat wij met elkaat gingen daten is hij héél ziek geweest, opgenomen in ziekenhuis en het was kantje boord, Gelukkig is het goed gekomen maar daar moest hij nog wel steeds van herstellen, was snel moe zeker nu hij met dat bedrijf bezig was dus hij zei eerlijk, ik heb nu niet de tijd en energie die ik wil hebben als ik een relatie met iemand wil beginnen. Ik begreep en respecteerde dat en zo verwaterde ons contact, ik heb daar echt een beetje liefdesverdriet van gehad.

Inmiddels zijn we 3 jaar verder, ik heb 1,5 jaar een relatie met iemand anders en woon samen. T stond nog in mijn hyves vrienden en omdat zijn bedrijf inmiddels een goed lopend en steeds groter bedrijf wordt, lees ik regelmatig iets over hem in de krant of soms zelfs op tv. Sinds 4 maanden hebben we weer contact omdat hij mij via een mail spam stuurde en ik hem daar met een grapje op heb geattendeerd. Hij reageerde meteen met een leuk mailtje en inmiddels zijn er al heel veel mailtjes over en weer gestuurd. Geen mailtjes waar dingen in staan die niet kunnen, maar over dagelijkse dingen, zijn en mijn werk enz enz. Wel met een soort humor die we allebei hebben. Hij weet dat ik een vriend heb en samenwoon, daar maak ik geen geheim van en kan hij ook zien op mijn hyves.
Hij is vrijgezel en heeft me onlangs opgebiecht dat hij veel spijt had dat hij destijds contact met mij heeft verbroken. Ik heb verteld dat ik me toen ook een tijdje flink rot voelde maar daarna dus weer benadrukt dat ik nu met iemand anders samen ben.
Mijn vriend zat laatst achter mijn PC en zag de mailconversatie staan, hij vroeg wel wie diegene was en ik heb het uitgelegd. Zelfs gezegd dat hij de mail wel mocht lezen want ik had niks te verbergen. Hij heeft toen 2 mailtjes gelezen en is toen gestopt omdat hij het kletspraat vond en geen dingen las waar hij vraagtekens bij zette. Hij was blij dat hij zag staan dat ik duidelijk had geschreven dat ik nu een hele leuke vriend met wie ik samenwoon en wat heel goed voelt.

Natuurlijk heb ik wel gedacht, sjonge stel je voor dat we wel een relatie kregen toen, dan had ik wel een ander leven gehad. Maar ik ben blij met hoe mijn leven nu is en ook met mijn huidige vriend.

Dus misschien komt jouw "scharrel" op den duur ook wel op zijn keuze terug en zo niet, dan kom je vast een andere leuke vent tegen. Ik weet dat het rot voelt nu, maar ga niet op hem zitten wachte want daar ga je je alleen maar verdrietiger voelen.

Sterkte!!!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Kalendertje di 13 sep 2011 - 19:26

Inderdaad Princess, lijkt veel op elkaar. Hoe voel je je er nu bij ondertussen?
het is toch ook altijd wat met de liefde...

Kalendertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 23
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Gast wo 14 sep 2011 - 4:20

Love stinks :P!
Ik voel me wel ok nu, die duidelijkheid had ik wel echt nodig want niet weten waar ik aan toe ben kan ik echt niet tegen. Sinds vorige week donderdag voelde ik me weer een stuk beter en zekerder van m'n beslissing, alleen maandag keek ik op zn fb en toen had ik weer een dipje.
Maar ach, dat hoort erbij.

Kruidkoek, wie weet komt ie er ook nog eens achter, maar ik ga er niet op zitten hopen.
Dan maak ik mezelf weer helemaal gek! Maar t zou wel leuk Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: