Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom ben jij blij vandaag?

+5
Sorella
Paper Crown
Pien
Marin
Lotus
9 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waarom ben jij blij vandaag? - Pagina 3 Empty Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Bericht  SoGood wo 7 sep 2011 - 1:06

Ik lees net dat ik de belastingsdienst 350 euro moet terug betalen.

Ik zit dus duidelijk in het verkeerde topic.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SoGood wo 7 sep 2011 - 1:06

Princess schreef:Thanks, meiden..
Ja er lijkt wel wat in de lucht te hangen ofzo. Ik blijf vandaag lekker even bankhangen met een stapel tijdschriften.

Wat verdrietig Princess.. Veel sterkte!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:06

Storm> vind je zo mijn onderschrift beter?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 1:07

note to self klinkt beter :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:07

Joy_ schreef:
Storm schreef:Wordt het toch SoFine? Iemand van dit forum opperde de naam toch?

nope zelfbedacht. Op het moment dat ik dit allemaal registreerde en bedacht had, was ik afwezig van 't forum. daarom had ik ook geen brainstorm topic geopend hier. wel op m'n andere forum, maar toen had ik deze naam al bedacht en eigenlijk vond ik dat het leukst.
Nobucta had toen SoPhine geopperd, dat vond ik ook wel een goede.
Edit: jij had toen wel een brainstorm topic geopend toch?? Of was dat op Facebook? Ja volgens mij was het Facebook.

Laatst aangepast door Storm op wo 7 sep 2011 - 1:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 1:07

Storm schreef:
Joy_ schreef:
Storm schreef:Wordt het toch SoFine? Iemand van dit forum opperde de naam toch?

nope zelfbedacht. Op het moment dat ik dit allemaal registreerde en bedacht had, was ik afwezig van 't forum. daarom had ik ook geen brainstorm topic geopend hier. wel op m'n andere forum, maar toen had ik deze naam al bedacht en eigenlijk vond ik dat het leukst.
Nobucta had toen SoPhine geopperd, dat vond ik ook wel een goede.

Ja maar dan valt het woordgrapje een beetje weg. Ik was bang dat dat voor niet Engelstaligen te lastig zou worden, beetje te ingewikkeld.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:08

Joy_ schreef:note to self klinkt beter :P

Note to self? Het is toch myself? (Engels is niet mijn beste kant Wink)

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 1:08

Theedoosje schreef:

Ja maar note to self is de uitdrukking, zo zeg je dat.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 1:08

Yvaine schreef:@ Lotus, wat naar om te lezen dat het allemaal zo moeizaam gaat en dat je je zo moedeloos voelt. Ik kan me voorstellen dat dit weer ook helemaal niet mee helpt. Zijn er voor jou nog mogelijkheden om een andere therapie te doen of iets aan het medicijngebruik veranderen wat misschien effect heeft?

Het is de bedoeling dat ik meer hulp krijg voor mijn eetstoornis, maar dat lijkt voorlopig nog niet te gaan lukken. Er is ook pas over mij overlegd en daar is alleen maar uitgekomen dat we in principe zo doorgaan zoals we bezig waren, maar ik geloof niet dat ik daar blij mee ben. En mijn medicatie ga ik juist proberen af te bouwen. Ik kan het er voorlopig ook niet verder over hebben met mijn spv'er, want die zie ik pas de 26e weer. En nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet en wil.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:08

Theedoosje schreef:

Nee het is self Wink volgens mij kan myself ook, maar self staat idd beter.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:09

Joy_ schreef:
Theedoosje schreef:

Ja maar note to self is de uitdrukking, zo zeg je dat.

oow oke dan ga ik dat aanpassen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:10

Joy_ schreef:He bah Princess wat balen voor je! Sad

Zero, ik zou heeeel gauw heyouwegajetrouwe registreren, want anders doe ik het! Briljant Wink maar nee, mijn wordt www.sofinephotography.com

Is al geregistreerd, maar om op de echte website te komen heb je nog een stukje url er achter nodig, en dát wil ik natuurlijk niet.

Ik ga eens aan mn collega vragen of ik het niet met enorme letters op de gevel mag zetten.

Vast niet.

Maar pakkende url, goed bedacht! Ik moet zeggen dat mijn eigen website (en dan bedoel ik niet van mn bedrijf) ook aan het slapen is... maar ja daar komt ook geen bruidsfotografie op natuurlijk.

Maar dat doet me er aan denken dat ik mijn bedrijf site ook eens aan moet passen :shock:

Trouwens, welke camera/lenzen gebruik je voor de huwelijken?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 1:13

Zero schreef:

Zero, ik zou heeeel gauw heyouwegajetrouwe registreren, want anders doe ik het! Briljant Wink maar nee, mijn wordt www.sofinephotography.com

Is al geregistreerd, maar om op de echte website te komen heb je nog een stukje url er achter nodig, en dát wil ik natuurlijk niet.

Ik ga eens aan mn collega vragen of ik het niet met enorme letters op de gevel mag zetten.

Vast niet.

Maar pakkende url, goed bedacht! Ik moet zeggen dat mijn eigen website (en dan bedoel ik niet van mn bedrijf) ook aan het slapen is... maar ja daar komt ook geen bruidsfotografie op natuurlijk.

Maar dat doet me er aan denken dat ik mijn bedrijf site ook eens aan moet passen :shock:

Thanks smile En ja, je bent zo druk met je werk joh, dat je eigen website dan even stil komt te leggen. Kan ik me wel voorstellen. Ik vind jouw bedrijfsnaam ook nog steeds super leuk. Waar zit ie nou eigenlijk, welke stad?

Ik gebruik nog altijd m'n EOS 400. Hij's zoooo oud intussen, maar ik heb echt geen geld voor een nieuwe. Zodra m'n website er is, kan ik een standaard prijs gaan vragen en dan hopelijk langzaam eens sparen voor een tweede camera er bij. Kom wel bij jou aankloppen voor advies t.z.t. Ik gebruik heel veel de 50mm f1.8 voor bruiloften, da's een goedkoop maar super goed dingetje!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:35

Lotus schreef:Het is de bedoeling dat ik meer hulp krijg voor mijn eetstoornis, maar dat lijkt voorlopig nog niet te gaan lukken. Er is ook pas over mij overlegd en daar is alleen maar uitgekomen dat we in principe zo doorgaan zoals we bezig waren, maar ik geloof niet dat ik daar blij mee ben. En mijn medicatie ga ik juist proberen af te bouwen. Ik kan het er voorlopig ook niet verder over hebben met mijn spv'er, want die zie ik pas de 26e weer. En nu weet ik dus even niet zo goed wat ik moet en wil.
Ik kan me voorstellen dat je het nu allemaal even niet meer weet. Is het misschien mogelijk om de afspraak met je spv'er te vervroegen?

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 1:42

Nee, ze zit helemaal vol.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:47

Joy_ schreef:
Zero schreef:

Vast niet.

Thanks smile En ja, je bent zo druk met je werk joh, dat je eigen website dan even stil komt te leggen. Kan ik me wel voorstellen. Ik vind jouw bedrijfsnaam ook nog steeds super leuk. Waar zit ie nou eigenlijk, welke stad?

Ik gebruik nog altijd m'n EOS 400. Hij's zoooo oud intussen, maar ik heb echt geen geld voor een nieuwe. Zodra m'n website er is, kan ik een standaard prijs gaan vragen en dan hopelijk langzaam eens sparen voor een tweede camera er bij. Kom wel bij jou aankloppen voor advies t.z.t. Ik gebruik heel veel de 50mm f1.8 voor bruiloften, da's een goedkoop maar super goed dingetje!

Ah de 50 mm, die heb ik ook smile
Vroeger veel gebruikt, nu zit ie op de pasfoto camera (dus eigenlijk wordt ie nog elke dag meerdere malen gebruikt).
Mocht het allemaal lukken en je komt hier fotograferen in april, dan kan je een 7D lenen (als je nog niet rijk bent geworden tegen die tijd :p) + lenzen uiteraard. Wij huren meestal nog wat extra lenzen.

Trouwens, ik kan mn camera wel mee nemen als we een keertje afspreken. Ik geloof dat Caro ook graag langs wil, ze heeft mijn studio ook nog niet gezien, misschien binnenkort een studio meeting plannen? smile
Van het najaar ga ik ook misschien mee met de canon road tour, zal je seinen als ik in de buurt ben. Kan je camera's echt lekker uit testen enzo smile

Mijn bedrijf zit in het dorpje waar ik woon (ook een van de redenen dat het loopt als een trein, het nieuws is snel verspreid) maar dat ligt tussen Haarlem en Amsterdam in dus eigenlijk best gunstig gelegen.
Nu adverteren we nog niet eens in de steden omdat we voldoende werk hebben, maar in de toekomst...

P.s wanneer zal de eerste post komen dat we dit topic vervuilen met onze fototroep en worden we naar het inmiddels gestorven fotografie topic gekickt ?

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 1:55

Ah heb 't even opgezocht welk dorpje, en dat ligt tussen m'n vriend en schoonouders is. Kan vast wel een keertje iets plannen dus met langskomen, leuk! En ja jemig dat topic. Geen idee hoe het daar mee staat. En ja, april lijkt me nog steeds erg leuk, welke datum is het? We moeten t.z.t. sowieso van te voren afspreken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:49

De datum is 14-04-12 (zaterdag als het goed is)

De trouwlocatie is ook in de buurt van de studio, dus wel handig dat je inderdaad weet waar het ongeveer ligt. Maar ja in principe is het wel makkelijk om met zn tweeën te fotograferen, dat had jij ook al eens gedaan toch?

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 7 sep 2011 - 2:53

Ik ben blij omdat ik gister allemaal fijne make-up en een nieuw geurtje heb gehaald bij Douglas. Alleen het fortuin dat ik nu kwijt ben is iets minder. :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 2:56

Zero schreef:
De datum is 14-04-12 (zaterdag als het goed is)

De trouwlocatie is ook in de buurt van de studio, dus wel handig dat je inderdaad weet waar het ongeveer ligt. Maar ja in principe is het wel makkelijk om met zn tweeën te fotograferen, dat had jij ook al eens gedaan toch?

Jep! en ik vind het leuk om te zien hoe jij dingen aanpakt! Lijkt me wel slim om van te voren keertje dingen te bespreken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kaboutertje wo 7 sep 2011 - 3:04

Ik reageerde net in het 'ik voel mij... vandaag' topic dat ik me een beetje blughh voel vandaag, maar ik zie net dat ik vanaf nu geen "fluisteraar" ben maar een "prater". It made my day bounce laughcry oke flauw!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Ilargi wo 7 sep 2011 - 6:53

Ik ben blij omdat ik morgen maar van 9-12 hoef te werken en daarna lekker weekend heb, yeey!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: