Ik ga kamperen en neem sowieso mee...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ga kamperen en neem sowieso mee...
Zaterdag gaan wij op vakantie, dan gaan we 2 weken kamperen in het mooie Drenthe. Nu ben ik een paklijstje aan het maken, maar kom ik een beetje in de knoop. Wat moet ik allemaal meenemen voor R? Ik had al bedacht dat ik oude broekjes mee zou nemen omdat hij nu fanatiek aan het kruipen is. Maar qua speelgoed, wat is handig voor op een camping? Hoeveel shirtjes, rompertjes e.d. moet ik meenemen (ik wil ook best wassen, dat maakt me niet uit). Wat is jouw gouden kampeertip?
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Ik ga kamperen en neem sowieso mee...
qua speelgoed zou ik bijv. duplo, little people ofzo meenemen omdat je dat natijd zo in de vaatwasser kan gooien.
ik heb nog nooit gekampeerd met een kleintje er bij maar ik zou als ik dat zou doen een lekker warm fleece vest meenemen. Dat lijkt me lekkerder zitten als steeds een jasje.
ik heb nog nooit gekampeerd met een kleintje er bij maar ik zou als ik dat zou doen een lekker warm fleece vest meenemen. Dat lijkt me lekkerder zitten als steeds een jasje.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij nemen oud speelgoed mee of wat we dubbel hebben.
De tip van Kwak over een fleecevest is een hele goeie. Zelf hebben wij ook een fleecevest mee als wij met de caravan weg gaan. Bij de H&M verkopen ze nu fleecevesten voor de allerkleinst. Gisteren toevallig gekocht voor D.
Kwa kleren ik neem alles mee bijna Maar ik doe het al rechtstreeks in de kastjes in de caravan.
De tip van Kwak over een fleecevest is een hele goeie. Zelf hebben wij ook een fleecevest mee als wij met de caravan weg gaan. Bij de H&M verkopen ze nu fleecevesten voor de allerkleinst. Gisteren toevallig gekocht voor D.
Kwa kleren ik neem alles mee bijna Maar ik doe het al rechtstreeks in de kastjes in de caravan.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Top tips! Dan gaan zijn duplodingetjes mee, dat is inderdaad heel makkelijk schoon te maken. En een fleecevest ga ik morgen dus even scoren!
Edit: die fleecejacks zijn ook nog eens super leuk ook zie ik op de h&m site
Edit: die fleecejacks zijn ook nog eens super leuk ook zie ik op de h&m site
Steep- Kletskop
Wij zijn nu twee keer met zoon gaan kamperen (en over twee weken voor de derde keer). Rond een jaar speelde hij voornamelijk met ons 'keukengerei'; kopjes, pannen, dat soort spul. Een bal vond ie ook erg leuk. Verder had ie het vooral erg druk met kijken naar andere kindjes/mensen/hondjes/motors/auto's en gras en bloemetjes plukken . Qua kleren neem ik altijd alles mee; hoef ik minder vaak te wassen en hij is er toch wel uitgegroeid voordat het echt versleten is. Warme kleren is inderdaad fijn; ook voor 's nachts, als het met de kou toch tegenvalt. Dus een zomer- en een winterslaapzak (als hij nog met slaapzak slaapt), warme pyama, of een joggingbroekje waar hij ook in kan slapen (ik weet niet hoe je gaat kamperen; wij hebben een tent, in een caravan valt het misschien wel mee met hoe koud het 's nachts is). En inderdaad voor 's ochtends een lekker fleecevest oid. Oh en een lekkere grote warme handdoek/badcape waar je hem in kan wikkelen na het badje. Veel plezier!
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Regenlaarsjes!
Wij staan een heel seizoen met de caravan en alle toebehoren dus het meeste staat gewoon al op de camping, maar ik zou zeker wat warms meenemen, romper lange mouw, warme pyjama, warme vestjes/trui, kinderstoel?, emmertje en schepje.
Wij staan een heel seizoen met de caravan en alle toebehoren dus het meeste staat gewoon al op de camping, maar ik zou zeker wat warms meenemen, romper lange mouw, warme pyjama, warme vestjes/trui, kinderstoel?, emmertje en schepje.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Wij hebben trouwens standaard een klein zwembadje liggen in de caravan. Echt super. Die kan je de hele dag laten staan als het warm is. Ze vinden dit super. Ook hebben wij een watertafel.
Zou ook wel wat warme kleding meenemen. Vooral als je in Nederland blijft.
Die fleecevestjes zijn zeker leuk.
Zou ook wel wat warme kleding meenemen. Vooral als je in Nederland blijft.
Die fleecevestjes zijn zeker leuk.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan met de tent, dus ik neem idd maar gewoon al zijn kleertjes mee. Kinderstoel e.d. wilde ik sowieso al meenemen, want ik wil daar niet moeilijk doen. Gister een grote badcape gekocht en we nemen idd zijn eigen zwembadje ook mee. Ik hoop dat we alles mee krijgen, want onze hond (ala 50 kg) gaat ook mee, dus die neemt al een hele hoop ruimte in beslag.
Steep- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: