Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt de volgende bestemming?

+38
Lejow
Arwyn
MissD
KOL
Muppetje
Middleme
Highway
Belle1985
Caramba
ThinkPink
Sarah1985
Flippin' Bitch
TukTuk
Shopelle
Toet
Polly
litllejoy
yellow
Raindrop
Kaboutertje
_Lacey_
Tsjip
Lady Starstruck
Lovely
GeKKiE
Zininzon
rapa nui
Monte
Marin
Tullow
Zonnetje
Sterre
Lady4
Atelier Madame
mzcharlotte
Travelgurly
Jente10
Jeanette
42 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Monte wo 7 sep 2011 - 23:10

Joy_ schreef:On topic heb ik trouwens ook wel weer zin om eens op wintersport te gaan! Dat heb ik in geen jaren gedaan, en nu ik een vriend heb, mogen we misschien wel een keertje mee met m'n vader net als vroeger! Mn zus en haar vriend mochten dat immers ook. Zou super leuk zijn, ik ben in geen jaren meegeweest smile
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, maar het lijkt me super gezellig. Scandinavië in de winter lijkt me ook een geweldige ervaring om mee te maken.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 23:13

Monte schreef:
Joy_ schreef:On topic heb ik trouwens ook wel weer zin om eens op wintersport te gaan! Dat heb ik in geen jaren gedaan, en nu ik een vriend heb, mogen we misschien wel een keertje mee met m'n vader net als vroeger! Mn zus en haar vriend mochten dat immers ook. Zou super leuk zijn, ik ben in geen jaren meegeweest smile
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, maar het lijkt me super gezellig. Scandinavië in de winter lijkt me ook een geweldige ervaring om mee te maken.

Haha Scandinavie in de winter lijkt me ook mooi, maar dan wel midden of noord Zweden (of Noorwegen of Lapland zelfs)..Maar niet Denemarken of Zuid Zweden. Da's deprimerend, heb het veel te vaak meegemaakt Wink

Wij gingen altijd naar Zwitserland op wintersport met m'n vader, dat is de familie traditie (en de enige vakantie met hem, m'n ouders zijn gescheiden), maar afgelopen jaren kon ik door omstandigheden niet mee. Lijkt me dus heel leuk om weer eens mee te kunnen! En zo leuk omdat m'n kleine zusje ook mee gaat natuurlijk, een week op vakantie met haar is ook geweldig. En helemaal leuk als m'n vriend dan ook mee zou mogen, hij kan ook skieen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Monte wo 7 sep 2011 - 23:18

Joy_ schreef:
Monte schreef:
Joy_ schreef:On topic heb ik trouwens ook wel weer zin om eens op wintersport te gaan! Dat heb ik in geen jaren gedaan, en nu ik een vriend heb, mogen we misschien wel een keertje mee met m'n vader net als vroeger! Mn zus en haar vriend mochten dat immers ook. Zou super leuk zijn, ik ben in geen jaren meegeweest smile
Ik ben nog nooit op wintersport geweest, maar het lijkt me super gezellig. Scandinavië in de winter lijkt me ook een geweldige ervaring om mee te maken.

Haha Scandinavie in de winter lijkt me ook mooi, maar dan wel midden of noord Zweden (of Noorwegen of Lapland zelfs)..Maar niet Denemarken of Zuid Zweden. Da's deprimerend, heb het veel te vaak meegemaakt Wink

Wij gingen altijd naar Zwitserland op wintersport met m'n vader, dat is de familie traditie (en de enige vakantie met hem, m'n ouders zijn gescheiden), maar afgelopen jaren kon ik door omstandigheden niet mee. Lijkt me dus heel leuk om weer eens mee te kunnen! En zo leuk omdat m'n kleine zusje ook mee gaat natuurlijk, een week op vakantie met haar is ook geweldig. En helemaal leuk als m'n vriend dan ook mee zou mogen, hij kan ook skieen.
Oh dat zou inderdaad heel leuk zijn als je vriend ook mee kan. Maar zuid zweden is dus niets aan? Ik dacht namelijk een wintertripje(paar dagen) stockholm, maar als het echt grauw en triest is, ga ik liever naar een stad die iets ''gezelliger'' is(zoals rome, londen of parijs)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 23:37

Stockholm ben ik niet geweest, en lijkt me eigenlijk altijd wel mooi, en super romantisch mooi in de sneeuw. Maar ik was in januari 2010 in Malmo, en dat was toch wel echt koud voor een stedentripje. Hebben de halve dag in de sauna gezeten Wink En da's dus in 't zuiden. En in Kopenhagen was het dan altijd van dat net-niet weer, wel sneeuw maar dan echt zo druilerig en grauw. Bah.
Maar m'n oom en tante zijn naar Aare geweest om te skieen in Zweden vorig jaar, en vonden dat echt geweldig mooi!


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Jente10 wo 7 sep 2011 - 23:44

Ik ben afgelopen winter in Oslo geweest, helaas lag er toen niet heeel veel sneeuw maar toch was het wel mooi. Maar het nadeel met steden in de winter vind ik dat het ook heel snel ''smerig'' wordt. Overal smurrie en drap omdat de sneeuw toch van de wegen moet enzo. Het is niet echt mooie witte sneeuw overal..Dat vind ik altijd wel jammer.

Scandinavië is zeker heel mooi in de winter, maar dan wel echt in het binnenland/kleinere plaatsen vind ik. Al is het daar ook wel weer het voordeel dat je vanuit de stad zo in de mooie natuur bent.

Ik krijg alweer zin in de winter zo! Ga in ieder geval wel een paar keer langlaufen. Hopelijk ook 'echt' skiën. Is voor mij ook alweer 2 jaar geleden straks.

@ Joy, klinkt echt leuk! Hoop dat je kunt gaan deze winter! Very Happy
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:54

Joy_ schreef:Tuurlijk CBL, maar daar gaat het niet om. Jij zegt dat het in Mexico heus wel veilig is. Dat geloof ik ook heus wel, maar echt niet op elke plek. Op sommige plekken is het namelijk zo ongeveer de gevaarlijkste plek van de wereld. Dat is wel degelijk een verschil met Duitsland of Frankrijk bijvoorbeeld. Ook dáár kunnen dingen gebeuren, maar statistisch gezien gebeuren er minder gevaarlijke dingen. That's all.

AN, en ja gezond verstand blijft altijd belangrijk. Ik heb ook een vriendin die meerdere malen naar Colombia op reis is geweest..Tja daar hoor je ook de slechtste dingen over, maar dat gaat bij haar altijd goed. Maar Colombia en Mexico staan er idd wel bekend om gevaarlijk te zijn, en niet geheel zonder reden.

Ik zeg dat het iig veilig is in de bekende plaatsen en tuurlijk zijn er ook gevaarlijke plekken, maar hier word het zo gezegd alsof dat overal daar is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:56

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een gezeik weer dat ik altijd alleen maar in het hotel blijf wat niet waar is btw.
Ook al zou ik dat wel doen, dan moet ik dat zelf weten.
Die luxe die je daar hebt, die zul je nooit vinden in Europa, Egypte, Tunesie ed of maar niet te spreken over de stranden en de zee.
Oh maar daarom haal ik jouw er niet bij (omdat ik je wil afzeiken in het hotel te blijven), ik heb daar helemaal niets op tegen en snap dat zo'n vakantie heerlijk is. Alleen JIJ geeft aan al voor de 4e keer naar Mexico te gaan en je nooit onveilig te hebben gevoeld. Daarop zeg ik dat ik dat logisch vind aangezien je niet verder komt dan de toeristische tripjes. Ik geloof best dat mensen zich in Mexico city wel onveilig voelen en je moet uitkijken(uit eten buiten je hotel is gewoon niet verstandig en een avondwandeling moet je al helemaal niet doen). Daarom haal ik jouw vakantie erbij.

Uit eten buiten het hotel hoeft niet perse onverstandig te zijn daar hoor. In de toeristische plaatsen zoals Playa Del Carmen ed is het prima te doen, heb dat gedaan en nooit ziek geweest ervan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 6:57

Joy_ schreef:Stockholm ben ik niet geweest, en lijkt me eigenlijk altijd wel mooi, en super romantisch mooi in de sneeuw. Maar ik was in januari 2010 in Malmo, en dat was toch wel echt koud voor een stedentripje. Hebben de halve dag in de sauna gezeten Wink En da's dus in 't zuiden. En in Kopenhagen was het dan altijd van dat net-niet weer, wel sneeuw maar dan echt zo druilerig en grauw. Bah.
Maar m'n oom en tante zijn naar Aare geweest om te skieen in Zweden vorig jaar, en vonden dat echt geweldig mooi!



Ik ben een keer in Zweden geweest met oud en nieuw en ook in Stockholm en er lag sneeuw en het was koud! Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Sarah1985 do 8 sep 2011 - 7:28

onze volgende vakantie word curaçao Very Happy
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 7:37

Leuk, ben er 1x geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  ThinkPink do 8 sep 2011 - 8:18

Dat wordt waarschijnlijk een stedentrip, als ik vrij kan krijgen Mad

Edit: bovenstaande willen we dit jaar nog doen. Volgend jaar willen we graag voor de 2e keer naar New York I love you

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Polly do 8 sep 2011 - 10:48

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een gezeik weer dat ik altijd alleen maar in het hotel blijf wat niet waar is btw.
Ook al zou ik dat wel doen, dan moet ik dat zelf weten.
Die luxe die je daar hebt, die zul je nooit vinden in Europa, Egypte, Tunesie ed of maar niet te spreken over de stranden en de zee.
Oh maar daarom haal ik jouw er niet bij (omdat ik je wil afzeiken in het hotel te blijven), ik heb daar helemaal niets op tegen en snap dat zo'n vakantie heerlijk is. Alleen JIJ geeft aan al voor de 4e keer naar Mexico te gaan en je nooit onveilig te hebben gevoeld. Daarop zeg ik dat ik dat logisch vind aangezien je niet verder komt dan de toeristische tripjes. Ik geloof best dat mensen zich in Mexico city wel onveilig voelen en je moet uitkijken(uit eten buiten je hotel is gewoon niet verstandig en een avondwandeling moet je al helemaal niet doen). Daarom haal ik jouw vakantie erbij.

Uit eten buiten het hotel hoeft niet perse onverstandig te zijn daar hoor. In de toeristische plaatsen zoals Playa Del Carmen ed is het prima te doen, heb dat gedaan en nooit ziek geweest ervan.

Voor iemand die altijd tegen anderen zegt dat ze goed moeten lezen, lees jij hier wel érg slecht!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Polly do 8 sep 2011 - 10:50

Joy_ schreef:Stockholm ben ik niet geweest, en lijkt me eigenlijk altijd wel mooi, en super romantisch mooi in de sneeuw. Maar ik was in januari 2010 in Malmo, en dat was toch wel echt koud voor een stedentripje. Hebben de halve dag in de sauna gezeten Wink En da's dus in 't zuiden. En in Kopenhagen was het dan altijd van dat net-niet weer, wel sneeuw maar dan echt zo druilerig en grauw. Bah.
Maar m'n oom en tante zijn naar Aare geweest om te skieen in Zweden vorig jaar, en vonden dat echt geweldig mooi!



Ik vond de winter in Scandinavië ook UITERST deprimerend. Een tripje naar de sneeuw in Lapland of zo klinkt erg romantisch, maar ik krijg het al koud als ik eraan denk. Bevroren wimpers zijn gewoon niks voor mij, ik vier liever kerst met een verlepte kerstboom in de hitte dan dat ik in de sneeuw zit... Dit jaar zie ik de 'winter' positiever tegemoet Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Sarah1985 vr 9 sep 2011 - 6:10

Caribbeanlover schreef:Leuk, ben er 1x geweest.

ik nog nooit, we hebben er nu familie wonen dus ideaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 6:34

Word vast leuk hoor. sunny

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Caramba vr 9 sep 2011 - 6:42

Volgend jaar zal het waarschijnlijk Scandinavië worden. Met de auto trekken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 9:09

Volgende zomer mag ik waarschijnlijk niet op vakantie ivm therapie. Ik bekijk het dus maar gewoon per maand. In oktober gaan we een weekje weg (dan mag ik nog), we gaan dan naar Parc Sandur (Centerparks) en de volgende keer vakantie komt vanzelf. Waar dan ook en wanneer dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Belle1985 za 10 sep 2011 - 22:23

Ik ben net 1,5 week terug van Ibiza, over een maand ga ik nog een weekje naar Turkije Very Happy
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast ma 12 sep 2011 - 3:40

http://www.corendon.nl/titanic-beach-resort/antalya/turkije/hotel?reiscode2=BgADQU1TA0FZVAAAlgMHAAFYBDEtVkQ1 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Highway di 13 sep 2011 - 4:16

Ik denk lapland of ijsland. We gaan in januari trouwen en willen dan een korte vakantie daarna; beide bestemmingen lijken ons erg leuk.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Middleme di 13 sep 2011 - 7:09

Misschien een stedentripje in kerstvakantie, hopelijk op wintersport in de voorjaarsvakantie en anders sowieo naar de warmte in de zomer, miss een rondreis ergens.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Muppetje do 22 sep 2011 - 18:41

In oktober een stedentrip naar Kopenhagen en in december naar Rome. De volgende zomer vakantie weet ik nog niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  KOL do 22 sep 2011 - 20:21

HeartBeat schreef:http://www.corendon.nl/titanic-beach-resort/antalya/turkije/hotel?reiscode2=BgADQU1TA0FZVAAAlgMHAAFYBDEtVkQ1 Very Happy

Komt me heel bekend voor Very Happy

Ben net terug uit Italië en ga in februari naar Egypte. Moet alleen nog kijken welke plaats (in / in omgeving van Hurgada).
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 22:52

Nog niks in de planning, maar wil als het kan in het najaar een weekendje naar Landal, misschien ergens omgeving Veluwe, lekker een weekend wandelen met mijn vriend.

Volgend jaar voorjaar (of najaar) misschien naar La Palma.

En volgend jaar zomer gaan we sowieso kamperen. Ook zijn mijn ouders dan 35 jaar getrouwd en willen dit graag met ons als kinderen + aanhang vieren op Kreta, dus dan wordt het waarschijnlijk eerst kamperen ergens in zuid Europa en aansluitend een weekje Kreta. Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 23:06

Ik ben heel zielig, ik heb nu niets meer geplanned laughcry :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 4 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum