Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

+30
Jeanette
annetje
patjuhhh
Kabouter
bo
VeryCherry
studiebol
Melis1985
GeKKiE
M_as
Pluk
juffie001
CareBear
Sarah1985
Japje
ButterflyEffect
loura
Serena
Caresses
Caro
Lotus
Flippin' Bitch
minoessepoes
Blond
Ilona
MissD
Lizzy
Kathi
Winegum
SleepingBeauty
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  SleepingBeauty wo 22 dec 2010 - 22:09

Vandaag ben ik vrij en wil ik het huis opruimen en schoonmaken.
Maandag en dinsdag is hier nog geschilderd dus alles staat weer fijn op de kop Sad
Morgen werken van 7.30-14.00. .dan de laatste boodschappen doen, verse dingen
En vorbereidne van het kerstdiner Wink Morgenavond denk ik naar een kerstnachtdienst.

xxx
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Winegum wo 22 dec 2010 - 22:12

Vandaag ga ik boodschappen halen voor de komende dagen. Ik ben namelijk vrij vandaag. Verder ga ik nog de laatste kerstcadeautjes inpakken. Vanavond ga ik naar Ajax-AZ.
Morgenvroeg beetje uitslapen en werken van 1 tot half 8. Ik werk in de supermarkt, dus ik ga morgen de hele dag vliegen/rennen en springen.. Altijd leuke tijden, maar morgenavond ben ik helemaal kapot ben ik bang!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Kathi wo 22 dec 2010 - 22:14

ik ga zo hier in huis nog even opruimen/schoonmaken en om 13 uur moet ik werken, tot 21:00.
Morgen moet ik ook werken van 10:00 tot 17:00. M'n vriend haalt gelukkig nog de laatste kerstboodschappen vanmiddag smile
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:23

Vandaag nog relaxen in t huis in de Ardennen. Morgen gaan we op tijd weg en kerstinkopen doen in een Belgische supermarkt. Dan terug naar Groningen rijden dus zijn we de rest van de dag wel mee bezig. 'S avonds doen we een niet al te uitgebreid diner en we wilden naar de nachtmis maar weet niet of ik dat qua vermoeidheid vol hou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Lizzy wo 22 dec 2010 - 22:27

Gewoon aan het werk... Maar morgen mogen we rond een uur of 3 wel stoppen, dus dan snel alle boodschappen halen. 1e Kerstdag hebben wij geen verplichtingen, dus heerlijk relaxen en kerstdiner voor 2e Kerstdag voorbereiden. Maar morgenmiddag zal wel vliegen en rennen worden, maar dat is voor de meeste van ons. Succes!!
Lizzy
Lizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 49
Punten : 65
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:32

Vanavond moet ik werken. Straks even langs mijn schoonmoeder, moet wat brengen wat zij morgen al nodig heeft voor het kerstdiner. Ja die staat een dag voor kerst al het eten voor te bereiden. 4 gangen diner voor 7 man.
Morgen avond ook werken. Misschien dat ik het nog net red om na mijn werk de nachtmis te halen. Die begint 10 uur, ben rond half 10 klaar met werk, maar moet dan wel nog een dikgalfuur rijden, zie wel of ik het red of niet.
Morgen nog even een klein boodschapje doen voor 2de kerstdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  MissD wo 22 dec 2010 - 22:33

Gister hebben we al een hoop boodschappen gedaan, zojuist heb ik het laatste gehaald. Manlief haalt morgen de allerlaatste dingetjes die echt vers moeten zijn.
Morgen gaan mijn man en ik lekker brunchen, aangezien ik 's avonds moet werken en met kerst 2 vroege diensten werk.
En verder denk ik alvast wat voorbereiden aan het eten voor 1e kerstdag aangezien de hele familie dan hier komt eten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Ilona wo 22 dec 2010 - 22:44

Ik had gisteren de boodschappen al in huis gehaald maar moet vandaag nog even terug om de laatste dingen te halen, ben altijd bang dat ik te weinig heb! Vandaag ga ik alvast het vlees marineren en de laatste was weg werken en nog wat opruimen zodat het hier met kerst lekker schoon is. Kerstavond doe ik niets aan dus lekker gezellig kerst films kijken met wat lekkers erbij. 1ste Kerstdag ga ik uit eten en 2de kerstdag geen verplichtingen dus ga voor mezelf wat lekkers maken. smile

Iedereen hele fijne kerstdagen!
Ilona
Ilona
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Blond wo 22 dec 2010 - 22:44

Vanmiddag ga ik naar Eindhoven, naar het Glazen huis, samen met een vriendin. Vanavond met een andere vriendin de stad in; ze hebben ergens karaoke avond en dat wil ik niet missen pirat

Morgen ga ik bij een vriendin helpen klussen, ze heeft een nieuw appartement gekocht en hulp nodig. En zaterdag is het alweer Kerst.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 22:50

Werken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  minoessepoes wo 22 dec 2010 - 22:54

Ik moest vandaag eigenlijk nog werken maar ik heb gister besloten om een dag eerder vakantie te nemen. Dus ik ben nu al lekker vrij, heb lekker uitgeslapen en zit nu in mijn pyjama op de bank, straks gezellig met mijn vriend ontbijten en daarna even samen de stad in opzoek naar nog wat kerstkleding.
Op de terug weg moeten we nog wat boodschappen doen voor het kersdiner voor tweede kerstdag en vanavond wilde we lekker uit eten gaan samen.

Morgen uitslapen, ontbijten en dan richting onze ouders, ik hoop dat de treinen een beetje rijden. 's Avonds hebben we dan al kerstdiner bij mijn schoonouders.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Flippin' Bitch wo 22 dec 2010 - 22:54

Werken, werken, werken (en ook na kerst). Ik moet zeggen dat ik ook steeds vergeet dat het dit weekend kerst is...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Lotus wo 22 dec 2010 - 23:03

Ik ga vandaag niets doen. Niets noemenswaardigs in ieder geval. Morgenochtend heb ik een afspraak met mijn spver en daarna ga ik mijn tas inpakken voor de wintersport.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Caro wo 22 dec 2010 - 23:07

Werken. Morgenavond gaan we lekker samen eten, All you need kijken en gewoon van elkaar genieten. Maar tot die tijd is het gewoon werken.. Met een beetje geluk mogen we morgen een uurtje eerder weg..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Caresses wo 22 dec 2010 - 23:11

Zo de stad in op cadeautjes te kopen. Was de afgelopen paar dagen ziek geweest dus vandaar dat het zo last minute nog moet.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:16

Zometeen ga ik even met mijn moeder op pad. Moeten nog wat cadeautjes kopen en heb nog wat boodschappen nodig. Als we terug zijn ga ik appeltaarten bakken voor morgenavond. Misschien als ik op tijd klaar ben dat ik vanavond zelf nog even naar de stad ga.

Edit; Als het weer mee zit ga ik trouwens naar Serieus Request vanavond. Zou eigenlijk gister gaan, maar dat kon niet doorgaan.

Morgen heb ik nog stage van 9:00 uur tot 17:00 uur en daarna vakantie! Uit stage ga ik even naar huis en daarna naar oma om Kerstavond te vieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Serena wo 22 dec 2010 - 23:19

Ik doe nu een poging om thuis te werken, lukt alleen niet echt. En dan vanmiddag nog laatste boodachappen voor kerst en nog 1 cadeautje kopen + ze inpakken. En dan ga ik morgen naar mn ouders, omdat mn moeder vandaag jarig is. En daarna door naar mn schoonouders, kerstavond vieren smile
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 23:19

Ik ga koken met eerste kerstdag dus ik moet alle boodschappen halen vandaag.. Pfff zit er wel tegenop hoor!! Tis koud en glad en waarschijnlijk hartstikke druk maar ja ik heb alle tijd vandaag gelukkig smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  ButterflyEffect wo 22 dec 2010 - 23:19

Vanavond geef ik een feestje en morgen kerstdiner bij kennissen. Moet nog het hele huis opruimen/schoonmaken de was doen, naar primark om mn kerstjurkje te ruilen en muziek uitkiezen. Eigenlijk heb ik ook nog een berg werk voor de studie maar dat moet dan maar na de kerst bounce
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Japje wo 22 dec 2010 - 23:20

Vandaag en morgen gewoon werken. Vanavond gaan we wel alvast een kookavond houden. Eerst gewoon ff koken voor het avondeten van vanavond en daarna gaan we koken voor morgenavond (konijn en stoofpeertjes) en alvast wat maken voor zaterdag (tortilla de patatas in twee smaken en chocolademousse).
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Sarah1985 wo 22 dec 2010 - 23:23

vandaag even niks, mijn man is nog bezig met de keukenkastjes te verven dus alles staat op zn kop.
Morgen zal ik het huis poetsen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  CareBear wo 22 dec 2010 - 23:26

.




Laatst aangepast door CareBear op wo 26 okt 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt

CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:29

Ik moet vandaag en morgen werken. Morgenavond ga ik gezellig bij een vriendin eten, en dan ga ik 1e kerstdag richting m'n ouders.
Voor mij dus geen voorbereidingen qua boodschappen ed. Dat is wel prettig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  juffie001 wo 22 dec 2010 - 23:53

ziek zijn Cry Lig al bijna een week plat.
Gelukkig begin ik wat op te knappen en ik wil eigenlijk vanmiddag heel graag even met mijn zoontje de sneeuw in.
Hij heeft er bijna nog niets van meegekregen en we hebben zo'n mooi sneeuwbroekje gekocht Very Happy
wacht wel even op mijn vriend. Vind het leuk om samen te gaan!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:57

Ik ben vanaf vandaag vrij. Badkamer & Slaapkamer zijn al opgeruimd en schoon; nu nog de woonkamer, keuken, gang & kleedkamer, en dan is het huis kerst-proof! Is niet meer zoveel werk. Daarna ga ik even de stad in, vast wat boodschappen doen, koffie halen etc. & vanavond gaan we de grote kerstboodschappen halen; samen met de auto bij de AH XL. En morgen zien we wel; vriend waarschijnlijk vrij, dus lekker een avondje samen, ik ga een lekkere ovenschotel maken iig, en wat lekkere dingen, dus die kan ik dan morgen vast maken. En dan is het alweer kerstmis Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij de laatste dagen voor kerst??? Empty Re: Wat doe jij de laatste dagen voor kerst???

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum