Waarom ben jij blij vandaag?
+5
Sorella
Paper Crown
Pien
Marin
Lotus
9 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Waarom ben jij blij vandaag?
Sorry Pippa maar hopelijk stimuleert mij dat En mijn tante zei dat ook altijd
Gast- Gast
Pippa schreef:
Theedoosje, ik vind jouw onderschrift zo verschrikkelijk! Mijn oma zegt/zei dat altijd.
Hahaha ja, maar het is wel waar
En ja, het begint zelf steeds beter te voelen met rijden, dus dat is wel goed! Maar 't gaat nog steeds niet helemaal goed hoor, maar dit was m'n 8e les ofzo.
Alles ook goed met jou?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zero schreef:Joy_ schreef:Jeeeej yeah your job rules!
Ik word ook helemaal blij van het werk wat ik nu aan 't doen ben, lekker op de bank in pyjama foto's bewerken..En van al dat soort bruiloftsfoto's word je vanzelf wel blij! Liefde straalt er vanaf.
Ja het is toch ook gewoon een mooi beroep, je komt altijd blije en mooie mensen tegen
(Nou ja niet altijd, crematies gebeuren ook wel eens)
Maar ik ben ook heeeeel benieuwd naar jouw laatste repo, wanneer heeft je website eens zijn coming out wannaseewannaknowwannatalkaboutityesyesyes
Ik ben nu de laatste (van James dus) aan het doen. Daarna heb ik genoeg materiaal voor een online portfolio, dus dan ga ik m'n website bouwen. Er is alleen iets misgegaan bij de url, dus dat moet ik nog even fixen bij de host.
Marin- Lady Post-a-lot
Komt misschien meer omdat ze dat steeds tegen mijn moeder zei, omdat ze wat aankwam, en mijn moeder zich daar niet fijn bij voelde, en vervolgens diabetes bleek te hebben, waar ze toch echt niks aan kon doen. Dus ik vind het een rot opmerking, omdat het soms mensen enorm kan kwetsen ook, want niet alles komt door het eten, bij mij is het ook door de medicijnen
Joy, dan begin je pas net toch, met 8 lessen. Het komt vanzelf goed! Waar les je? Hier gaat het wel oké.
Joy, dan begin je pas net toch, met 8 lessen. Het komt vanzelf goed! Waar les je? Hier gaat het wel oké.
Gast- Gast
Pippa> o ja dan snap ik ik het wel ja. Heb jij een betere zin voor mij dan?
Gast- Gast
One moment on the lips, forever on the hips!
Heb ik uit Friends
Is natuurlijk precies hetzelfde maar het klinkt leuker vind ik.
Heb ik uit Friends
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sorella schreef:One moment on the lips, forever on the hips!
Heb ik uit Friends
Oow das ook een leuke!
Gast- Gast
Of een hele foute van Kate Moss: Niets smaakt zo lekker als dat dun zijn voelt.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Joy_ schreef:Zero schreef:Joy_ schreef:Jeeeej yeah your job rules!
Ik word ook helemaal blij van het werk wat ik nu aan 't doen ben, lekker op de bank in pyjama foto's bewerken..En van al dat soort bruiloftsfoto's word je vanzelf wel blij! Liefde straalt er vanaf.
Ja het is toch ook gewoon een mooi beroep, je komt altijd blije en mooie mensen tegen
(Nou ja niet altijd, crematies gebeuren ook wel eens)
Maar ik ben ook heeeeel benieuwd naar jouw laatste repo, wanneer heeft je website eens zijn coming out wannaseewannaknowwannatalkaboutityesyesyes
Ik ben nu de laatste (van James dus) aan het doen. Daarna heb ik genoeg materiaal voor een online portfolio, dus dan ga ik m'n website bouwen. Er is alleen iets misgegaan bij de url, dus dat moet ik nog even fixen bij de host.
Oei, was www.superdepuperkabotvettehuwelijksfotos.nl al bezet?
Ik probeerde www.heyouwegajetrouwe?.nl
Maar je mag geen leestekens in je url >:-(
Maar for real, ik wil de eerste bezoeker zijn ik hou facebook in de gaten hoor...
Gast- Gast
Haha sorry maar ik vind je onderschrift ook echt vreselijk. Een beetje een 'eigen schuld dikke bult' gevoel krijg ik erbij, terwijl dat natuurlijk niet altijd waar is. Soms kom je aan omdat je medicijnen neemt o.i.d, of je hebt een eetstoornis waarbij je je eetgedrag niet meer onder controle hebt. Ik stoor me er echt aanTheedoosje schreef:Sorry Pippa maar hopelijk stimuleert mij dat En mijn tante zei dat ook altijd
Laatst aangepast door Storm op wo 7 sep 2011 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Haha sorry maar ik vind je onderschrift ook echt vreselijk. Een beetje een 'eigen schuld dikke bult' gevoel krijg ik erbij, terwijl dat natuurlijk helemaal niet waar is. Soms kom je aan omdat je medicijnen neemt o.i.d, of je hebt een eetstoornis waarbij je je eetgedrag niet meer onder controle hebt. Ik stoor me er echt aanTheedoosje schreef:Sorry Pippa maar hopelijk stimuleert mij dat En mijn tante zei dat ook altijd
ooh maar het slaat alleen op mij Wil er niemand mee voor het hoofd stoten of wat ook
Gast- Gast
Nee dat snap ik wel hoor, dat het op jou slaat, maar het staat er zo pontificaal, alsof je het over iedereen hebt zeg maar. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel of ik moet gewoon niet zo zeuren...Theedoosje schreef:Storm schreef:Haha sorry maar ik vind je onderschrift ook echt vreselijk. Een beetje een 'eigen schuld dikke bult' gevoel krijg ik erbij, terwijl dat natuurlijk helemaal niet waar is. Soms kom je aan omdat je medicijnen neemt o.i.d, of je hebt een eetstoornis waarbij je je eetgedrag niet meer onder controle hebt. Ik stoor me er echt aanTheedoosje schreef:Sorry Pippa maar hopelijk stimuleert mij dat En mijn tante zei dat ook altijd
ooh maar het slaat alleen op mij Wil er niemand mee voor het hoofd stoten of wat ook
Gast- Gast
Ik hoop niet dat ik je nu hebt beledigd, niet mijn bedoeling in ieder geval
Gast- Gast
@ Sorella, dat klinkt leuk!! Ik ga in Utrecht wonen (daar woon ik nu ook al)
@ Lotus, wat naar om te lezen dat het allemaal zo moeizaam gaat en dat je je zo moedeloos voelt. Ik kan me voorstellen dat dit weer ook helemaal niet mee helpt. Zijn er voor jou nog mogelijkheden om een andere therapie te doen of iets aan het medicijngebruik veranderen wat misschien effect heeft?
@ Princess, waarom ben je niet blij?
@ Pippa, dank je wel! Het is een klein 2 kamer appartementje, maar wel alles voor mezelf en een balkon. fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
@ Lotus, wat naar om te lezen dat het allemaal zo moeizaam gaat en dat je je zo moedeloos voelt. Ik kan me voorstellen dat dit weer ook helemaal niet mee helpt. Zijn er voor jou nog mogelijkheden om een andere therapie te doen of iets aan het medicijngebruik veranderen wat misschien effect heeft?
@ Princess, waarom ben je niet blij?
@ Pippa, dank je wel! Het is een klein 2 kamer appartementje, maar wel alles voor mezelf en een balkon. fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk.
Gast- Gast
Princess schreef:@ Pippa & TD: In 't kort: liefdesverdriet
O nee, jij ook al?
Gast- Gast
He bah Princess wat balen voor je!
Zero, ik zou heeeel gauw heyouwegajetrouwe registreren, want anders doe ik het! Briljant maar nee, mijn wordt www.sofinephotography.com
Is al geregistreerd, maar om op de echte website te komen heb je nog een stukje url er achter nodig, en dát wil ik natuurlijk niet.
Zero, ik zou heeeel gauw heyouwegajetrouwe registreren, want anders doe ik het! Briljant maar nee, mijn wordt www.sofinephotography.com
Is al geregistreerd, maar om op de echte website te komen heb je nog een stukje url er achter nodig, en dát wil ik natuurlijk niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Wordt het toch SoFine? Iemand van dit forum opperde de naam toch?
Gast- Gast
Storm schreef:Wordt het toch SoFine? Iemand van dit forum opperde de naam toch?
nope zelfbedacht. Op het moment dat ik dit allemaal registreerde en bedacht had, was ik afwezig van 't forum. daarom had ik ook geen brainstorm topic geopend hier. wel op m'n andere forum, maar toen had ik deze naam al bedacht en eigenlijk vond ik dat het leukst.
Laatst aangepast door Joy_ op wo 7 sep 2011 - 1:06; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Thanks, meiden..
Ja er lijkt wel wat in de lucht te hangen ofzo. Ik blijf vandaag lekker even bankhangen met een stapel tijdschriften.
Ja er lijkt wel wat in de lucht te hangen ofzo. Ik blijf vandaag lekker even bankhangen met een stapel tijdschriften.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Waarom ben jij blij vandaag?
» Waarom ben jij vandaag blij?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» Wat maakt jou blij vandaag?
» Waarom ben jij vandaag blij?
» Vandaag ben ik blij en jij?
» n.a.v. Ik ben vandaag niet zo blij, want...
» Wat maakt jou blij vandaag?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: