Kids uit 2009 topic
+19
Famke
LindaK
pino101
PiP
Nana
Susan
-Ieniemienie-
Sofie
Darius
sheila123
Bruintje Beer
Thunder
Tinkie
moepie
ProudMom
Catwoman79
LotteK
pindaatje
juffie001
23 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Kids uit 2009 topic
Ik heb een zwaargewichtje hier. We zijn net terug van het cb en ons meisje is 14.35 kilo en 89 cm.
Gewicht heeft ze altijd bij het bovenste lijntje gezeten en nu nog steeds. Zolang ze het lijntje blijft volgen is het goed.
Verder is ze helemaal goed gekeurd.
Gewicht heeft ze altijd bij het bovenste lijntje gezeten en nu nog steeds. Zolang ze het lijntje blijft volgen is het goed.
Verder is ze helemaal goed gekeurd.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10
Storm; ik weet dat je al een tijd 'storm' bent maar ineens met de naam van je zoontje ging er een lichtje branden haha! Maar er is nog een heartbeat toch?
all; hier ook een klein meisje. Altijd onderaan de curve maar heb er nooit wat over gehoord op het cb. Ik heb eigenlijk nog nooit een vervelende ervaring daar gehad, ga er altijd met plezier heen.
all; hier ook een klein meisje. Altijd onderaan de curve maar heb er nooit wat over gehoord op het cb. Ik heb eigenlijk nog nooit een vervelende ervaring daar gehad, ga er altijd met plezier heen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wat fijn dat jij daar met veel plezier heen gaat! Hier is het vaak niet goed. Behalve de afgelopen keer toen heb ik dan ook een fijn gesprek gehad met een wvk/lactatiekundige. J. was te klein..qua lengte steeds onder de gemiddelde lijn. Bij ons zijn ze heel lastig.. Nu dus weer met F. die vinden ze weer te weinig groeien...althans de kinderarts vind dat en die maakt er een heel probleem van.moepie schreef:Storm; ik weet dat je al een tijd 'storm' bent maar ineens met de naam van je zoontje ging er een lichtje branden haha! Maar er is nog een heartbeat toch?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ja hier is het ook de arts die van die rare, lullige opmerkingen maakt. Bij de oudste hadden we een andere arts en die was veel fijner. Maar die is met pensioen. De wijkverpleegkundige vind alles wel prima geloof ik, die gaat er altijd helemaal voor zitten met een kopje thee en luistert naar wat ik te zeggen heb. Veel fijner.
Gast- Gast
Ik heb jou geloof ik ook op Hyves!moepie schreef:Storm; ik weet dat je al een tijd 'storm' bent maar ineens met de naam van je zoontje ging er een lichtje branden haha! Maar er is nog een heartbeat toch?
Ik ga ook altijd met plezier naar het CB hoor, ik vind het juist fijn om te kletsen daar. Ik heb ook een hele fijne verpleegkundige.
Gast- Gast
Alsof we op het zelfde cb zitten haha wij hebben dan 2 wpk die elkaar afwisselen en zijn allebei lief en begripvol maar die arts komt altijd zo kort door de bocht en laat mij met een vervelend gevoel naar huis gaan..Volgende keer moet ik weer naar de arts (nu al geen zin in)Arden schreef:Ja hier is het ook de arts die van die rare, lullige opmerkingen maakt. Bij de oudste hadden we een andere arts en die was veel fijner. Maar die is met pensioen. De wijkverpleegkundige vind alles wel prima geloof ik, die gaat er altijd helemaal voor zitten met een kopje thee en luistert naar wat ik te zeggen heb. Veel fijner.
sheila123- Prater
Ik moet ook de volgende keer naar de arts idd. Geen zin in. Ik heb haar de eerste keer bij de oudste wel gehad, daarna niet meer, en toen zei ze met 4 weken al dat ik beter kon switchen naar flesvoeding, omdat het kolven veel tijd zou gaan kosten. Eh? Ik ben gewoon door blijven voeden toen en de arts die ik die keren daarna had was telkens vol lof over de bv. Zoals het hoort zolang het goed gaat uiteraard. Zo slecht.
Gast- Gast
Oh...zoooo herkenbaar!! Ik moest na 3 maanden bij gaan voeden met kv van haar terwijl mijn meisje gewoon genoeg heeft aan wat ze krijgt,krijg er echt niks meer bij! Heb het toen geprobeerd en het voelde niet goed,wil immers wel bv blijven geven maar toen ben ik zelf maar gaan kolven omdat dat me logischer leek haha en dat werd me niet eens aangeraden. (dochter had veel last van spruw de eerste 3 maanden en voeding moest ik flink op peil houden door na te kolven en evt. extra te kolven) Anyway,ik ben nu zoooooo dankbaar voor die lactatiekundige bij ons! Als er wat is wat me niet zint ga ik gelijk een consult bij haar aanvragen...Arden schreef:Ik moet ook de volgende keer naar de arts idd. Geen zin in. Ik heb haar de eerste keer bij de oudste wel gehad, daarna niet meer, en toen zei ze met 4 weken al dat ik beter kon switchen naar flesvoeding, omdat het kolven veel tijd zou gaan kosten. Eh? Ik ben gewoon door blijven voeden toen en de arts die ik die keren daarna had was telkens vol lof over de bv. Zoals het hoort zolang het goed gaat uiteraard. Zo slecht.
O ja en toen ik weer moest gaan werken zei de arts ook nog: oh nou ik ben benieuwd of je dan de bv vol gaat houden met kolven en zo. Lekker motiverend he??
sheila123- Prater
Ja idd vind ik ook. Heb dat ook gister gezegd in het gesprek bij de wvk.Arden schreef:Ja slecht hoor. Ze zouden t toch moeten stimuleren.
sheila123- Prater
Hoe voel je je trouwens Arden? Wat betreft de zwangerschap? Voel je je goed? En waar ik ook benieuwd naar bent hoe het met het slapen van je jongste gaat?
sheila123- Prater
Hier nog een mama met een kindje uit 2009. Mijn zoontje is van 23 augustus. Ben niet zo'n trouwe reageerder maar zal wel meelezen!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Leuk!!Nana schreef:Hier nog een mama met een kindje uit 2009. Mijn zoontje is van 23 augustus. Ben niet zo'n trouwe reageerder maar zal wel meelezen!
Gast- Gast
Leuk dat er toch nog veel 2009 mama's zijn! Dacht veel minderStorm schreef:Leuk!!Nana schreef:Hier nog een mama met een kindje uit 2009. Mijn zoontje is van 23 augustus. Ben niet zo'n trouwe reageerder maar zal wel meelezen!
sheila123- Prater
sheila123 schreef:Hoe voel je je trouwens Arden? Wat betreft de zwangerschap? Voel je je goed? En waar ik ook benieuwd naar bent hoe het met het slapen van je jongste gaat?
Ik voel me elke dag ietsjes slechter ben vanaf 6 weken erg misselijk en het begint 's nachts, dat is nieuw, heb ik in de andere zwangerschappen niet gehad. Tegen 11u 's ochtends voel ik me beter gelukkig, nog wel ietsjes misselijk maar niet zo erg. Ik heb nog niet overgegeven in elk geval! Ben ook erg moe. Maar ik vind het ook wel weer heel bijzonder. Beleef dit echt een beetje alsof het de laatste keer is. Dat is ws ook zo.
Het slapen gaat redelijk nu. Ze heeft een tijd gehad dat ze ging krijsen voor het slapen gaan, toen zaten we echt met de handen in het haar, ze ging alleen slapen als wij erbij zaten. Ineens was dat over en na 2 weken begon het weer, maar toen zijn wij er niet meer in meegegaan, want we zaten er zelf zowat doorheen, geen avond voor onszelf! Dus toen elke paar minuten teruggegaan naar haar, dat hielp ook wel. 's Nachts wordt ze af en toe nog wel wakker maar geen uren meer, meestal speentje teruggeven en dat is het. Wel is ze nu elke dag erg vroeg wakker, vaak voor 6u, en begint ze met schel krijsen, dus dan moet ze ook echt eruit. Hoe gaat dat bij jullie?
Wel heel raar: afgelopen dagen is ze gewoon gaan slapen. De eerste twee dagen dat ze dat deed zijn we gaan kijken na een kwartiertje oid, en allebei de keren was het licht aan op haar kamer! En de schakelaar zit zo hoog dat allebei de kinderen er niet bij kunnen. Echt bizar. Maar dat werkte wel want sindsdien slaapt ze weer gewoon.
Gast- Gast
Storm schreef:Leuk!!Nana schreef:Hier nog een mama met een kindje uit 2009. Mijn zoontje is van 23 augustus. Ben niet zo'n trouwe reageerder maar zal wel meelezen!
Thnx! Bijna alles klaar voor M.'s tweede verjaardag?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Balen van de vermoeidheid,wel lekker dat je nog niet hebt overgegeven. Ik was bij de 2e zo verschrikkelijk misselijk maar overgeven kon ik niet,pfff vond dat zo heftig met een dreumes om me heen..Arden schreef:sheila123 schreef:Hoe voel je je trouwens Arden? Wat betreft de zwangerschap? Voel je je goed? En waar ik ook benieuwd naar bent hoe het met het slapen van je jongste gaat?
Ik voel me elke dag ietsjes slechter ben vanaf 6 weken erg misselijk en het begint 's nachts, dat is nieuw, heb ik in de andere zwangerschappen niet gehad. Tegen 11u 's ochtends voel ik me beter gelukkig, nog wel ietsjes misselijk maar niet zo erg. Ik heb nog niet overgegeven in elk geval! Ben ook erg moe. Maar ik vind het ook wel weer heel bijzonder. Beleef dit echt een beetje alsof het de laatste keer is. Dat is ws ook zo.
Het slapen gaat redelijk nu. Ze heeft een tijd gehad dat ze ging krijsen voor het slapen gaan, toen zaten we echt met de handen in het haar, ze ging alleen slapen als wij erbij zaten. Ineens was dat over en na 2 weken begon het weer, maar toen zijn wij er niet meer in meegegaan, want we zaten er zelf zowat doorheen, geen avond voor onszelf! Dus toen elke paar minuten teruggegaan naar haar, dat hielp ook wel. 's Nachts wordt ze af en toe nog wel wakker maar geen uren meer, meestal speentje teruggeven en dat is het. Wel is ze nu elke dag erg vroeg wakker, vaak voor 6u, en begint ze met schel krijsen, dus dan moet ze ook echt eruit. Hoe gaat dat bij jullie?
Wel heel raar: afgelopen dagen is ze gewoon gaan slapen. De eerste twee dagen dat ze dat deed zijn we gaan kijken na een kwartiertje oid, en allebei de keren was het licht aan op haar kamer! En de schakelaar zit zo hoog dat allebei de kinderen er niet bij kunnen. Echt bizar. Maar dat werkte wel want sindsdien slaapt ze weer gewoon.
Fijn dat het slapen beter gaat. Hier is de rust eindelijk ook wedergekeerd! Ben alleen benieuwd voor hoelang want het zijn bij J. altijd periodes. Ze slaapt nu netjes iedere nacht door! Heeeeel af en toe horen we haar beetje kreunend huilen maar dan slaapt ze zelf verder gelukkig! Nu de 2e nog leren slapen s'nachts Gelukkig huilt en krijst zij niet maar die gaat rustig om 4 uur s'nachts liggen zingen en brabbelen whaha!
sheila123- Prater
En hier nog een (last-minute) mama van 2009!
Onze dochter is van 24 December
Onze dochter is van 24 December
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Nee we moeten morgenvroeg nog halsoverkop een kadootje halen want s' middags is zijn feestje al. Ik moet nog opruimen, poetsen, slingers en ballonnen hangen, en nog boodschappen doen. Omg..Nana schreef:Storm schreef:Leuk!!Nana schreef:Hier nog een mama met een kindje uit 2009. Mijn zoontje is van 23 augustus. Ben niet zo'n trouwe reageerder maar zal wel meelezen!
Thnx! Bijna alles klaar voor M.'s tweede verjaardag?
Wij hebben geen auto en mijn vader kon pas morgenvroeg meerijden, vandaar zo laat.
Gast- Gast
Dat doe ik altijd!! Ook met de gewone boodschappen Whehehe...!Stuiterbal schreef:Ik zeg: Een lijstje doen dan maar
sheila123- Prater
Zal ik een lijstje maken?Stuiterbal schreef:Ik zeg: Een lijstje doen dan maar
Gast- Gast
Storm schreef:Zal ik een lijstje maken?Stuiterbal schreef:Ik zeg: Een lijstje doen dan maar
Jullie hadden toch een mini cooper?
Gast- Gast
Haha wat een vraag opeens. Die hádden we jaPippa schreef:Storm schreef:Zal ik een lijstje maken?Stuiterbal schreef:Ik zeg: Een lijstje doen dan maar
Jullie hadden toch een mini cooper?
Gast- Gast
Over wat voor een lijstje hebben we het hier eigenlijk...???
sheila123- Prater
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's en Kids Topic
» Een nieuw mama en kids topic...
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» How 2 talk 2 kids
» Een nieuw mama en kids topic...