Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

+30
Jeanette
annetje
patjuhhh
Kabouter
bo
VeryCherry
studiebol
Melis1985
GeKKiE
M_as
Pluk
juffie001
CareBear
Sarah1985
Japje
ButterflyEffect
loura
Serena
Caresses
Caro
Lotus
Flippin' Bitch
minoessepoes
Blond
Ilona
MissD
Lizzy
Kathi
Winegum
SleepingBeauty
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  sushigirl do 23 dec 2010 - 7:58

morgen eerst werken tot half 2, dan huisje schoonmaken en boodschappen doen ( ah op de dagen voor kerst, altijd weer leuk Wink
daarna gourmetten en misschien naar de nachtmis...
sushigirl
sushigirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  nijntje4 do 23 dec 2010 - 12:07

Ik heb de afgelopen dagen nog rustig naar vacatures gezocht en zowaar ook nog wat gevonden, had ik niet verwacht. En een sollicitatie verstuurd, de dag erop nog even gebeld omdat het wat summier was en ik werd ook nog uitgenodigd! Dus maandag gewoon een gesprek!
Verder nog een beetje geschilderd in het nieuwe huis omdat ik er toch de tijd voor heb smile Kerstcadeaus gekocht voor 1e kerstdag en boodschappen gedaan voor morgenavond, ik ga tapas voor twee maken voor mijn vriend en ik. Vond ik wel een leuk idee en een leuke afwisseling tussen al het andere eten Very Happy
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:59

Ik had de laatste dagen voor kerst boodschappen gedaan en gewerkt.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: