In aanraking met politie
+33
Joli86
xxjojootjexx
Nora
Lovely
Jeanette
Atelier Madame
Dennenappel
JustMeDaan
Verona
Jade
Mizz_S
Sorella
Roxi3
Thunder
Angela_1986
Serena
Susan
Caramba
Rush
Zora
Toet
RYW
Kruidkoek
Beachgirl
mickey
Fayebella
Lady Starstruck
TukTuk
Rovine
Pien
Tania
RioolSpook
Jordana
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: In aanraking met politie
Ik ben een keer opgepakt! Ik was door een concertorganisatie gevraagd flyers uit te delen voor een afterparty na het U2 concert. Toen bleek dat dit verboden is! (wisten die smiechten heus wel). Ik was samen met mijn gay best friend. Toen vroeg de politie of we zo mee wilden lopen naar het bureau of dat ze handboeien om moesten doen. Toen vroeg mijn buddy: 'welke kleur hebben die handboeien? Oh no silver is like SO last season.' En toen moesten we met handboeien om worden afgevoerd.
Uiteindelijk heeft die concertorganisator de schuld op zich genomen gelukkig.
Uiteindelijk heeft die concertorganisator de schuld op zich genomen gelukkig.
Gast- Gast
Minneke schreef:Alleen om aangifte te doen. Maar dat bedoel je vast niet
+1
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mn ex was agent, ik was dus dagelijks "in aanraking" met de politie hihi...telt dat ook?
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Jep, toen ik een jaar of 6 was voor medeplichtigheid aan fikkie stoken. (nu bang van vuur, ook onder andere door een pyromaan in de straat) 1x aangehouden voor rijden door rood licht, waarschuwing (gelukkig!) was ook wel beetje rare situatie. Was namelijk een zebrapad geregeld met stoplichten maar er stonden op dat moment ook klaarovers op de weg. Stoplicht was rood, maar ik lette meer op die klaarovers, en toen die dus van de weg af gingen reed ik door, en toen was het dus nog rood...kreeg een waarschuwing omdat er geen gevaarsetting was.
2x snelheidsbekeuring (4 en 7 km te hard gecorrigeerd)
En maart dit jaar ben ik opgeroepen als verdachte van lichte mishandeling van een man, samen met een vriend. Wat later na verhoor is geseponeerd. Die persoon had ons zien staan en op mijn kenteken van mijn auto aangifte gedaan, ook signalement gegeven maar die klopte niet helemaal. Toen zat ik wel in de piepzak, want bewijs maar eens dat je niks hebt gedaan!
2x snelheidsbekeuring (4 en 7 km te hard gecorrigeerd)
En maart dit jaar ben ik opgeroepen als verdachte van lichte mishandeling van een man, samen met een vriend. Wat later na verhoor is geseponeerd. Die persoon had ons zien staan en op mijn kenteken van mijn auto aangifte gedaan, ook signalement gegeven maar die klopte niet helemaal. Toen zat ik wel in de piepzak, want bewijs maar eens dat je niks hebt gedaan!
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Bijna dagelijks, want 2 familieleden en een vriendin van me zitten bij de politie
Ik ben twee keer staande gehouden; 1x vanwege geen voorlicht op mn fiets (had ik aangezet maar was blijkbaar uitgegaan) en 1x vanwege een verkeerd voorlicht (rood lampje want de witte was op). Allebei de keren geen bekeuring gehad.
Ik heb een keer met wat vriendinnen/vrienden op het bureau op A'dam CS gezeten omdat we getuige waren van een aanranding in de trein. Daarna werden we overigens keurig afgezet door een politieauto op het Rembrandtplein, service hè!
Omdat ik veel weet over het politiewerk door mn familie/vriendin heb ik veel begrip voor de politie, ben een brave burger eigenlijk
Ik ben twee keer staande gehouden; 1x vanwege geen voorlicht op mn fiets (had ik aangezet maar was blijkbaar uitgegaan) en 1x vanwege een verkeerd voorlicht (rood lampje want de witte was op). Allebei de keren geen bekeuring gehad.
Ik heb een keer met wat vriendinnen/vrienden op het bureau op A'dam CS gezeten omdat we getuige waren van een aanranding in de trein. Daarna werden we overigens keurig afgezet door een politieauto op het Rembrandtplein, service hè!
Omdat ik veel weet over het politiewerk door mn familie/vriendin heb ik veel begrip voor de politie, ben een brave burger eigenlijk
Gast- Gast
Niet zo vaak eigenlijk.
Een keer aangifte vanwege mijn gestolen fiets.
Een keer aangesproken omdat ik op een brug zat wat niet mocht.
Twee of drie keer met het werk ermee te maken gehad.
Een keer aangifte vanwege mijn gestolen fiets.
Een keer aangesproken omdat ik op een brug zat wat niet mocht.
Twee of drie keer met het werk ermee te maken gehad.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ooit is een ONS gehad met een politieagent of beter gezegd kort gedate
voor de rest toen ik in een winkel werkte moest ik een verklaring afleggen over een winkeldiefstal.
voor de rest toen ik in een winkel werkte moest ik een verklaring afleggen over een winkeldiefstal.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Alleen voor een aangifte. Maar dat vond ik ook niet echt fijn. Zit je daar in zo'n koude kille kamer je verhaal te doen met 2 politiemensen waarvan 1 exact opschrijft wat je zegt.
Gast- Gast
Charlie, hahaha, wat een opmerking!
Ik ben zelf nog nooit in aamerking geweest met de politie.
Ik ben zelf nog nooit in aamerking geweest met de politie.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend had gisteravond ook zo iets raars:S Hij komt bij zijn vrienden vandaan rond 12 uur, en dan fiets je door het park, z'n telefoon ging, dus hij stopt even langs de weg om even te kijken wie of wat het was, nouja hij fietst verder, en hij had die agenten wel al langs zien rijden, maarja geen aandacht aangegeven. Komt hij thuis, de straat in gereden, komt de politie net vanaf de andere kant de straat in gereden (door ene tussenstraatje heen), wordt hij staande gehouden, want hij aan het doen was daar in het park Waarom hij stopte en waar hij moest zijn . Echt zomaar vanuit het niets.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Eén keertje om te blazen voor een alcohol controle. Niets gedronken, dus niets aan de hand.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
2x in één week boete gekregen voor zonder licht fietsen. Wel terecht maar wel balen.
En één keer getuige geweest van een ongeluk.
En één keer getuige geweest van een ongeluk.
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
1x niet handsfree bellen
2x niet betalen bij parkeren
5-8 snelheidsbekeuringen... weet het niet precies..
2x niet betalen bij parkeren
5-8 snelheidsbekeuringen... weet het niet precies..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Zonder licht over de stoep fietsen f25,- boete..
Parkeren zonder bonnetje €49,-
2x te hard gereden €30,- (7km te hard op de snelweg) en €70,- (23 km te hard binnen de bebouwde kom)
Valt wel mee toch
Parkeren zonder bonnetje €49,-
2x te hard gereden €30,- (7km te hard op de snelweg) en €70,- (23 km te hard binnen de bebouwde kom)
Valt wel mee toch
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Een keer zonder (achter) licht fietsen, maar dit wist ik zelf echt niet dus kreeg alleen een waarschuwing.
Verder alleen voor aangifte enzo, maar ben zelf wel een net meisje (A)
Verder alleen voor aangifte enzo, maar ben zelf wel een net meisje (A)
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb 1x een boete gehad voor fietsen zonder licht.
Verder 2x aangehouden: 1x omdat ik zonder licht fietste en 1x omdat ik door rood fietste. Beide keren geen boete gehad.
En er is een keer een agent bij ons thuis geweest (toen woonde ik nog bij m'n ouders), ze hadden op zaterdagnacht bij meerder auto's de zijspiegel eraf getrapt en toen heeft bijna iedereen in de straat aangifte gedaan.
Verder 2x aangehouden: 1x omdat ik zonder licht fietste en 1x omdat ik door rood fietste. Beide keren geen boete gehad.
En er is een keer een agent bij ons thuis geweest (toen woonde ik nog bij m'n ouders), ze hadden op zaterdagnacht bij meerder auto's de zijspiegel eraf getrapt en toen heeft bijna iedereen in de straat aangifte gedaan.
Gast- Gast
Nee, nog nooit.
Ik heb wel een bekeuring thuis gestuurd gekregen voor de hard rijden en fout parkeren.
Ik heb wel een bekeuring thuis gestuurd gekregen voor de hard rijden en fout parkeren.
Gast- Gast
Ik heb twee keer geblazen bij routine-controles. Ik heb twee snelheidsboetes en twee parkeerboetes gehad, maar niet aangehouden door een agent.
Ik dácht een keer dat ik staande gehouden werd, dus ik zet mijn zwarte station netjes bij die agent, draai mijn raampje open, en hoor zeggen 'Meneer, waarom stopt u nu?'.
Dus ik 'Euh, ik ben mevrouw en ik dacht dat u mij staande hield'.
'Néé,' zegt die agent, 'ik gebaarde dat u dóór moest rijden'.
Uiteindelijk heeft hij het verkeer (dit keer beter) geregeld zodat ik netjes weer kon invoegen.
Ik vond het waanzinnig slecht gebaard trouwens, anders stop ik toch niet zomaar?
Ik dácht een keer dat ik staande gehouden werd, dus ik zet mijn zwarte station netjes bij die agent, draai mijn raampje open, en hoor zeggen 'Meneer, waarom stopt u nu?'.
Dus ik 'Euh, ik ben mevrouw en ik dacht dat u mij staande hield'.
'Néé,' zegt die agent, 'ik gebaarde dat u dóór moest rijden'.
Uiteindelijk heeft hij het verkeer (dit keer beter) geregeld zodat ik netjes weer kon invoegen.
Ik vond het waanzinnig slecht gebaard trouwens, anders stop ik toch niet zomaar?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja ik ben weleens staande gehouden door politie in burger omdat ik door rood licht zou hebben gereden. Op dat moment reed ik samen met nog iemand in een stad waar ik niet uit kwam en was nogal gestressd. Ik was te laat voor een afspraak en zwanger, ofwel vrij snel emotioneel haha. Ik kon wel janken, want ik heb helemaal niet door rood gereden, althans niet bewust. Medepassagier heeft ook niks gezien. Uiteindelijk wel een boete gekregen, mn vrouwelijke charmes lieten me op dat moment ook even in de steek, ik baalde er echt enorm van. Dacht later nog, had eigenlijk moeten zeggen dat ik zwanger ben (was wel duidelijk te zien als ik uit de auto was gekomen), ga een beetje mijn eigen leven en dat van mijn baby riskeren om door rood te rijden?!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Hij was waanzinnig slecht gebaard?mzcharlotte schreef:
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hij was waanzinnig slecht gebaard?mzcharlotte schreef:
Ook hahahaha!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Nee nog nooit.
Mijn dochters daarintegen 5 en 3 jaar oud wel.
Vorige week bij mijn vriend op het werk hadden ze de noodknop ( voor overvallen etc) ingedrukt bij het spelen. Het is een stil alarm, je hoort het niet, alleen de politie krijgt een melding. Dus die kwamen met 2 auto's en zwaailichten aan. De politie heeft even met ze gepraat en vertelt dat ze daar niet op mogen drukken. Daarna heeft de politie een rondleiding en een drankje gekregen. Het had iig grote indruk gemaakt op de meiden.
Mijn dochters daarintegen 5 en 3 jaar oud wel.
Vorige week bij mijn vriend op het werk hadden ze de noodknop ( voor overvallen etc) ingedrukt bij het spelen. Het is een stil alarm, je hoort het niet, alleen de politie krijgt een melding. Dus die kwamen met 2 auto's en zwaailichten aan. De politie heeft even met ze gepraat en vertelt dat ze daar niet op mogen drukken. Daarna heeft de politie een rondleiding en een drankje gekregen. Het had iig grote indruk gemaakt op de meiden.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben je wel eens in aanraking geweest met de politie?
» Hoe vertel je de politie...
» Net de politie gebeld...
» Sollicitatie politie
» politie adviseert een hacker..
» Hoe vertel je de politie...
» Net de politie gebeld...
» Sollicitatie politie
» politie adviseert een hacker..
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: