Wat wordt de volgende bestemming?
+38
Lejow
Arwyn
MissD
KOL
Muppetje
Middleme
Highway
Belle1985
Caramba
ThinkPink
Sarah1985
Flippin' Bitch
TukTuk
Shopelle
Toet
Polly
litllejoy
yellow
Raindrop
Kaboutertje
_Lacey_
Tsjip
Lady Starstruck
Lovely
GeKKiE
Zininzon
rapa nui
Monte
Marin
Tullow
Zonnetje
Sterre
Lady4
Atelier Madame
mzcharlotte
Travelgurly
Jente10
Jeanette
42 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat wordt de volgende bestemming?
We zijn net terug van Madeira... daar willen we over een paar jaar weer naartoe.
Komend jaar zullen we ons een weekje gaan vermaken met mijn ouders en natuurlijk onze baby in een vakantiepark in Nederland/Belgie of Duitsland.
Helaas zal er niet meer in zitten aangezien we het hele huis willen laten stucken, tegelvloer laten leggen en een nieuwe keuken willen plaatsen.
Komend jaar zullen we ons een weekje gaan vermaken met mijn ouders en natuurlijk onze baby in een vakantiepark in Nederland/Belgie of Duitsland.
Helaas zal er niet meer in zitten aangezien we het hele huis willen laten stucken, tegelvloer laten leggen en een nieuwe keuken willen plaatsen.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Vorige week nog helemaal niks in de planning, afgelopen week hebben 2 dingen geboekt!
De week voor kerst gaan we 7 dagen naar een Landal park in Limburg, eind maart geen we een weekendje naar zo'n Fletcher hotel
Misschien ga ik eind november ook nog naar Canterbury en Londen met m'n moeder, maar dat is niet zeker. Zou eigenlijk ooit eens met m'n vriend naar Londen met kerst, maar dat zit er qua budget nog niet echt in..
De week voor kerst gaan we 7 dagen naar een Landal park in Limburg, eind maart geen we een weekendje naar zo'n Fletcher hotel
Misschien ga ik eind november ook nog naar Canterbury en Londen met m'n moeder, maar dat is niet zeker. Zou eigenlijk ooit eens met m'n vriend naar Londen met kerst, maar dat zit er qua budget nog niet echt in..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Joy_ schreef:Ik ben heel zielig, ik heb nu niets meer geplanned
Haha aww!
Ik alleen nog een weekendje Amsterdam. Maar voor volgend jaar nog geen idee..
Trouwens, dit hoort eigenlijk niet in het topic, wat doe je met je kat als je een weekend of langer weggaat?
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Raindrop schreef:Joy_ schreef:Ik ben heel zielig, ik heb nu niets meer geplanned
Haha aww!
Ik alleen nog een weekendje Amsterdam. Maar voor volgend jaar nog geen idee..
Trouwens, dit hoort eigenlijk niet in het topic, wat doe je met je kat als je een weekend of langer weggaat?
Hahaha ja ik ben niet echt zielig hoor, dat was natuurlijk sarcastisch
Wel veel reis ideeen, maar eerst maar een baan..dan mag ik weer plannen!
En ik heb een hele lieve, leuke bovenbuurjongen, en een lieve vriendin en een lieve tante die voor Mitzi zorgen. Dat wissel ik gewoon beetje af, zodat ik ze niet altijd hoef te vragen. En als ik 1 nachtje weg ben, blijft ze gewoon alleen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Disney of Portugal
Wanneer? Als het kindje geboren is!
Voor die tijd hopelijk nog een keer een nachtje weg ofzo
Wanneer? Als het kindje geboren is!
Voor die tijd hopelijk nog een keer een nachtje weg ofzo
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat is wel fijn Joy_.
Wij hebben onze kat laatst naar een kattenpension gedaan maar bij 1 nachtje weg laten we hem ook gewoon thuis denk ik.
Alleen mogen wij in ons appartement helemaal geen huisdieren en daarom dat ik het best riskant vind om hem veel alleen te laten, ben bang dat hij dan veel gaat miauwen haha.
Lejow, gaaf Disney! Hoelang ga je daar meestal heen?
Wij hebben wel al zitten kijken om volgend jaar een paar nachtjes te gaan met een busreis.
Wij hebben onze kat laatst naar een kattenpension gedaan maar bij 1 nachtje weg laten we hem ook gewoon thuis denk ik.
Alleen mogen wij in ons appartement helemaal geen huisdieren en daarom dat ik het best riskant vind om hem veel alleen te laten, ben bang dat hij dan veel gaat miauwen haha.
Wij hebben wel al zitten kijken om volgend jaar een paar nachtjes te gaan met een busreis.
Raindrop- Ratel
Oh ja, dat is dan wel riskant. Ik weet natuurlijk niet hoe Mitzi is als ik weg ben, maar ik vermoed dat ze hetzelfde doet als wat ze de hele dag doet: Slapen. Het is echt de makkelijkste en rustigste kat ooit. Ze sloopt niets, ze doet niets, alleen beetje slapen en knuffelen. Dus zolang er iemand wat aandacht komt geven, en natuurlijk eten en bak enzo, is ze happy.
Marin- Lady Post-a-lot
Raindrop schreef:Dat is wel fijn Joy_.
Meestal 3 nachten en 4 dagen, en dat hebben we ook echt wel nodig. En dan doen wij lang niet alle attracties.. Maar om echt alles te zien, van winkeltje tot show tot attractie heb je die 4 dagen echt wel nodig.
Dag 1 en 2 doen wij meestal attracties, dag 3 shows en parades, en dan 4 alles wat we super leuk vonden nog eens.
Het is zo groot, en er is zoveel, en het is ZO gaaf haha!
Ik zou je alleen een busreis afraden, als de mogelijkheid er is, ga dan met je eigen auto en anders met de trein!!!! En boek via de site van Disney zelf, dat is vrijwel altijd het goedkoopste!
Ik ben echt verslaafd en had het liefste in de herfstvakantie in Disney willen zitten.. Helaas krijgt mijn vriend geen vrij.. Had zo graag leuke dingetjes willen kopen voor het kindje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hier blijven de katten ook 1 max 2 nachtjes alleen.
Gewoon zorgen dat de bak schoon is als je weggaat, grote bak voer en water en dan komt het helemaal goed.
Gewoon zorgen dat de bak schoon is als je weggaat, grote bak voer en water en dan komt het helemaal goed.
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Raindrop schreef:Dat is wel fijn Joy_.
Meestal 3 nachten en 4 dagen, en dat hebben we ook echt wel nodig. En dan doen wij lang niet alle attracties.. Maar om echt alles te zien, van winkeltje tot show tot attractie heb je die 4 dagen echt wel nodig.
Dag 1 en 2 doen wij meestal attracties, dag 3 shows en parades, en dan 4 alles wat we super leuk vonden nog eens.
Het is zo groot, en er is zoveel, en het is ZO gaaf haha!
Ik zou je alleen een busreis afraden, als de mogelijkheid er is, ga dan met je eigen auto en anders met de trein!!!! En boek via de site van Disney zelf, dat is vrijwel altijd het goedkoopste!
Ik ben echt verslaafd en had het liefste in de herfstvakantie in Disney willen zitten.. Helaas krijgt mijn vriend geen vrij.. Had zo graag leuke dingetjes willen kopen voor het kindje!
Valt een busreis tegen denk je?
Hier betaal je dan aan de busmaatschappij een bepaald bedrag voor de reis, tickets en overnachting in 1.
Heb alleen geen idee hoelang de reis duurt vanuit Noord-Belgie naar Disney haha.
Klinkt trouwens wel supergaaf joh!
Jammer dat je vriend geen vrij kon krijgen. Kan hij ook niet in de kerstvakantie vrij krijgen?
Raindrop- Ratel
Oef nee haha december is helemaal no-go, en dan loop ik al behoorlijk op het einde, dus het gaat gewoon pas weer als het kindje er is!
Ja, wij zijn met de bus geweest en vond dat erg tegenvallen. Het duurt lang en mijn vriend is 2 meter en kon amper lekker zitten.
Ik ben echt voor de thalys of een andere snelle trein, of gewoon heerlijk de auto. Zeker vanuti Belgie heb je het eerste uur al gehad, en zit je er zo!
En via Disney zelf is bij ons tot nu toe altijd goedkoper geweest dan bijv via een D-reizen ofzo... (wel zonder vervoer dan, dat boeken we apart of gaan met auto).
Plsu dat je met de auto aan je eigen tijden zit, je hoeft met niets of niemand rekening te houden, en je kan je gek kopen aan cadeautjes, omdat je dat toch allemaal in je eigen auto kunt proppen
Ja, wij zijn met de bus geweest en vond dat erg tegenvallen. Het duurt lang en mijn vriend is 2 meter en kon amper lekker zitten.
Ik ben echt voor de thalys of een andere snelle trein, of gewoon heerlijk de auto. Zeker vanuti Belgie heb je het eerste uur al gehad, en zit je er zo!
En via Disney zelf is bij ons tot nu toe altijd goedkoper geweest dan bijv via een D-reizen ofzo... (wel zonder vervoer dan, dat boeken we apart of gaan met auto).
Plsu dat je met de auto aan je eigen tijden zit, je hoeft met niets of niemand rekening te houden, en je kan je gek kopen aan cadeautjes, omdat je dat toch allemaal in je eigen auto kunt proppen
Lejow- Lady Post-a-lot
Oei dan zou ik in december ook niet gaan haha.
Dan boek je bij Disney zeker de overnachtingen en de entree? Die boek je misschien ook gewoon in een pakket oid?
Een busreis lijkt me ook wel erg vermoeiend.
Met de auto kan je dan ook nog een leuke route nemen (langs mooie plaatsen enzo).
Dan boek je bij Disney zeker de overnachtingen en de entree? Die boek je misschien ook gewoon in een pakket oid?
Een busreis lijkt me ook wel erg vermoeiend.
Met de auto kan je dan ook nog een leuke route nemen (langs mooie plaatsen enzo).
Raindrop- Ratel
Je boekt hotel, entree en ontbijt! En dan los vervoer erbij.
En je kunt inderdaad rijden zoals je wilt, en je bent er zo! Wij gaan meestal rond een uur of 5 rijden 's morgens, stoppen 1 of 2 keer en lopen dan na ingecheckt te hebben rond een uur of 11 in het park.
Je staat dan in Frankrijk meestal wel eventjes in de file, maar daar ontkom je niet aan denk ik.
En als we weggaan eten we op tijd in het park zodat we rond 19u in de auto zitten!
En je kunt inderdaad rijden zoals je wilt, en je bent er zo! Wij gaan meestal rond een uur of 5 rijden 's morgens, stoppen 1 of 2 keer en lopen dan na ingecheckt te hebben rond een uur of 11 in het park.
Je staat dan in Frankrijk meestal wel eventjes in de file, maar daar ontkom je niet aan denk ik.
En als we weggaan eten we op tijd in het park zodat we rond 19u in de auto zitten!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wij willen volgend jaar misschien naar Macedonië.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Kroatie, Frankrijk of Oostenrijk. Wil weer met de auto weg, al beviel vliegen ook wel!!
Gast- Gast
Van de zomer gaan we naar New York.. Ik wil daarna eigenlijk nog doorvliegen naar de westkust en daar touren maar dat moet ik eerst nog even voorleggen aan mijn vriend.
Ik ga binnenkort ook naar een informatiedag voor talencursussen. Zal ik dan toch alleen naar Amerika gaan (Ik wil het zo graag he, maar ik weet niet of ik durf).
En sowieso van de zomer naar Spanje. We zijn door mijn ouders uitgenodigd om een week mee te gaan op hun kosten. Dan zeg ik natuurlijk geen nee
Ik ga binnenkort ook naar een informatiedag voor talencursussen. Zal ik dan toch alleen naar Amerika gaan (Ik wil het zo graag he, maar ik weet niet of ik durf).
En sowieso van de zomer naar Spanje. We zijn door mijn ouders uitgenodigd om een week mee te gaan op hun kosten. Dan zeg ik natuurlijk geen nee
Gast- Gast
Snoes schreef:Wij willen volgend jaar misschien naar Macedonië.
Gaaf! Hoe kom je daar nou bij? Da's nou niet direct de meest logische bestemming. Ik vond Skopje echt een prachtige stad, en vond Ohrid echt de meest bijzondere plek waar ik ooit ben geweest.
Marin- Lady Post-a-lot
Maandag gaan we een weekje naar Griekenland, heerlijk! De laatste vakantie is een jaar geleden, dus ik ben er wel aan toe eigenlijk. En zeker aan wat zon!!
Verder ga ik in het voorjaar met vriendinnen nog een lang weekend naar Sevilla waarschijnlijk, maar dat ligt nog niet vast. Volgend jaar zomer (of juni of sept) willen we naar de westkust van USA
Verder ga ik in het voorjaar met vriendinnen nog een lang weekend naar Sevilla waarschijnlijk, maar dat ligt nog niet vast. Volgend jaar zomer (of juni of sept) willen we naar de westkust van USA
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
wij weten nog niet wat we volgend jaar doen.
aan de ene kant willen we nog veel in korte tijd (verbouwen, trouwen, kinderen) maar aan de andere kant was dit al het 2e jaar dat we niet weg zijn gegaan, en wordt volgend jaar dus 3e jaar..
dus nog maar ff goed nadenken over de huwelijksreis.. we hebben al een keer een cruise gemaakt via miami en naar curacao geweest, en vind wel dat een huwelijkksreis dat moet overtreffen zeg maar (klinkt wel heel arogant, zo zeker niet bedoeld) maja dat kost dan wel veel geld wat ik er nu eigenlijk nog niet voor over heb. dus mss dat we een paar daagjes weggaan, dat we er wel ff tussenuit zijn. en mss denken we daar over een paar maanden wel weer anders over!
aan de ene kant willen we nog veel in korte tijd (verbouwen, trouwen, kinderen) maar aan de andere kant was dit al het 2e jaar dat we niet weg zijn gegaan, en wordt volgend jaar dus 3e jaar..
dus nog maar ff goed nadenken over de huwelijksreis.. we hebben al een keer een cruise gemaakt via miami en naar curacao geweest, en vind wel dat een huwelijkksreis dat moet overtreffen zeg maar (klinkt wel heel arogant, zo zeker niet bedoeld) maja dat kost dan wel veel geld wat ik er nu eigenlijk nog niet voor over heb. dus mss dat we een paar daagjes weggaan, dat we er wel ff tussenuit zijn. en mss denken we daar over een paar maanden wel weer anders over!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij gaan in november 5 dagen naar Berlijn.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was een tijdje terug een reis aan het zoeken voor mijn vriend en mij en toen kwam ik Macedonië tegen. Toen ben ik er niet verder op ingegaan omdat het me niets zei eigenlijk. Maar even later ben ik wat gaan googlen en het lijkt me zo'n prachtig lang, en zoals jij inderdaad zegt, vooral Skopje. Maar goed, ik weet helemaal niet of dat het wordt hoor, maar het is wel een kanshebber.Joy_ schreef:Snoes schreef:Wij willen volgend jaar misschien naar Macedonië.
Gaaf! Hoe kom je daar nou bij? Da's nou niet direct de meest logische bestemming. Ik vond Skopje echt een prachtige stad, en vond Ohrid echt de meest bijzondere plek waar ik ooit ben geweest.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Curacao!!!
Half November al, dus het schiet al op! Heb er zo'n zin in!! Lekker nog even genieten van de zomer terwijl het hier dan koud is, even niks hoeven en relaxen en gezellig bij vrienden langs die daar wonen! Ik ben aan het aftellen!
Half November al, dus het schiet al op! Heb er zo'n zin in!! Lekker nog even genieten van de zomer terwijl het hier dan koud is, even niks hoeven en relaxen en gezellig bij vrienden langs die daar wonen! Ik ben aan het aftellen!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Een paar dagen Madrid!
Heeft iemand nog tips voor leuke uitjes/bezichtigingen/winkels?
Heeft iemand nog tips voor leuke uitjes/bezichtigingen/winkels?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
@Leine: madrid is zo mooi <3. Gewoon lekker tapas eten en door de straatjes wandelen, zo gaaf.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw droomvakantie(bestemming)..
» Wat is een mooie vakantie bestemming?
» Bestemming gezocht
» Vakantie bestemming gezocht
» Op zoek naar een leuke bestemming!
» Wat is een mooie vakantie bestemming?