Kids uit 2009 topic
+19
Famke
LindaK
pino101
PiP
Nana
Susan
-Ieniemienie-
Sofie
Darius
sheila123
Bruintje Beer
Thunder
Tinkie
moepie
ProudMom
Catwoman79
LotteK
pindaatje
juffie001
23 plaatsers
Pagina 11 van 11
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Re: Kids uit 2009 topic
Och jeetje Pinda. Wat naar. Ik hoop voor je dat hij snel mee naar huis mag.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Pindaatje: Hoe gaat het nu met je zoontje? Sterkte!
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Ik kom ook weer meekletsen, ik was voorheen Storm (heb dit topic ook geopend toen)
Pindaatje, jeetje wat heftig! Ik hoop dat het niets ernstigs is...hoe is het nu met je zoontje? Mijn zoontje heeft 2 weken terug ook (onverwachts) in het ziekenhuis gelegen, dan schrik je toch wel behoorlijk als moeder zijnde!
@de rest hoe is het met jullie?
Pindaatje, jeetje wat heftig! Ik hoop dat het niets ernstigs is...hoe is het nu met je zoontje? Mijn zoontje heeft 2 weken terug ook (onverwachts) in het ziekenhuis gelegen, dan schrik je toch wel behoorlijk als moeder zijnde!
@de rest hoe is het met jullie?
Gast- Gast
Pindaatje; Gefeliciteerd natuurlijk en heel veel sterkte, hopelijk gaat het inmiddels al een stuk beter met hem.
Zelda: Hoe gaat het nu met je zoontje? heeft hij nog last of merk/zie je nu helemaal niks meer aan hem?
Sophie?: Hoe gaat het nu met jou?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. (klinkt wel erg duf en saai )
Geen vervelende dingen, het loopt lekker en ik ben natuurlijk elke dag heerlijk aan het genieten van mijn twee kanjers!
Zelda: Hoe gaat het nu met je zoontje? heeft hij nog last of merk/zie je nu helemaal niks meer aan hem?
Sophie?: Hoe gaat het nu met jou?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. (klinkt wel erg duf en saai )
Geen vervelende dingen, het loopt lekker en ik ben natuurlijk elke dag heerlijk aan het genieten van mijn twee kanjers!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
pinda; allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
Maar nu dus in het ziekenhuis, wat een narigheid! Hoe is het nu? Sterkte in elk geval!
Maar nu dus in het ziekenhuis, wat een narigheid! Hoe is het nu? Sterkte in elk geval!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
@ Zelda: Hier gaat het zijn gangetje. Eindelijk weer wat rust in de tent. T. is geopereerd begin Januari en verder natuurlijk nog alles rondom S. Maar het gaat de goede kant op. Hoe is het met M?
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
@ all: Met ons zoontje gaat het inmiddels gelukkig weer wat beter. De ab slaat aan, zijn koorts is weg, hij drinkt weer, en is weer helder aanwezig als hij wakker is! Een heel groot verschil met een paar dagen geleden! We hopen dat hij weer mee mag naar huis na het weekend. Dan is de ab-kuur pas afgelopen (die krijgt hij via infuus, vanwege zijn jonge leeftijd). Zijn wel heftige dagen zo. Dochter is gelukkig vrij makkelijk, ze wil graag mee naar het zkh om haar broertje te zien, en vraagt elke morgen als eerste wanneer ze heen mag...
RiLiJu: we merken nu weinig meer aan hem, waarschijnlijk omdat de ab-kuur goed aanslaat. Het maakt nu echt een wereld van verschil met een paar dagen geleden.
Zelda: ja het was inderdaad heel erg schrikken, zeker omdat het zo onverwachts kwam! Heb idd jou verhaal gevolgd over je zoontje toen! Hoe gaat het nu met hem?
RiLiJu: we merken nu weinig meer aan hem, waarschijnlijk omdat de ab-kuur goed aanslaat. Het maakt nu echt een wereld van verschil met een paar dagen geleden.
Zelda: ja het was inderdaad heel erg schrikken, zeker omdat het zo onverwachts kwam! Heb idd jou verhaal gevolgd over je zoontje toen! Hoe gaat het nu met hem?
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Zelda,gezellig dat je ook weer mee komt kletsen! Ik ben ook benieuwd naar hoe het is met M.
Rataplan,fijn weer wat rust in de tent.. Heb je ook wel verdiend na zoveel narigheid en zorgen!
Pindaatje,fijn dat het iets beter gaat met de kleine man. Weten ze ook waar het nou vandaan kwam? Of heb ik daar overheen gelezen? Wel handig dat je meisje zo makkelijk is! Dat scheelt een hoop!
Moepie,hoe is het met jou en E. En de zwangerschap? Vind het echt zo fijn voor je!
Hier alles goed,niks speciaals te melden haha alleen dat ik zo moet werken. Een van de laatste keren want heb ontslag genomen ga per maart weer elke zaterdag naar de markt. Brrrr nu met die kou in aantocht niet een heel fijn vooruitzicht maar gelukkig is het superleuk werk om te doen!
Rataplan,fijn weer wat rust in de tent.. Heb je ook wel verdiend na zoveel narigheid en zorgen!
Pindaatje,fijn dat het iets beter gaat met de kleine man. Weten ze ook waar het nou vandaan kwam? Of heb ik daar overheen gelezen? Wel handig dat je meisje zo makkelijk is! Dat scheelt een hoop!
Moepie,hoe is het met jou en E. En de zwangerschap? Vind het echt zo fijn voor je!
Hier alles goed,niks speciaals te melden haha alleen dat ik zo moet werken. Een van de laatste keren want heb ontslag genomen ga per maart weer elke zaterdag naar de markt. Brrrr nu met die kou in aantocht niet een heel fijn vooruitzicht maar gelukkig is het superleuk werk om te doen!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 11 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's en Kids Topic
» Een nieuw mama en kids topic...
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» How 2 talk 2 kids
» Een nieuw mama en kids topic...