Kids uit 2009 topic
+19
Famke
LindaK
pino101
PiP
Nana
Susan
-Ieniemienie-
Sofie
Darius
sheila123
Bruintje Beer
Thunder
Tinkie
moepie
ProudMom
Catwoman79
LotteK
pindaatje
juffie001
23 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Kids uit 2009 topic
Ik mis dit topic!
Mijn zoon is van september 2009 en wordt aanstaande maandag alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd hard!
Ik weet dat hier meer mama's zitten met kindjes uit 2009 dus ik hoop dat we hier dan kunnen kletsen met elkaar.
Het lijstje door Stuiterbal gemaakt:
Mijn zoon is van september 2009 en wordt aanstaande maandag alweer 2 jaar. Wat gaat de tijd hard!
Ik weet dat hier meer mama's zitten met kindjes uit 2009 dus ik hoop dat we hier dan kunnen kletsen met elkaar.
Het lijstje door Stuiterbal gemaakt:
Naam mama: | Naam kind: | Geboortedatum: | Bijzonderheden: | [/tr]
Vlinder19 | F.ay | 21-01-2009 | |
LotteK | S | Maart 2009 | |
Famke | L | April 2009 | |
Lindak | D.aan | 02-05-2009 | Broertje/zusje op komst |
Pino | J.ayden | 20-05-2009 | |
Riliju | C.eline | 27-05-2009 | |
Jetje | J.esper | 03-06-2009 | |
Ieniemienie | M.ila | 13-06-2009 | Broertje of zusje op komst |
Catwomen | R.uben | 03-07-2009 | |
Stuiterbal | S.tanley | 05-07-2009 | Slecht gehoor ? |
Bruintje Beer | S.arah | 05-08-2009 | |
Sheila123 | J.ordan | 12-08-2009 | |
Alex | A | 24-08-2009 | |
Tinkie | N.ila | 03-09-2009 | |
Storm | M.ax | 12-09-2009 | |
Moepie | E.lin | 17-09-2009 | |
Rataplan | S.ven | 20-09-2009 | |
Arden | I | Sept 2009 | Broertje/zusje op komst |
Pindaatje | T | 14-10-2009 | Broertje/zusje op komst |
Sofie | B | 27-10-2009 | Pip | F | 24-12-2009 |
Laatst aangepast door Storm op za 10 sep 2011 - 22:35; in totaal 6 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Kids uit 2009 topic
hey hoi, ook mijn zoon is van september 2009 en wordt vrijdag 2 jaar.
Tijd gaat inderdaad erg snel.
Leuk, dit topic!!
Tijd gaat inderdaad erg snel.
Leuk, dit topic!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
we hebben het verdeeld over 2 dagen. Voor de vriendengroep hebben we het al gevierd en vrijdag voor de beide familie's.
En jullie?
Moet zo op pad voor een kado, maar ik weet het echt niet.. nog tips?
En jullie?
Moet zo op pad voor een kado, maar ik weet het echt niet.. nog tips?
juffie001- Fluisteraar
We gaan zijn feestje a.s zaterdag houden omdat hij op een maandag jarig is en dan bijna niemand kan. Op maandag zijn mijn vriend en ik allebei vrij en gaan we met hem zwemmen, lekker met z'n drietjes
Hij krijg van ons een tafeltje en 2 stoeltjes van de Ikea, waar hij aan kan kleuren en knutselen. Moeten we ook nog kopen
Hij krijg van ons een tafeltje en 2 stoeltjes van de Ikea, waar hij aan kan kleuren en knutselen. Moeten we ook nog kopen
Gast- Gast
oeh dat is ook een leuk idee, maar woon niet dichtbij een ikea.
Nou ja ik zal zo wel eens even kijken.
Wat leuk dat jullie maandag lekker met hem gaan zwemmen!
Komen er veel mensen zaterdag?
Ik heb het deze keer maar wat beperkter gehouden. Vorig jaar kregen we zoveel visite dat het gewoon zielig was voor hem
Nou ja ik zal zo wel eens even kijken.
Wat leuk dat jullie maandag lekker met hem gaan zwemmen!
Komen er veel mensen zaterdag?
Ik heb het deze keer maar wat beperkter gehouden. Vorig jaar kregen we zoveel visite dat het gewoon zielig was voor hem
juffie001- Fluisteraar
Ik denk wel dat er redelijk wat mensen komen, maar geen 20 man ofzo. Voornamelijk familie en vrienden van ons. Scheelt wel dat mijn zoontje er best goed tegen kan, zo lang het maar thuis is.
Hoe veel mensen komen er bij jou? Hoe heet je zoontje?
Gast- Gast
He wat leuk, weer een topic voor 2009 kindjes!
Mijn dochter is van oktober 2009, en word over 5 weken 2 jaar!
Ik sluit me hier graag aan als dat mag
Mijn dochter is van oktober 2009, en word over 5 weken 2 jaar!
Ik sluit me hier graag aan als dat mag
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Mijn zoon is van maart 2009. Hij heeft voor zijn 2e verjaardag een politiemotor gekregen. Dat is wel een succes hier.
Gast- Gast
Mijn dochter is ook van september 2009, ze wordt een week na de zoon van Storm 2 jaar. Wij vieren het niet, we zijn die dag weg. Er komen wel wat mensen maar omdat we heel veel gezeur hebben met familie van mijn vriend vieren we het niet meer officieel.
Leuk idee zo'n tafeltje Storm, dat is hier echt een succes bij allebei!
Hier heb ik bij de kringloopwinkel een stapelbedje gekocht voor 3 euro wat ik wit ga spuiten. Verder hebben we bij Ikea een hondenknuffel gekocht, ze is gek op dieren. En ze krijgt van mijn ouders een pop in een badje, van mijn ene broertje een k3-dvd en van mijn andere broertje weet ik het nog niet. En van andere mensen ook niet.
Leuk idee zo'n tafeltje Storm, dat is hier echt een succes bij allebei!
Hier heb ik bij de kringloopwinkel een stapelbedje gekocht voor 3 euro wat ik wit ga spuiten. Verder hebben we bij Ikea een hondenknuffel gekocht, ze is gek op dieren. En ze krijgt van mijn ouders een pop in een badje, van mijn ene broertje een k3-dvd en van mijn andere broertje weet ik het nog niet. En van andere mensen ook niet.
Gast- Gast
Mijn dochter is ook van maart 2009 (en mijn zoon van februari 2011). Leuk dat er weer een topic is, alhoewel ik het meestal niet bij kan houden met meeschrijven.
Alvast veel plezier gewenst bij de verjaardagen van jullie kindjes, Arden, Storm en Juffie001.
Alvast veel plezier gewenst bij de verjaardagen van jullie kindjes, Arden, Storm en Juffie001.
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Arden, wat jammer van je schoonfamilie. Gaan jullie nog wel wat leuks doen met haar? En hoe gaan jullie het aankomende jaren doen met haar verjaardag?
Gast- Gast
Storm schreef:Arden, wat jammer van je schoonfamilie. Gaan jullie nog wel wat leuks doen met haar? En hoe gaan jullie het aankomende jaren doen met haar verjaardag?
Geen idee. Als ze ouder worden is het natuurlijk wel leuk om het wel te vieren, met bezoek en cadeautjes, ik vond dat vroeger altijd heel leuk. Maar nu is het gewoon even lastig, ook voor ons, blijft toch confronterend om op zo'n dag niks te horen van ze. Ik denk dat wij ook gaan zwemmen!
Gast- Gast
Wat een goed idee! Mijn dochter is van eind 2009, dus het duurt nog eventjes voordat ze twee wordt. Maar inderdaad wat vliegt de tijd, wel een cliché, maar het klopt wel.
Gast- Gast
Hier nog een 2009 mamma. Ruben is van 3 juli 2009.
Hij is dus al weer 2 jaar en 2 maand.
Wij hebben hem de grote glijbaan van little tikes gegeven.
en beter kado hadden we niet kunnen doen. Er is al heel veel gebruik van gemaakt
Hij is dus al weer 2 jaar en 2 maand.
Wij hebben hem de grote glijbaan van little tikes gegeven.
en beter kado hadden we niet kunnen doen. Er is al heel veel gebruik van gemaakt
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Mijn dochter krijgt voor haar 2e verjaardag een keukentje van ons, en van haar opa oma en oom een kinderwagen met pop, van de andere opa en oma waarschijnlijk een schoonmaaktrolley, en van haar oom en tante weten we niet..
Wij gaan op de dag dat ze jarig is waarschijnlijk naar ballorig, óf ook zwemmen!
Arden: wat jammer van je schoonfamilie dat ze die dag niets laten horen. Voor jullie niet leuk, en voor je dochter ook niet, zeker niet als ze wat ouder wordt en evt gaat vragen naar het waarom.
Wij gaan op de dag dat ze jarig is waarschijnlijk naar ballorig, óf ook zwemmen!
Arden: wat jammer van je schoonfamilie dat ze die dag niets laten horen. Voor jullie niet leuk, en voor je dochter ook niet, zeker niet als ze wat ouder wordt en evt gaat vragen naar het waarom.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Leuk topic!
Mijn zoontje is van februari 2009, en is vandaag precies 31 maanden.
Toen ik daar vandaag even bij stil stond dacht ik echt; jeetje, de tijd vliegt voorbij! Nog ''even'' en we vieren alweer zijn 3e verjaardag..
Mijn zoontje is van februari 2009, en is vandaag precies 31 maanden.
Toen ik daar vandaag even bij stil stond dacht ik echt; jeetje, de tijd vliegt voorbij! Nog ''even'' en we vieren alweer zijn 3e verjaardag..
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Hier ook een mama uit 2009 (het topic bestond al wel, maar is waarschijnlijk helemaal verdwenen naar pagina 50 ofzo haha)
Mijn dochtertje is van 17 september. Ze krijgt een keukentje voor haar verjaardag. We vieren het op de dag zelf met opa's en oma's tantes, ooms, nichtjes, neefjes, vrienden en vriendinnen en kleine vriendjes en vriendinnetjes. Niet zo'n groot aantal, dus het is goed te doen. Ze mogen zelf weten wanneer ze die dag komen alleen zet ik op de uitnodiging wel dat E. van 12.30 tot 15.00 een dutje doet, dit heeft ze echt nodig, zeker op zo'n dag.
Wel leuk om weer een beetje te kletsen hier, ben benieuwd of ik het kan bijhouden.
Mijn dochtertje is van 17 september. Ze krijgt een keukentje voor haar verjaardag. We vieren het op de dag zelf met opa's en oma's tantes, ooms, nichtjes, neefjes, vrienden en vriendinnen en kleine vriendjes en vriendinnetjes. Niet zo'n groot aantal, dus het is goed te doen. Ze mogen zelf weten wanneer ze die dag komen alleen zet ik op de uitnodiging wel dat E. van 12.30 tot 15.00 een dutje doet, dit heeft ze echt nodig, zeker op zo'n dag.
Wel leuk om weer een beetje te kletsen hier, ben benieuwd of ik het kan bijhouden.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Jaaaaaaaaaaa ik ben ook mama van 2009.
Mijn zoontje is van 5 juli 2009.
Een lekkere peuter puber nu dus
Mijn zoontje is van 5 juli 2009.
Een lekkere peuter puber nu dus
Gast- Gast
Hier nog een 2009 mama, onze dochter is van 3 sept. We vieren haar verjaardag aankomende zaterdag en dan krijgt ze een glijbaan. Ze is echt gek op glijbanen.
We hebben ook een zoon van feb 2008, hij is ook gek op glijbanen dus ik denk dat er wel flink gebruik van gemaakt zal worden.
We hebben ook een zoon van feb 2008, hij is ook gek op glijbanen dus ik denk dat er wel flink gebruik van gemaakt zal worden.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Storm schreef:Ik denk wel dat er redelijk wat mensen komen, maar geen 20 man ofzo. Voornamelijk familie en vrienden van ons. Scheelt wel dat mijn zoontje er best goed tegen kan, zo lang het maar thuis is.
Ik weet niet precies hoeveel mensen, maar volgens mij niet zo heel veel.
Ik wil hier liever mn privacy bewaren, de eerste letter is een Y.
juffie001- Fluisteraar
Juffie was jij er ook al bij op het oude YES-forum ?? En kenden we jou daar ook al ??
Catwoman79- Prater
Catwoman79 schreef:Juffie was jij er ook al bij op het oude YES-forum ?? En kenden we jou daar ook al ??
ik was daar wel, maar heb er ongeveer 5 berichten geplaatst, dus denk niet dat jullie me daar al kenden
juffie001- Fluisteraar
Juffie je hebt een PM
Catwoman79- Prater
Catwoman79 schreef:Juffie je hebt een PM