Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kids uit 2009 topic

+19
Famke
LindaK
pino101
PiP
Nana
Susan
-Ieniemienie-
Sofie
Darius
sheila123
Bruintje Beer
Thunder
Tinkie
moepie
ProudMom
Catwoman79
LotteK
pindaatje
juffie001
23 plaatsers

Pagina 10 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Kids uit 2009 topic - Pagina 10 Empty Re: Kids uit 2009 topic

Bericht  Sofie do 12 jan 2012 - 6:56

Moepie: Ik leg B. nog wel iedere middag in bed, maar vaak slaapt ze niet eens. De laatste 2 weken zijn wat vermoeiender geweest voor haar en nu slaapt ze meer wel dan niet. Als ze gewoon lekker rustig ligt te kletsen rust ze toch even lekker uit.
Het was lekker even buiten te zijn, maar was blij dat ik weer thuis was. Voelde mij echt een oud wijf. Buik werd pijnlijk bij lang stil staan.
Haha die E. met haar eigen taaltje. B. heeft het de hele middag al over lokeppes, maar wat ze bedoeld geen idee.
Vervelend zeg die driftbuien. En dan ook nog 's nachts. Hoop dat ze vannacht beter slaapt.

Na de boodschappen lagen er 3 kaartjes in de brievenbus van mijn ooms en tantes echt heel lief. Van een neef van M. en zijn vrouw hebben we een fruitmand gekregen, super lief. Ik vind het fijn dat iedereen zo meeleeft, maar aan de andere kant niet fijn dat iedereen weet dat we voor een tweede gaan. De vorige keer wist iedereen het ook al en had gehoopt dat het deze keer als verrassing zou komen, maar helaas.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  sheila123 vr 13 jan 2012 - 8:42

Hallo mama's van 2009!!! We zakken weer!! Alles goed hier?
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Bruintje Beer vr 13 jan 2012 - 8:57

Ik ben er ook nog. Alleen ziekjes. W.s door de pil!! Dus daar stop k gelijk mee. En maandag de huisarst is even bellen voor een andere lichtere pil, bloedprikken en medicijnen voor de migraine. Baal er zo van. Kan niet eens voor de kids zorgen. Ben net 2 weken begonnen met de pil en nu sinds 3 dagen dagelijks een paar aanvallen.

S. slaapt hier al heel lang niet meer s' middags. Slapen was echt een strijd aan het worden. En sindsdien gaat ze niet meer maar slaapt ze op de bank als ze echt wil slapen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  sheila123 vr 13 jan 2012 - 9:03

BB,wat balen!!! Ik kreeg juist de pil als medicijn tegen de migraine,zo apart!! Beterschap meid! Als moeder kan je echt niet ziek zijn!

Slapen tussen de middag is hier wisselend maar de laatste tijd wil ze wel weer en slaapt ze zo dik 2 uur!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  RiLiJu vr 13 jan 2012 - 9:05

Dat is lang geleden...
Hier gaat het heel erg goed. C.eline is aan het logeren bij opa en oma, maar wat een rust dan zeg.
We doen dat niet zo vaak, maar het is toch wel heerlijk eigenlijk, zo af en toe.
Ook even alleen maar aandacht voor J.ulian. C.eline is altijd behoorlijk aanwezig en praat de hele dag. Ik vind dat natuurlijk hardstikke leuk, maar ik merk wel dat J.ulian zich dan toch wat meer terugtrekt. Heerlijk om dan even individuele aandacht voor hem te hebben.

Sophie: Mag ik vragen wat er precies aan de hand is met je? Ik zie wel wat bij 2 jan. staan in je onderschrift, maar weet niet wat dat precies is. Het klinkt heftig, dus in ieder geval veel sterkte!

Catwoman: Wat leuk, een nieuwe baan. Ben je al een beetje ingewerkt?
En wat fijn dat je zoontje het zo goed doet op het kdv. Had je dat ook verwacht?

Sheila: Heerlijk is dat he, de PSZ. C.eline vindt het nu ook helemaal geweldig. Er waren de afgelopen tijd wat kindjes daar vier geworden en die zijn nu dus weg naar de basisschool. Nu heeft ze het elke keer over de 'feeststoel'. Want dan wordt ze vier en mag ze ook naar de basisschool. Ik krijg haar er maar niet aan dat dat nog anderhalf jaar duurt, haha.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  moepie vr 13 jan 2012 - 9:05

Bb; wat blen dat je e zo beroerd volt, hopelijk knapt het gauw op!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer vr 13 jan 2012 - 9:07

Sheila: Dat is het rare. vroeger kreeg ik dus dezelfde pil voor de migraine. Toen gestopt met de pil. Maar ja wil voorlopig geen kids erbij. Dus dacht ik neem dezelfde weer. Maar w.s. zijn mijn hormonen zo veranderd dat ik niet reageerd meer op de MIC-30. En daardoor weer volop mirgraine krijgt.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 13 jan 2012 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  RiLiJu vr 13 jan 2012 - 9:09

BB: Wat vervelend zeg. Heeft je man nu wel weekend? zodat hij je een beetje kan ontlasten.
Misschien een idee om over te gaan op een spiraaltje oid. zodat je helemaal geen pil meer hoeft te slikken?
Doe maar rustig aan en beterschap!
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  sheila123 vr 13 jan 2012 - 9:48

BB,oh jee! Dan ben ik wel benieuwd hoe het straks gaat als ik mijn nieuwe pil ga halen. Ik ben nu nog aan de Cerazette maar ik wil weer over op mic. 30 omdat ik al een maand geen bv meer geef en die andere vond ik toch fijner dan deze. Bij de Cerazette heb je geen stopweek en dus tussentijdse bloedingen...heel irritant...moet toch wel weten waar ik aan toe ben..

RiLiJu,ja de psz is leuk he! Dus jij ook al zo'n drukke dame haha! Soms is het best lastig he om je aandacht tussen 2 kids te verdelen..

Zo meiden,ik ga mijn mandje zo opzoeken! Met al die nieuwe verslavingen zoals Wordfeud,facebook,theekransje :P kom ik niet meer van de laptop en de telefoon af haha!!

Truste allemaal! X
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Catwoman79 vr 13 jan 2012 - 21:08

Goedemorgen allemaal !!

@ All -- mijn nieuwe baan is helemaal super. Bij het sollicitatie gesprek had ik al het idee dat ik met 2 collega's aan het kletsen was (terwijl ik ze helemaal niet kende). Maar op de afdeling gaat dat zelfs nog makkelijker. Hier in het team heb je eigenlijk geen groepjes vorming, iedereen staat erg open voor mij. Dus het voelt gelijk al vertrouwd.

@ BB -- Is het spiraal geen optie voor jou ?? Ik zweer er bij, wil niets anders meer. Ook veel en vaak migraine gehad en nu al sinds de zwangerschap van Ruben niet 1 keer meer. Wel 1 keer een zwaardere hoofdpijn, maar dat was alles.

@ RiLiJu -- Ik had niet verwacht dat het zo goed zou gaan op het kdv nee. Ruben is van 3 tot 6 maand bij een gastouder geweest, zij heeft toen dit kdv opgezet en daar is Ruben heen geweest van 6 maand tot een jaar. Alleen het was elke dag als hij heen moest drama, heel veel huilen en niet alleen bij het afscheid maar de hele dag door.
Waarschijnlijk was het gewoon te druk toen voor hem (hij was heel gevoelig voor prikkels). Toen hij een jaar was zijn wij over gegaan naar een andere gastouder, en daar is hij tot 1-1-'12 geweest. Dit ging prima, maar door mijn nieuwe baan en onregelmatigere opvangtijden kon zij dit niet meer doen. Vandaar de keus om toch weer naar het kdv te gaan. Mede ook omdat Ruben nu een heel ander mannetje is als 1,5 jaar terug.

Verder weinig nieuws hier, vandaag lekker zwemmen met ons 3-en en morgen waarschijnlijk naar Ballorig toe samen met de buren en hun 2 kids
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Sofie do 19 jan 2012 - 23:53

BB: Hoe gaat het nu met de hoofdpijn?

RiLiJu: Heeft C. het leuk gehad bij opa en oma?
Dank je wel! Ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en 2,5 week terug is mijn eileider verwijderd. Die week ervoor heb ik een miskraam gehad, ik was zwanger van een tweeling.

Moepie: Alweer 12 weken, wat gaat dat snel!

Catwoman: Hoe gaat het nu met je rug?
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Catwoman79 vr 20 jan 2012 - 1:04

@ Sofie -- Wat lief dat je daar nog aan denkt. Met mijn rug gaat het langzaamaan steeds iets beter. Het revalidatie traject heeft gelukkig baat. Ik moet leren om mijn spiercorset in mijn buik/rug gebied beter en vooral actief te gaan gebruiken.
Ik wist niet eens dat ik hem had, maar nu ik weet hoe ik hem kan gebruiken helpt dat aanzienlijk. Ook ben ik in december begonnen met aquarobics en dit helpt ook nog eens erg goed. De revalidatie arts vond dat ook een goede sport voor mij.
Dus al met al ben ik best tevreden, ik ben er nog niet, maar het gaat al wel de goeie kant op.

Hoe is het nu met jou ?? Heb je alles al een plekje kunnen geven. En ben je al weer aan het werk ??
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Bericht  Sofie vr 20 jan 2012 - 6:35

Catwoman: Wilde het steeds al vragen maar vergat het steeds. Wat fijn dat het langzaamaan beter gaat met je rug. Fijn dat het revalidatie traject baat heeft.

Hier gaat het redelijk. Beetje ups en downs. Momenteel gaat het wel, maar de afgelopen dagen ging het wat minder. Heb het nog niet echt een plekje gegeven, maar dat komt nog wel. Heb ik ook gemerkt na de eerste miskramen, het heeft even tijd nodig. Ik werk niet Wink, ik ben thuisblijfmama.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Catwoman79 vr 20 jan 2012 - 7:21

En wat je nu hebt mee gemaakt is ook nog even wat anders als een miskraam helaas.
Dit is zelfs nog een hele stap verder.

Maar hoe zit het nu voor jou met een volgende zwangerschap, kun je nog wel "gewoon" zwanger worden ??
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Bericht  Sofie vr 20 jan 2012 - 7:56

Met 1 eileider kan je gewoon zwanger worden. De overgebleven eileider neemt de functie van de verwijderde eileider binnen een jaar over. Mijn nadeel is weer dat ik een erg onregelmatige cyclus heb. Dinsdag moet ik naar de gynaecoloog en dan horen we meer over hoe nu verder. Weet wel dat als ik weer zwanger ben ik rond de 5 a 6 weken een echo krijg om te kijken of het op de goede plek zit, want er is een verhoogde kans dat het nog een keer kan gebeuren.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pindaatje vr 20 jan 2012 - 8:31

Dat is lang geleden dat ik dit topic gelezen heb! Leuk dat het weer omhoog gehaald is!

Catwoman: ik weet natuurlijk niet wat je precies hebt met je rug, maar klinkt niet fijn, Kids uit 2009 topic - Pagina 10 699888

Sofie: wat een heftige tijd maak je door momenteel! Ook voor jou een Kids uit 2009 topic - Pagina 10 699888

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Catwoman79 vr 20 jan 2012 - 20:15

Heee Pindaatje, wat leuk dat je ook reageert.
En ik zie dat je al 40 week zwanger bent !!! Is er al wat aan het rommelen ??

Mijn rug is al een langlopend verhaal. Er is 5 jaar terug een diagnose gemaakt naar aanleiding van een röntgen foto.
Alleen die diagnose bleek niet te kloppen. Maar door deze diagnose ben ik mijn rug verkeerd gaan gebruiken/belasten.
Nu kreeg ik in november ineens zoveel pijn dat ik zelfs een paar week in de ziektewet heb gezeten.
Met dit revalidatie traject leer in mijn rug goed te gebruiken en pijnloos (hopelijk) door het leven te kunnen.
(Dit was het heel kort en bondig samen gevat)
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Bericht  pindaatje vr 20 jan 2012 - 21:23

Catwoman: Ik moet nodig mijn tickers aanpassen Embarassed , nog niet aan toe gekomen! Maar ik ben 11 dagen geleden bevallen van een prachtige zoon Very Happy

Vervelend verhaal zo van je rug, zo'n verkeerde diagnose kan nogal wat teweeg brengen. Hopelijk gaat de revalidatie helpen, en kun je daarna idd weer zonder pijn door het leven!

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  Catwoman79 vr 20 jan 2012 - 21:38

@ Pindaatje -- Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje.
Dan heb je nu dus een koningskoppel als ik het goed heb. Is alles goed gegaan met je zwangerschap en bevalling.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Bericht  sheila123 vr 20 jan 2012 - 23:25

Pindaatje,gefeliciteerd!! Even aanpassen dan die ticker haha! Hoe heet hij? Of wil je dat hier niet vertellen? Kom later even terug,de kids eisen even mijn aandacht Wink
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Sofie di 24 jan 2012 - 9:12

Pindaatje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoe vind je dochter haar broertje?
Dank je wel!
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Thunder di 24 jan 2012 - 9:16

Pinda: Gefeliciteerd!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  pindaatje di 24 jan 2012 - 9:29

Dank jullie!! Zijn naam zet ik hier liever niet neer ivm evt meelezers.

Dochter vind haar broertje erg leuk, ze is helemaal gek met hem.

Momenteel ligt zoontje in het zkh, hij is van het weekend erg ziek geworden, en is meteen opgenomen. Details laat ik even achterwege hier op het forum. Maar momenteel is het een heen en weer gesjees tussen thuis en ziekenhuis. Gelukkig wonen we maar 5 minuten van het ziekenhuis af, en kan ik daar zelf elke voeding geven.

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  Thunder di 24 jan 2012 - 10:46

Ach jee pinda. Dat is niet niks, sterkte!! hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  sheila123 wo 25 jan 2012 - 8:53

Jeetje pinda wat heftig!! Sterkte ermee! Hopelijk mag hij snel mee naar huis...dikke knuffel voor jullie!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud