Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijna 1 jaar...wat een emoties

+2
Darius
Barbabella
6 plaatsers

Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 8:24

Overmorgen is mijn kleine mannetje al weer 1.. Ik ben al weken in mijn hoofd mijn bevalling aan het herbeleven en het lijkt wel of ik nu pas tot het besef kom dat ik echt een mensje op de wereld heb gezet :shock: Als ik de laatste dagen naar hem kijk dan smelt ik nog meer dan ik ooit gedaan heb.. Ik heb al weken het idee dat ik 8 juli om 22:38 alleen maar kan huilen haha.
Mijn kraamweek en de periode erna is vrij heftig geweest voor mij ( mijn zus zwaar depressief opgenomen mede door Levi zijn geboorte, ben zelf geopereerd na 6 wkn) en ik zit nu ok zoveel na te denken over hoe ik dat een volgende keer zou aanpakken.
Hebben jullie dat ook ervaren toen de eerste verjaardag dichterbij kwam? Word gek van mezelf !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Darius wo 6 jul 2011 - 8:33

Herkenbaar! En het wordt minder, bij l.aurens zijn 2e verjaardag had ik het eigenlijk niet meer. Maar wat heftig van je zus!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  mauwmauw wo 6 jul 2011 - 8:39

geen ervaring mee,maar ben er wel bang voor dat ik het tegen die tijd dat V 1 word ga krijgen.bevalling is niet lekker gelopen en de tijd erna ook niet.maar we zullen het gaan beleven.maar heftig van je zus hoor.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 8:49

Ik moest wel terug denken aan de bevalling en die weken ervoor en erna, maar niet dat ik heel emotioneel was ofzo.

Maar wel heftig van je zusje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ wo 6 jul 2011 - 9:08

Ik denk dat het voor bijna iedere moeder hier herkenbaar is. Anderhalve maand geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Ik was enorm emotioneel, kon janken om alles. Ook ik merkte toen pas echt goed wat er het afgelopen jaar allemaal was gebeurd: Ik was moeder geworden! Ik vond het heel erg dat ik me dat toen pas echt besefte, net alsof ik een slecht moeder was. Uiteindelijk was de DE dag daar en is het me 100% meegevallen en was ik blij en trots dat ik zo iets moois gekregen heb! Het enige wat ik kan zeggen is "Laat het gebeuren en geniet ervan!" Geniet van het feit dat je een trotse moeder bent van een mooi mannetje.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 9:10

L!ND@ schreef:Ik denk dat het voor bijna iedere moeder hier herkenbaar is. Anderhalve maand geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Ik was enorm emotioneel, kon janken om alles. Ook ik merkte toen pas echt goed wat er het afgelopen jaar allemaal was gebeurd: Ik was moeder geworden! Ik vond het heel erg dat ik me dat toen pas echt besefte, net alsof ik een slecht moeder was. Uiteindelijk was de DE dag daar en is het me 100% meegevallen en was ik blij en trots dat ik zo iets moois gekregen heb! Het enige wat ik kan zeggen is "Laat het gebeuren en geniet ervan!" Geniet van het feit dat je een trotse moeder bent van een mooi mannetje.
Ik voel me dus ook een soort van schuldig dat ik nu pas écht dat besef heb. Slaat natuurlijk nergens op maar toch.. een gek gevoel !

Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 9:11

L!ND@ schreef:Ik denk dat het voor bijna iedere moeder hier herkenbaar is. Anderhalve maand geleden zat ik in hetzelfde schuitje. Ik was enorm emotioneel, kon janken om alles. Ook ik merkte toen pas echt goed wat er het afgelopen jaar allemaal was gebeurd: Ik was moeder geworden! Ik vond het heel erg dat ik me dat toen pas echt besefte, net alsof ik een slecht moeder was. Uiteindelijk was de DE dag daar en is het me 100% meegevallen en was ik blij en trots dat ik zo iets moois gekregen heb! Het enige wat ik kan zeggen is "Laat het gebeuren en geniet ervan!" Geniet van het feit dat je een trotse moeder bent van een mooi mannetje.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ wo 6 jul 2011 - 9:29

Ik neem aan dat je het ermee eens bent? Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:31

Wat vervelend dat je jezelf zo voelt, en wat naar om te horen van je zus. Dat moet bij jullie allemaal ook een impact hebben achter gelaten. Ik herken je gevoel wel, al dan op een iets andere manier. Ook ik kreeg rond de eerste verjaardag van de jongste pas het besef dat we al een jaar verder waren, en wat voor een jaar. Op die momenten rondom haar eerste verjaardag kwamen vele gevoelens en gedachten naar boven. Mede de dankbaarheid dat we haar eerste verjaardag mochten vieren, het besef dat we hiervan een tijdje alleen maar konden dromen. Dit ligt dat natuurlijk wel anders als bij jullie, maar de start van jou, als moeder is natuurlijk ook turbulent geweest. Ik hoop dat je toch van de eerste verjaardag van je zoontje kan genieten, ook al zal je nog veel aan zijn bevalling denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ wo 6 jul 2011 - 9:34

Maar nu vergeet ik even het stukje van je zus en van jezelf, sorry! Kan me voorstellen dat je je dan nog eens extra emotioneel bent! Moeilijk lijkt me dat, wat een rottig begin heb je dan gehad! Ik wil je daarbij dan ook heel veel sterkte wensen en probeer er toch ook iets positiefs uit te halen, waardoor je ook mag genieten van deze bijzondere dag! hug
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 9:50

**weg**


Laatst aangepast door Barbabella op wo 6 jul 2011 - 10:17; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ wo 6 jul 2011 - 10:00

Jeetje, dat is heftig zeg! Ik weet eventjes niet zo goed wat ik ervan zeggen moet...Heb je dit al eens met haar besproken, misschien kan ze een hoop van jouw gevoelens wegnemen? Of is ze daar op dit moment helemaal niet toe in staat? En misschien hulp inschakelen via de huisarts, zodat je erover kunt praten en je hart eens lekker kunt luchten? Wat goed van je dat je dat nu wel hier kunt doen! Kan me voorstellen dat je na dit alles niet zo goed weet hoe je dit afgelopen jaar moet afsluiten.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ wo 6 jul 2011 - 10:01

Als je je hart wilt luchten mag je gerust een PM sturen hoor!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 10:05

**weg**
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella wo 6 jul 2011 - 10:18

Heb mn bericht weer even weggehaald.

Ik ga nog even een glimlachje opvangen van mn kleine mannetje en dan lekker slapen smile
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ do 7 jul 2011 - 3:07

Heb je laatste berichtje net gemist helaas...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Coccinelle do 7 jul 2011 - 7:47

Ik heb je laatste berichtjes niet gelezen maar ik kan het me helemaal voorstellen. Ik denk er ook weleens aan dat ze over 2 maandjes al weer 1 jaar wordt, en dat het allemaal zooo snel is gegaan. En in jouw situatie is er afgelopen jaar nog meer gebeurd begrijp ik.. hug

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella do 7 jul 2011 - 8:53

Het is een te lang verhaal om nog een keer te typen Embarassed

Heb net nog wat cadeautjes ingepakt en ben er bijna klaar voor smile Net even foto's zitten kijken van het afgelopen jaar.. Dan zie je pas hoe hard het allemaal is gegaan en hoe groot en wijs hij al is. Hij was vandaag nog vrolijker dan hij al normaal al is dus het kan voor mij nu al niet meer stuk. We vieren het zaterdag maar over 2 uurtjes is hij toch echt jarig en ga ik hem een hele dikke kus geven smile
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  L!ND@ do 7 jul 2011 - 22:40

Gefeliciteerd!!! Hoop dat je ondanks alles toch een leuke dag hebt samen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Parisienne do 7 jul 2011 - 22:43

Van harte gefeliciteerd! Ondanks alle emoties hoop ik dat jullie een heerlijke dag met elkaar zullen hebben! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Barbabella vr 8 jul 2011 - 2:09

Dank jullie wel Very Happy
We hebben vanmorgen getrakeerd op het kdv en ik ben nu het huis aan het versieren. Morgen vieren we het echt. Vanavond om 22:38 is ie écht 1 jaar Very Happy Hij ziet er nu ok meteen groot uit haha zo stoer met een feest muts op vanmorgen tussen de grotere kindjes.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 1 jaar...wat een emoties Empty Re: Bijna 1 jaar...wat een emoties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum