Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie bestemming gezocht

Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:10

Ik zoek een leuke vakantie bestemming voor begin juli. Het liefst bij zee en niet te toeristisch. Ons budget is maximaal 3000 euro voor 2 personen (incl. geld voor eten). Heeft er iemand suggesties?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Travelgurly di 28 jun 2011 - 21:18

binnen europa of erbuiten?
wil je zon zee strand of dingen doen en zien?

Cascais is erg leuk ! met de trein de stad Lissabon bezoeken oa.
Malta- eilanden bezoeken oa Gozo, je hebt er wel zee alleen geen echte stranden op Malta, mooi steden te bezoeken.
Azoren- mooie natuur en walvis spotten (mooist is wel in het voorjaar als alles groen is)
Sardinie- heerlijk met een auto de italiaanse cultuur opsnuiven.
Kaapverdische eilanden- maar 6 uur vliegen prachtige hotels, super om te surfen,andere eilanden bezoeken etc.
Cyprus- zuid cyprus-grieks en dna richting paphos of noord cyprus is turks . Noord cyprus is nog helemaal niet toeristisch. dus dan heb je ook niet echt toersitenwinkels en boulevards maar is wel prachtig.
Macedonie- prachtige historie, mooi groen echt heel groen. en niet toeristisch nog echt en erggg goedkoop.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:26

Bedankt Travelgurly! Binnen of buiten Europa maakt me niet heel veel uit. Ik wil graag en zon, zee & stand en dingen zien. We zullen niet hele dagen op het stand liggen, maar ook niet alle dagen druk bezig zijn.

Bedankt voor de tips! De Azoren heb ik zelf ook naar zitten kijken.. Weet jij hoe het weer daar is rond deze tijd? Macedonië zijn we vorig jaar geweest, erg mooi inderdaad! Al geloof ik dat het dit jaar al wat toeristischer zal zijn dan vorig jaar.. Je andere tips ga ik nu bekijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Travelgurly di 28 jun 2011 - 21:38

voor de azoren zit je rond de 27 graden in july.

Wat gaaf dat je al in Macedonie bent geweest! krijg vande week klanten terug die mij er alles over gana vertellen. hahaha tos nog een bestemminig waar ik niet veel vanaf weet.

Cascais is ook echt een aanrader. Niet zo toeristisch, mooie stranden en leuke plaatsjes en leuke dagtocht bijvoorbeeld met de trein naar Lissabon.

Cuba? prachtige historie, onwijs mooie stranden
Mexico? prachtige stranden en hotels. onwijs leuke excursies, met dolfijnen zwemmen, met quads de jungle in opzoek naar watervallen en grotten, chitzen itza bezoeken, chian k'aan etc.
Kroatie , aan zee, leuke plaatsen, plitvice meren (prachtig!!!! moet je eens google)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:48

Super bedankt voor je tips! Ik ga ze allemaal uitgebreid bekijken (behalve Mexico, daar wil m'n vriend niet heen.. Die is bang dat z'n hoofd er wordt afgehakt daar Suspect )!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Travelgurly di 28 jun 2011 - 21:58

hahahaa afgehakt worden....WHY?
mexico is voor mij nummer 1, prachtig qua strand en hotels en superrrr excursies.

Suc6 met uitzoeken. als je vragen hebt laat maar weten of PM me maar.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 22:17

Hahaha, dat is altijd wat hij zegt als ik Mexico voorstel.. Hij heeft op een 1 of andere manier iets 'tegen' Mexico. Ik zal vanavond nog even aan hem vragen of hij echt zeker niet naar Mexico wil..

Nogmaal heel erg bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 1:55

Nyah schreef:Super bedankt voor je tips! Ik ga ze allemaal uitgebreid bekijken (behalve Mexico, daar wil m'n vriend niet heen.. Die is bang dat z'n hoofd er wordt afgehakt daar Suspect )!

Oh hahaha wilde Mexico net noemen. Je vriend kan daar beter vanaf stappen van dat beeld. Het is er super zoals TG al zei.

Dominicaanse Republiek is ook leuk, veel mogelijkheden tot excursies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie bestemming gezocht Empty Re: Vakantie bestemming gezocht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum