Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt de volgende bestemming?

+38
Lejow
Arwyn
MissD
KOL
Muppetje
Middleme
Highway
Belle1985
Caramba
ThinkPink
Sarah1985
Flippin' Bitch
TukTuk
Shopelle
Toet
Polly
litllejoy
yellow
Raindrop
Kaboutertje
_Lacey_
Tsjip
Lady Starstruck
Lovely
GeKKiE
Zininzon
rapa nui
Monte
Marin
Tullow
Zonnetje
Sterre
Lady4
Atelier Madame
mzcharlotte
Travelgurly
Jente10
Jeanette
42 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 17:20

Ik wil heel graag in het voorjaar naar Rome I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  _Lacey_ di 6 sep 2011 - 7:13

Lady4 schreef:
_Lacey_ schreef:Ik hoop dit jaar nog een stedentripje te kunnen maken (liefst Stockholm) en voor volgend jaar is het idee om een week of 5 door Australië te reizen.

Ben jij met het reizen door australië al bezig met het maken van concrete plannen? En hoe pak je dat aan? Een paar weken door Australië reizen lijkt mij ook fantastisch. Het is alleen relatief kort voor zo'n immens land, dus hoe selecteer je waar je precies heen wilt?
Ik heb al vrij concrete plannen en de route heb ik in mijn hoofd al zo'n beetje vastgelegd. Hierbij heb ik gekeken naar wat ik wil zien/doen en daar de route omheen gebouwd. Verder ook veel op reisfora gekeken.
't Is nu nog even kijken hoe ik bepaalde afstanden ga afleggen. Dit zal voor het grootste deel met een huurauto/camper zijn, maar ook een aantal binnenlandse vluchten.

Hoop echt dat het allemaal door kan gaan. Momenteel hangt dit een beetje af van mijn reismaatje.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Shopelle di 6 sep 2011 - 7:51

Ik ben naar Griekenland geweest naar het eiland Kos maar volgend jaar willen we misschien naar Mexico. Hoewel.. we zijn nu aan het nadenken of het er echt wel veilig is.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 10:13

Wat een gezeur altijd over dat men niet naar Mexico durft omdat het niet veilig is. Tuurlijk heb je gebieden waar het niet veilig is, maar echt niet overal hoor!
De grens met usa daar moet je niet wezen. Er gaan tig toeristen er jaar in jaar uit dus dat zegt genoeg. Zo kan je overal wel een reden voor zoeken om ergens niet heen te gaan, want elke land zal wel iets onveiligs hebben, ook hier.

Ga nu voor de 4x naar Mexico en heb me nooit onveilig gevoeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 10:38

Heel misschien naar kroatie, of heel misschien naar polen (en auschwitz) of heel misschien naar kabak.
Maar het kan ook heel goed dat we in de buurt van nederland blijven. Ligt er maar net aan hoe we er dan in staan met de kinderen.

Sowieso wil ik volgend jaar naar de zwarte cross Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  TukTuk di 6 sep 2011 - 10:39

_Lacey_ schreef:
Lady4 schreef:
_Lacey_ schreef:Ik hoop dit jaar nog een stedentripje te kunnen maken (liefst Stockholm) en voor volgend jaar is het idee om een week of 5 door Australië te reizen.

Ben jij met het reizen door australië al bezig met het maken van concrete plannen? En hoe pak je dat aan? Een paar weken door Australië reizen lijkt mij ook fantastisch. Het is alleen relatief kort voor zo'n immens land, dus hoe selecteer je waar je precies heen wilt?
Ik heb al vrij concrete plannen en de route heb ik in mijn hoofd al zo'n beetje vastgelegd. Hierbij heb ik gekeken naar wat ik wil zien/doen en daar de route omheen gebouwd. Verder ook veel op reisfora gekeken.
't Is nu nog even kijken hoe ik bepaalde afstanden ga afleggen. Dit zal voor het grootste deel met een huurauto/camper zijn, maar ook een aantal binnenlandse vluchten.

Hoop echt dat het allemaal door kan gaan. Momenteel hangt dit een beetje af van mijn reismaatje.

Waarschijnlijk ben je er wel van op de hoogte, maar je hebt in Australie ook bedrijven waarvoor je auto's van bestemming A naar B moet brengen, je benzine wordt vergoed en het kost je verder niks geloof ik, dus je huurt eigenlijk gratis een auto. Vaak zijn dit huurauto's etc die weer naar andere steden gebracht moeten worden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Flippin' Bitch wo 7 sep 2011 - 4:08

Ik heb nog een weekje Turkije tegoed. Vind het een heerlijk idee, als ik hier zo loop te verregenen, dat ik dadelijk nog even in bikini kan bakken op het strand smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  _Lacey_ wo 7 sep 2011 - 4:33

AngelNyn schreef:Waarschijnlijk ben je er wel van op de hoogte, maar je hebt in Australie ook bedrijven waarvoor je auto's van bestemming A naar B moet brengen, je benzine wordt vergoed en het kost je verder niks geloof ik, dus je huurt eigenlijk gratis een auto. Vaak zijn dit huurauto's etc die weer naar andere steden gebracht moeten worden.
Nee, dit ben ik nog niet tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
Ben je dan niet aan een bepaalde datum gebonden waarop de auto op bestemming B moet zijn?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 4:37

We willen in september/oktober nog een week even er tussenuit, en we zullen wat weekenden weg gaan, gewoon om Nederland en omgeving beter te leren kennen! Volgend jaar zouden we wel een verre reis willen maken, mijn vriend wil graag naar Mexico toe, of naar Amerika toe. Stiekem zou ik wel willen trouwen en dat dus als huwelijksreis willen doen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Monte wo 7 sep 2011 - 4:47

Caribbeanlover schreef:Wat een gezeur altijd over dat men niet naar Mexico durft omdat het niet veilig is. Tuurlijk heb je gebieden waar het niet veilig is, maar echt niet overal hoor!
De grens met usa daar moet je niet wezen. Er gaan tig toeristen er jaar in jaar uit dus dat zegt genoeg. Zo kan je overal wel een reden voor zoeken om ergens niet heen te gaan, want elke land zal wel iets onveiligs hebben, ook hier.

Ga nu voor de 4x naar Mexico en heb me nooit onveilig gevoeld.
Nee maar jij komt ook niet echt verder dan je hotel of je gaat met een georganiseerde trip mee, vanuit het hotel. Niet iedereen wil naar mexico om bij het zwembad te liggen, sommige willen alle cultuur daar zien. En echt zelf reizen is nou niet het veiligste wat je kun doen daar. Dus ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken om de veiligheid, het staat niet voor niets op de lijst van meest onveilige landen(mexico-stad schijnt zelfs de meest onveilige stad ter wereld te zijn)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  TukTuk wo 7 sep 2011 - 4:49

_Lacey_ schreef:
AngelNyn schreef:Waarschijnlijk ben je er wel van op de hoogte, maar je hebt in Australie ook bedrijven waarvoor je auto's van bestemming A naar B moet brengen, je benzine wordt vergoed en het kost je verder niks geloof ik, dus je huurt eigenlijk gratis een auto. Vaak zijn dit huurauto's etc die weer naar andere steden gebracht moeten worden.
Nee, dit ben ik nog niet tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
Ben je dan niet aan een bepaalde datum gebonden waarop de auto op bestemming B moet zijn?

Je hebt vaak wel een uiterlijke datum waarop de auto terug moet zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik geen rijbewijs had toen wij daar waren, maar je kan er genoeg over vinden op internet over hoe het werkt:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  TukTuk wo 7 sep 2011 - 4:49

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een gezeur altijd over dat men niet naar Mexico durft omdat het niet veilig is. Tuurlijk heb je gebieden waar het niet veilig is, maar echt niet overal hoor!
De grens met usa daar moet je niet wezen. Er gaan tig toeristen er jaar in jaar uit dus dat zegt genoeg. Zo kan je overal wel een reden voor zoeken om ergens niet heen te gaan, want elke land zal wel iets onveiligs hebben, ook hier.

Ga nu voor de 4x naar Mexico en heb me nooit onveilig gevoeld.
Nee maar jij komt ook niet echt verder dan je hotel of je gaat met een georganiseerde trip mee, vanuit het hotel. Niet iedereen wil naar mexico om bij het zwembad te liggen, sommige willen alle cultuur daar zien. En echt zelf reizen is nou niet het veiligste wat je kun doen daar. Dus ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken om de veiligheid, het staat niet voor niets op de lijst van meest onveilige landen(mexico-stad schijnt zelfs de meest onveilige stad ter wereld te zijn)

+1
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 10:52

Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een gezeur altijd over dat men niet naar Mexico durft omdat het niet veilig is. Tuurlijk heb je gebieden waar het niet veilig is, maar echt niet overal hoor!
De grens met usa daar moet je niet wezen. Er gaan tig toeristen er jaar in jaar uit dus dat zegt genoeg. Zo kan je overal wel een reden voor zoeken om ergens niet heen te gaan, want elke land zal wel iets onveiligs hebben, ook hier.

Ga nu voor de 4x naar Mexico en heb me nooit onveilig gevoeld.
Nee maar jij komt ook niet echt verder dan je hotel of je gaat met een georganiseerde trip mee, vanuit het hotel. Niet iedereen wil naar mexico om bij het zwembad te liggen, sommige willen alle cultuur daar zien. En echt zelf reizen is nou niet het veiligste wat je kun doen daar. Dus ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken om de veiligheid, het staat niet voor niets op de lijst van meest onveilige landen(mexico-stad schijnt zelfs de meest onveilige stad ter wereld te zijn)

WTF doet het er toe wat ik wel of niet doe? Ik heb het ook over rondreizen wat zat mensen daar doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 11:02

Caribbeanlover schreef:
Monte schreef:
Caribbeanlover schreef:Wat een gezeur altijd over dat men niet naar Mexico durft omdat het niet veilig is. Tuurlijk heb je gebieden waar het niet veilig is, maar echt niet overal hoor!
De grens met usa daar moet je niet wezen. Er gaan tig toeristen er jaar in jaar uit dus dat zegt genoeg. Zo kan je overal wel een reden voor zoeken om ergens niet heen te gaan, want elke land zal wel iets onveiligs hebben, ook hier.

Ga nu voor de 4x naar Mexico en heb me nooit onveilig gevoeld.
Nee maar jij komt ook niet echt verder dan je hotel of je gaat met een georganiseerde trip mee, vanuit het hotel. Niet iedereen wil naar mexico om bij het zwembad te liggen, sommige willen alle cultuur daar zien. En echt zelf reizen is nou niet het veiligste wat je kun doen daar. Dus ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken om de veiligheid, het staat niet voor niets op de lijst van meest onveilige landen(mexico-stad schijnt zelfs de meest onveilige stad ter wereld te zijn)

WTF doet het er toe wat ik wel of niet doe? Ik heb het ook over rondreizen wat zat mensen daar doen!


Nou en dat kan behoorlijk gevaarlijk daar zijn. In je hotel niet nee, maar als je in Mexico City zit, loop je statistisch gezien simpelweg meer gevaar dan in je tentje in Frankrijk. Ze trekt gewoon een vergelijking. In jouw hotels zal het niet gevaarlijk zijn nee. In andere delen van Mexico wel. Als je niet zo;n type bent dat aan 't hotelzwembad hangt, is het toch wel verstandig om je te realiseren welke gevaren je loopt, al hoeft er niets te gebeuren.


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 11:16

http://www.eldoradosparesorts.com/videos/

Hier een filmpje dat mensen zeggen dat het veilig is. Wel gaat het vn om amerikan die zich nog altijd extra druk maken dat mensen uit anderen landen. Zij overdrijven het wel wat.

Het gaat dan wel om de toeristische plekken en vn Cancun (wat ik een vreselijke stad vind).
Als je rond reist moet je idd opletten, maar dat heb je ook als je dat doet in Egypte, Costa Rica, Duitsland overal is gevaar.

De toeristische plaatsen in Mexico zijn veilig en daar gaan de meeste dan ook heen ook als ze na een rondreis gaan relaxen.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 sep 2011 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 11:18

Caribbeanlover schreef:http://www.eldoradosparesorts.com/videos/

Hier een filmpje dat mensen zeggen dat het veilig is. Wel gaat het vn om amerikan die zich nog altijd extra druk maken dat mensen uit anderen landen. Zij overdrijven het wel wat.

Sorry maar ik geloof officiele reisadviezen van reisbureau's en het ministerie van buitenlandse zaken iets eerder dan zo'n marketing filmpje van een hotel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 11:24

Als je leest wat ik er bij heb geschreven snap je het misschien beter.
Deze dame op het filmpje werkt in het toerisme dus zij zegt ook niet zomaar wat.
Vind altijd dat de amerikanen zo overdrijven hiermee.

Dus jij zal je ook niet veilig voelen in de bekende plaatsen?

Het is geen marketing filmpje van het hotel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Polly wo 7 sep 2011 - 14:25

Het gaat erom dat Mexico BUITEN de resorts in Yucatán niet bepaald veilig is om rond te reizen. Duitsland en Costa Rica zijn dat wel, en volgens het Ministerie van Buitenlandse Zaken is zelfs Egypte op dit moment veilig genoeg om rond te reizen.
Even ter vergelijking, Mexico is qua veiligheid vergelijkbaar met Colombia. Iran en Congo staan hier dus niet ver vanaf. En inderdaad geldt dit niet voor de resorts in Cancún, maar wel voor het land in zijn geheel.

Ik deel je gevoel, ik voel me ook niet onveilig in Mexico. Maar je kunt niet ontkennen dat je er over het algemeen meer op zult moeten passen dan in Costa Rica of in Duitsland.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 20:39

Costa Rica lijkt me nou ook niet bepaald ongevaarlijk buiten de toeristische plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  TukTuk wo 7 sep 2011 - 21:00

Joy_ schreef:
Caribbeanlover schreef:http://www.eldoradosparesorts.com/videos/

Hier een filmpje dat mensen zeggen dat het veilig is. Wel gaat het vn om amerikan die zich nog altijd extra druk maken dat mensen uit anderen landen. Zij overdrijven het wel wat.

Sorry maar ik geloof officiele reisadviezen van reisbureau's en het ministerie van buitenlandse zaken iets eerder dan zo'n marketing filmpje van een hotel.

Nou moet je BUZA ook niet altijd heel serieus nemen.. Over thailand adviseren ze ook om niet met het openbaar vervoer te reizen in het zuiden, omdat er járen geleden een keer een trein opgeblazen is.
Je moet met dit soort dingen ook gewoon je gezond verstand gebruiken en ook luisteren naar wat de bevolking bijvoorbeeld ook verteld.
Mexico zal idd te doen zijn als je alleen in je hotel blijft, maarja de vraag is of je daarvoor helemaal naar mexico zal vliegen.. (Ok, CBL wel..)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 22:01

Wat een gezeik weer dat ik altijd alleen maar in het hotel blijf wat niet waar is btw.
Ook al zou ik dat wel doen, dan moet ik dat zelf weten.
Die luxe die je daar hebt, die zul je nooit vinden in Europa, Egypte, Tunesie ed of maar niet te spreken over de stranden en de zee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 22:29

Tuurlijk CBL, maar daar gaat het niet om. Jij zegt dat het in Mexico heus wel veilig is. Dat geloof ik ook heus wel, maar echt niet op elke plek. Op sommige plekken is het namelijk zo ongeveer de gevaarlijkste plek van de wereld. Dat is wel degelijk een verschil met Duitsland of Frankrijk bijvoorbeeld. Ook dáár kunnen dingen gebeuren, maar statistisch gezien gebeuren er minder gevaarlijke dingen. That's all.

AN, en ja gezond verstand blijft altijd belangrijk. Ik heb ook een vriendin die meerdere malen naar Colombia op reis is geweest..Tja daar hoor je ook de slechtste dingen over, maar dat gaat bij haar altijd goed. Maar Colombia en Mexico staan er idd wel bekend om gevaarlijk te zijn, en niet geheel zonder reden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 22:36

On topic heb ik trouwens ook wel weer zin om eens op wintersport te gaan! Dat heb ik in geen jaren gedaan, en nu ik een vriend heb, mogen we misschien wel een keertje mee met m'n vader net als vroeger! Mn zus en haar vriend mochten dat immers ook. Zou super leuk zijn, ik ben in geen jaren meegeweest smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Polly wo 7 sep 2011 - 22:50

Caribbeanlover schreef:Costa Rica lijkt me nou ook niet bepaald ongevaarlijk buiten de toeristische plaatsen.

Maar dat is het dus wel.

Ik zie het al, je blijft toch gewoon bij je eigen standpunt, of dat nu klopt of niet. Maakt ook niet uit verder, veel plezier in Mexico!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Monte wo 7 sep 2011 - 23:07

Caribbeanlover schreef:Wat een gezeik weer dat ik altijd alleen maar in het hotel blijf wat niet waar is btw.
Ook al zou ik dat wel doen, dan moet ik dat zelf weten.
Die luxe die je daar hebt, die zul je nooit vinden in Europa, Egypte, Tunesie ed of maar niet te spreken over de stranden en de zee.
Oh maar daarom haal ik jouw er niet bij (omdat ik je wil afzeiken in het hotel te blijven), ik heb daar helemaal niets op tegen en snap dat zo'n vakantie heerlijk is. Alleen JIJ geeft aan al voor de 4e keer naar Mexico te gaan en je nooit onveilig te hebben gevoeld. Daarop zeg ik dat ik dat logisch vind aangezien je niet verder komt dan de toeristische tripjes. Ik geloof best dat mensen zich in Mexico city wel onveilig voelen en je moet uitkijken(uit eten buiten je hotel is gewoon niet verstandig en een avondwandeling moet je al helemaal niet doen). Daarom haal ik jouw vakantie erbij.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 3 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum