Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op zoek naar een leuke bestemming!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Op zoek naar een leuke bestemming! Empty Op zoek naar een leuke bestemming!

Bericht  friedje di 21 mei 2013 - 6:09

Hey meiden,
Ik ben opzoek naar een vakantie, maar heb inmiddels al zoveel langs zien komen dat ik het niet meer weet.. pff. Samen met een vriendin zoek ik een bestemming voor 8 dagen begin juni (liefst rond 6de). Nu zijn we rond aan het kijken voor accommodaties op Rhodos, Canarische Eilanden en evt Turkije. We willen graag half pension en het liefst tot €450 pp (goedkoper mag altijdOp zoek naar een leuke bestemming! 561177). Wie o wie is er toevallig een leuke aanbieding tegen gekomen? (zou ook wel fijn zijn als beoordeling van hotel redelijk zijn;) +7,5) En welk Canarisch eiland is evt het leukst? (we zoeken een zonvakantie, liefst loopafstand van centrum, leuke winkeltjes, restaurants en bars, geen party vakantie verder, en wat leuke culturele dingen en mooie natuur) Oeps... als ik het zo lees toch nog heel wat 'eisen'. Maar goed, misschien dat iemand onze perfecte vakantie is tegengekomen!
friedje
friedje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 14
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op zoek naar een leuke bestemming! Empty Re: Op zoek naar een leuke bestemming!

Bericht  Blond di 21 mei 2013 - 6:48

Zit hier wat tussen?

http://www.corendon.nl/vakanties/halfpension?Nf=dpdt%7cBTWN+130604+130608&N=10002410+10002429

Wat betreft de Canarische Eilanden, ik ben alleen op Tenerife en Gran Canaria geweest. Gran Canaria vond ik heel erg leuk, Tenerife niet. Laatste kwam ook doordat ik echt in het verkeerde plaatsje zat (Los Christianos).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  friedje di 21 mei 2013 - 7:52

Dankje! Zal zo eens even kijken!
friedje
friedje
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 14
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: