Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sollicitatie politie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Sollicitatie politie

Bericht  yellow wo 31 aug 2011 - 3:43

Hey Dames

Momenteel heb ik een sollicitatie lopen bij de politie. Erg spannend allemaal, en vooral tegen de sporttest zie ik erg op. (Bij de rest heb ik het idee dat je er zelf minder fout aan kan doen Wink ) Wie heeft deze test onlang ook gedaan en hoe vonden jullie het?
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 3:51

Ik heb familie en een vriendin bij de politie.. Volgens mn broertje is de test goed te doen als je een goede conditie hebt/een beetje lenig bent. Hij had er wel voor geoefend (hardlopen) ookal deed hij al aan fitness.

Dus als je conditie goed is kan je er zelf ook niet meer aan doen denk ik zo smile Welk niveau wil je gaan doen? Succes alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  Beachgirl wo 31 aug 2011 - 4:52

Voor mij is het alweer 5 jaar geleden dat ik de sporttest heb gedaan dus weet niet of hij in de tussentijd veranderd is.

Ik heb er toen best wel flink voor getraind dmv hardlopen en krachttraining in de sportschool want mijn conditie was erg slecht. Had de test toen wel net binnen de tijd gehaald gelukkig.

Belangrijkste tijdens de test is denk ik dat je je krachten en je energie verspreid over de rondes die je moet maken. Dus niet keihard knallend van start want dan word je in de laatste rondes afgestraft.

Maar met een beetje conditie en spierkracht moet het wel goedkomen denk ik.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  yellow wo 31 aug 2011 - 23:51

Bedankt voor de tips, dat wordt flink trainen dus maar het is wel te doen dus smile
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 7:57

De sporttest is best ok te doen als je een gewone tot goede conditie hebt, ik zie zelfs nog wel eens mensen starten bij de politie die nauwelijks tot niet sportief zijn, en toch halen ze het (al is het wel na flink trainen), dus als je een beetje voorbereidt dan moet het vast goedkomen!

Mijn vriend nam die sporttesten vroeger af smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  M@niek do 1 sep 2011 - 8:05

wat ik mij dan afvroeg wat houdt de sporttest in? alleen hardlopen?

Ik heb ooit een sporttest gedaan om toegelaten te worden voor het CIOS, die vond ik vrij heftig!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  RYW do 1 sep 2011 - 8:13

M@niek schreef:wat ik mij dan afvroeg wat houdt de sporttest in? alleen hardlopen?

Ik heb ooit een sporttest gedaan om toegelaten te worden voor het CIOS, die vond ik vrij heftig!

Het is een soort hindernisbaan, met een kast waar je overheen moet, een zware kar die je moet duwen, een pop die je moet slepen, dat soort dingen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 8:44

RYW schreef:
M@niek schreef:wat ik mij dan afvroeg wat houdt de sporttest in? alleen hardlopen?

Ik heb ooit een sporttest gedaan om toegelaten te worden voor het CIOS, die vond ik vrij heftig!

Het is een soort hindernisbaan, met een kast waar je overheen moet, een zware kar die je moet duwen, een pop die je moet slepen, dat soort dingen smile


Ow dat zijn leuke testen om te doen. Dit moeten wij (militairen) ook wel eens doen. Niet specifiek poppen of kasten met wel dingen in deze trent.

TO suc6 met de voorbereiding. Denk idd zoals RYW zegt dat de test goed te doen is met een normale conditie. Of je moet al na 5 meter al bekaf zijn. Dan weet je vanjezelf dat je er nog aan moet werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  yellow do 1 sep 2011 - 9:19

[quote="Cimic"]
RYW schreef:
M@niek schreef:wat ik mij dan afvroeg wat houdt de sporttest in? alleen hardlopen?

Ik heb ooit een sporttest gedaan om toegelaten te worden voor het CIOS, die vond ik vrij heftig!

Het is een soort hindernisbaan, met een kast waar je overheen moet, een zware kar die je moet duwen, een pop die je moet slepen, dat soort dingen smile


Ow dat zijn leuke testen om te doen. Dit moeten wij (militairen) ook wel eens doen. Niet specifiek poppen of kasten met wel dingen in deze trent.

TO suc6 met de voorbereiding. Denk idd zoals RYW zegt dat de test goed te doen is met een normale conditie. Of je moet al na 5 meter al bekaf zijn. Dan weet je vanjezelf dat je er nog aan moet werken.[/quote]

Ja het zal nog wel even trainen zijn maar ik ga ervoor smile
Bedankt allemaal voor de geruststelling
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sollicitatie politie  Empty Re: Sollicitatie politie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum