Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatste dagen vage internetverbinding

Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 7:50

De helft van de tijd hebben wij geen internetverbinding. Zowel op onze laptop niet als op onze iPad en telefoon. Het is echt van de laatste 4 dagen want voorheen hadden we een goede en snelle verbinding. Hoe zou dat komen en kan ik daar zelf iets aan doen of niet? We hebben draadloos internet van Ziggo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 7:55

Heb je een modem/router in één of los van elkaar? Dus en een router en een modem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 7:57

In een

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 7:58

Heb je de stekker er al even voor tien seconden uit gehad?

Stomme Wifidingen van hen. Dingen zijn nooit goed getest. Laatste dagen vage internetverbinding 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 8:01

Haha

Nee nog niet. Dat zal ik zo eens gaan doen. Moet dat echt helpen denk je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 8:02

Dat is in ieder geval het eerste antwoord wat je krijgt, als je met Ziggo zou bellen. Stekker eruit is meestal voor al hun producten de remedie. Laatste dagen vage internetverbinding 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:11

Nou ik had net dus ff weer geen verbinding dus heb gelijk de stekker eruit gehaald. Nu hebben we alweer een tijdje een goede verbinding. Ik hoop dat ie het nu wel goed blijft doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:14

Dat hoop ik ook!

Als dat niet de oplossing is, is het apparaat meestal al naar zijn grootje. Laatste dagen vage internetverbinding 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 9:21

Stekker er in en er uit kan zeker helpen! Hoop dat het lukt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatste dagen vage internetverbinding Empty Re: Laatste dagen vage internetverbinding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum