Anticonceptie & emoties.
+3
Serena
Zwerver
Toet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Anticonceptie & emoties.
Mijn emoties zijn een beetje op hol geslagen sinds ik een mirena spiraaltje heb. Altans, dat idee heb ik.
Ik moet huilen bij filmpjes die helemaal niet om te huilen zijn (zoals een Hollands got talent auditie filmpje) en straks bij GTST hield ik het ook niet droog, ik ben nog steeds een beetje van slag door de uitzending, alsof het me echt heeft geraakt.
Zaterdag op een feestje heb ik ook twee keer staan janken door gesprekken met vriendinnen, beide keren van verdriet en blijdschap tegelijk. Ik werd hartstikke kwaad op een andere vriendin om iets heel doms, waar ik normaal helemaal niet moeilijk over gedaan zou hebben. Om haar vervolgens de volgende ochtend huilend op de bellen om mijn excuses te maken. Kortom, ik ben mezelf niet helemaal.
Herkenbaar?
Ik moet huilen bij filmpjes die helemaal niet om te huilen zijn (zoals een Hollands got talent auditie filmpje) en straks bij GTST hield ik het ook niet droog, ik ben nog steeds een beetje van slag door de uitzending, alsof het me echt heeft geraakt.
Zaterdag op een feestje heb ik ook twee keer staan janken door gesprekken met vriendinnen, beide keren van verdriet en blijdschap tegelijk. Ik werd hartstikke kwaad op een andere vriendin om iets heel doms, waar ik normaal helemaal niet moeilijk over gedaan zou hebben. Om haar vervolgens de volgende ochtend huilend op de bellen om mijn excuses te maken. Kortom, ik ben mezelf niet helemaal.
Herkenbaar?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Anticonceptie & emoties.
Oh ja, ik moest gister zelfs huilen omdat iemand mij heel onverwachts onder mijn voet kietelde.
Toet- Lady Post-a-lot
Whahaha, sorry! Ik moest wel even lachen om je laatste berichtje!
Lijkt me trouwens wel heel vervelend!
Heb je 't al besproken met je dokter?
Lijkt me trouwens wel heel vervelend!
Heb je 't al besproken met je dokter?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ja snap ik haha.
Nee nog niet, ik wil niet te snel mijn spiraaltje de schuld geven. Ik probeer eerst een tijdje bij te houden wanneer en hoe vaak ik bepaalde emoties toon (huilen, extreem boos worden etc.) Het hoeft natuurlijk ook niet per se door het spiraal te komen, maar het is de afgelopen twee weken wel opvallend veranderd.
Nee nog niet, ik wil niet te snel mijn spiraaltje de schuld geven. Ik probeer eerst een tijdje bij te houden wanneer en hoe vaak ik bepaalde emoties toon (huilen, extreem boos worden etc.) Het hoeft natuurlijk ook niet per se door het spiraal te komen, maar het is de afgelopen twee weken wel opvallend veranderd.
Toet- Lady Post-a-lot
Heb je hiervoor de pil gehad? en had je er toen ook ergens last van? Want dat zou wel een teken kunnen zijn dat het door hormonen komt. Anders is de kans denk ik klein..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Heel herkenbaar!
ik kan ook janken en boos worden om niks. Maar het rare is dat je zou verwachten dat je minder last hebt van die hormonen want Mirena hoort juist zo weinig af te geven.
Ik weet niet of je moet terug komen bij je arts om te vertellen hoe je reageert op die mirena maar ik zou dit zeer zeker aangeven hoor.
ik kan ook janken en boos worden om niks. Maar het rare is dat je zou verwachten dat je minder last hebt van die hormonen want Mirena hoort juist zo weinig af te geven.
Ik weet niet of je moet terug komen bij je arts om te vertellen hoe je reageert op die mirena maar ik zou dit zeer zeker aangeven hoor.
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sinds ik aan de pil ben heb ik afentoe een dag dat ik echt niet te genieten ben. Mijn vriend weet dat en die legt me dan altijd onder een dekentje op de bank en geeft me thee, totdat het over is
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben eigenlijk juist veel leuker sinds ik een spiraaltje heb wat raar, joh. Merk je ook pieken en dalen, zoals bij een cyclus, zit er regelmaat in je buien?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Misschien ben je wel zwanger. Je weet maar nooit....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Serena: Ik was hiervoor al aan de pil ja.
Erin: Ik moet idd nog terug naar de gyn voor de nacontrole, dan zal ik dit aangeven daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Caroow: Mag ik zijn telefoonnummer? Kan hij mij ook een keer onder een dekentje komen leggen als ik moet huilen.
RYW: Nog geen idee, ik heb hem pas 3 weken.
Pussycat: Nee, dat is onmogelijk.
Verder zijn het niet echt buien, ik ben helemaal niet chagrijnig ofzo maar ik reageer gewoon sterker op dingen. Vooral dat huilen is heel raar want ik huil om de raarste dingen. Zoals ik al zei van verdriet maar ook van blijdschap.
Behalve dit ben ik ook wel leuker volgens mij sinds ik mijn spiraaltje heb, ik voel me verder vrolijker en opgewekter dan voorheen.
Erin: Ik moet idd nog terug naar de gyn voor de nacontrole, dan zal ik dit aangeven daar had ik nog niet eens aan gedacht!
Caroow: Mag ik zijn telefoonnummer? Kan hij mij ook een keer onder een dekentje komen leggen als ik moet huilen.
RYW: Nog geen idee, ik heb hem pas 3 weken.
Pussycat: Nee, dat is onmogelijk.
Verder zijn het niet echt buien, ik ben helemaal niet chagrijnig ofzo maar ik reageer gewoon sterker op dingen. Vooral dat huilen is heel raar want ik huil om de raarste dingen. Zoals ik al zei van verdriet maar ook van blijdschap.
Behalve dit ben ik ook wel leuker volgens mij sinds ik mijn spiraaltje heb, ik voel me verder vrolijker en opgewekter dan voorheen.
Toet- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe toon jij je emoties?
» Bijna 1 jaar...wat een emoties
» Alle opgekropte gevoelens en emoties
» Tips hoe om te gaan met emoties na curettage
» Ontwikkeling en jullie gevoel/emoties
» Bijna 1 jaar...wat een emoties
» Alle opgekropte gevoelens en emoties