Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat wordt de volgende bestemming?

+38
Lejow
Arwyn
MissD
KOL
Muppetje
Middleme
Highway
Belle1985
Caramba
ThinkPink
Sarah1985
Flippin' Bitch
TukTuk
Shopelle
Toet
Polly
litllejoy
yellow
Raindrop
Kaboutertje
_Lacey_
Tsjip
Lady Starstruck
Lovely
GeKKiE
Zininzon
rapa nui
Monte
Marin
Tullow
Zonnetje
Sterre
Lady4
Atelier Madame
mzcharlotte
Travelgurly
Jente10
Jeanette
42 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 4:40

Wij gaan nog op vakantie dus hebben het nog tegoed voor dit jaar gnegnengne Wink.
We zijn al 3x in Portugal geweest, 3 jaar achter elkaar en dat was heel leuk. Ik wil daar volgend jaar misschien naartoe, maar ja we zijn er al 3x geweest.
Heb altijd al naar Cyprus geweest,maar hoorde van een ex collega dat er niet veel aan is (ach iedereen ervaart dat anders natuurlijk).

Egypte lijkt me ook leuk, is wel warm in juli en aug. dus het scheelt dat we altijd in sept. gaan.

Maar misschien word het wel weer de caribbean zoals nu al 8 jaar achter elkaar zo is :P .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 4:59

Toch niet naar New York, CBL?

Edit: Oh ja, daar wil ik ook nog heen binnen nu en 1,5 jaar, want m'n zwager is vandaag daar naar toe vertrokken om 1,5 jaar te wonen. Wil 'm een keer opzoeken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Tsjip zo 4 sep 2011 - 5:16

Wij weten nog niet waar we naartoe gaan volgend jaar. Eerst maar eens kijken of we nog geld hebben na onze bruiloft Wink. Als we op vakantie gaan is het hoe dan ook naar de zon!

Maar in de herfstvakantie gaan we waarschijnlijk een paar dagen naar Brugge. En we hebben ook nog een tegoedbon voor een nachtje weg liggen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Tsjip zo 4 sep 2011 - 5:21

Lady Starstruck schreef:Waarschijnlijk Amerika cheers Volgend jaar in het najaar pas. Maar heb al voorpret hier.

De voorpret vind ik haast nog het leukste van de vakantie! Het uitzoeken/vergelijken van de bestemming, dan het boeken en daarna het aftellen en ondertussen telkens al wat dingetjes kopen.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  _Lacey_ zo 4 sep 2011 - 5:26

Ik hoop dit jaar nog een stedentripje te kunnen maken (liefst Stockholm) en voor volgend jaar is het idee om een week of 5 door Australië te reizen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 5:28

Joy, zou kunnen, ik pin niks vast. We gaan 1x per jaar dus we zien wel. Cyprus en Egypte daar wil ik nog eens heen, maar ja je kan maar naar 1 tegelijk helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 5:33

Je zou ook Cyprus en Egypte allebei in 1 jaar kunnen doen, door de ene in de meivakantie en de ander in de herfstvakantie te doen. Beide vluchten zullen goedkoper zijn dan de meeste vluchten die jullie maken. Dat zou ook leuk zijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Lady Starstruck zo 4 sep 2011 - 7:18

Tsjip schreef:
Lady Starstruck schreef:Waarschijnlijk Amerika cheers Volgend jaar in het najaar pas. Maar heb al voorpret hier.

De voorpret vind ik haast nog het leukste van de vakantie! Het uitzoeken/vergelijken van de bestemming, dan het boeken en daarna het aftellen en ondertussen telkens al wat dingetjes kopen.

Precies en ik wil dat al zo lang. Ik kan echt niet wachten.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 7:18

Waar waar waar, Lady Starstruck?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  GeKKiE zo 4 sep 2011 - 7:46

Caribbeanlover schreef:
GeKKiE schreef:Over 2 weken gaan mijn vriend en ik een weekend naar Parijs.
In de herfstvakantie ga ik met een vriendin naar Madrid, 5 dagen lang.

En gister een 4 weekse rondreis gepland door Amerika voor de zomer van 2012!!!
Samen met mijn ouders en halverwege komen mijn broertje en vriendin erbij...
We beginnen in Seattle en eindigen in Los Angeles!

Duurt nog zo langggggg....

Gaat je vriend niet mee met die rondreis in de usa?

Die gaat natuurlijk ook mee... smile
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Lady Starstruck zo 4 sep 2011 - 8:11

Joy_ schreef:Waar waar waar, Lady Starstruck?

Ik weet het nog niet het moet nog geboekt worden. Mijn schoonmoeder betaald Very Happy Sla ik natuurlijk niet af. Zodra ik het weet laat ik het je even weten. Jij bent natuurlijk wel de Amerika expert.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Marin zo 4 sep 2011 - 8:24

Ja ik help je graag! Oh duh die moet ook in het club van 1649 topic.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 11:39

GeKKiE schreef:
Caribbeanlover schreef:
GeKKiE schreef:Over 2 weken gaan mijn vriend en ik een weekend naar Parijs.
In de herfstvakantie ga ik met een vriendin naar Madrid, 5 dagen lang.

En gister een 4 weekse rondreis gepland door Amerika voor de zomer van 2012!!!
Samen met mijn ouders en halverwege komen mijn broertje en vriendin erbij...
We beginnen in Seattle en eindigen in Los Angeles!

Duurt nog zo langggggg....

Gaat je vriend niet mee met die rondreis in de usa?

Die gaat natuurlijk ook mee... smile

Zo natuurlijk is dat niet hoor aangezien je hem niet noemde en het had gekund dat hij niet mee kon of wilde toch?! Hij moet tenslotte ook maar vrij kunnen krijgen van zijn werk ofzo.
Trouwens hoe kan het dat je nu al weet dat je er dan heen gaat? Ik bedoel werknemers weten toch nooit zover van te voren of je vrij kan krijgen oa ivm vakanties van collega's en ook dat niemand het zowat voor volgend jaar heeft doorgegeven?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 11:43

Joy_ schreef:Je zou ook Cyprus en Egypte allebei in 1 jaar kunnen doen, door de ene in de meivakantie en de ander in de herfstvakantie te doen. Beide vluchten zullen goedkoper zijn dan de meeste vluchten die jullie maken. Dat zou ook leuk zijn!

Zou idd kunnen,maar we gaan altijd 2 wkn. Jij bedoeld zeker naar beide 1 week.
Bij elkaar is het dan misschien ondanks mochten we naar beide 1 week gaan wellicht duurder dan 2 wkn Mexico of ergens anders in de caribbean.

Weet niet of we naar E en C all in zouden gaan of niet, maar is dat niet zo, dan ben je over het algemeen toch meer kwijt dan als je daar all in heen gaat.
Je koopt toch vaker tussendoortjes, snacks etc, lunch en diner buiten de deur en meer van dat soort dingen.

Mochten we voor all in kiezen, dan is dat iig geen 3 sterren hotel, maar het liefst 5 over 4 valt nog te praten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Kaboutertje zo 4 sep 2011 - 11:47

Ik heb al reisgidsen in huis gehaald I love you Leuk om zo te neuzen en plaatjes te kijken! Puur om te oriënteren want ik wil met mijn vriendje gaan en we hebben het er nog niet uitgebreid over gehad wat we willen. Ik zou graag willen duiken, maar misschien ook rondreizen en dingen zien. Alles wat met dieren te maken heeft lijkt me gaaf, zoals op een olifant rijden enz..!

En ik hoop dit jaar nog op een weekendje weg met mijn vriend. Dacht zelf aan Parijs, nog nooit geweest namelijk.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast zo 4 sep 2011 - 11:56

Voor mij geen reisgidsen meer. Internet is ideaal, geen geblader en er is meer te vinden.

Alles wat met dieren te maken heeft zoals olifantenritje, kamelenritjes, met dolfijnen zwemmen daar word men juist voor gewaarschuwd om dat te mijden ivm dieren die slecht worden behandeld.
Dus dmv eraan mee te doen draag je daar ook aan bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Raindrop zo 4 sep 2011 - 22:59

Wij hebben gister gekeken voor reizen naar Amerika, ik wil daar echt zoooo graag naar toe!
Alleen volgend jaar gaan we waarschijnlijk niet op vakantie. We willen dan ook gaan verhuizen en ik wil mijn rijbewijs halen + een auto.
Als we niet op vakantie gaan gaan we waarschijnlijk wel een paar dagen naar Disney of gewoon (een) weekend(s) weg!


Laatst aangepast door Raindrop op ma 5 sep 2011 - 5:39; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  yellow zo 4 sep 2011 - 23:28

freakielief schreef:Dit jaar gaan we nog eerst naar de Amerikaanse oostkust. Boston, New York, Philadelphia en Washington.


+ 1 (- boston)
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  litllejoy ma 5 sep 2011 - 0:36

In oktober ga ik nog ff lekker naar Parijs.
Zoals het er nu naar uitziet ga ik volgend najaar een rondreis doen in Cuba.
Mocht dit (door omstandigheden) toch niet lukken dan zoek ik het wat dichterbij en wordt het rondereis in Marrokko of een strandvakantie op Ibiza.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 0:42

Paar daagjes Dublin of Madrid/Barcelone (ff afhankelijk van wat beter uitkomt) en daarna naar India.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Lady4 ma 5 sep 2011 - 4:18

_Lacey_ schreef:Ik hoop dit jaar nog een stedentripje te kunnen maken (liefst Stockholm) en voor volgend jaar is het idee om een week of 5 door Australië te reizen.

Ben jij met het reizen door australië al bezig met het maken van concrete plannen? En hoe pak je dat aan? Een paar weken door Australië reizen lijkt mij ook fantastisch. Het is alleen relatief kort voor zo'n immens land, dus hoe selecteer je waar je precies heen wilt?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  GeKKiE ma 5 sep 2011 - 5:40

Caribbeanlover schreef:
GeKKiE schreef:
Caribbeanlover schreef:
GeKKiE schreef:Over 2 weken gaan mijn vriend en ik een weekend naar Parijs.
In de herfstvakantie ga ik met een vriendin naar Madrid, 5 dagen lang.

En gister een 4 weekse rondreis gepland door Amerika voor de zomer van 2012!!!
Samen met mijn ouders en halverwege komen mijn broertje en vriendin erbij...
We beginnen in Seattle en eindigen in Los Angeles!

Duurt nog zo langggggg....

Gaat je vriend niet mee met die rondreis in de usa?

Die gaat natuurlijk ook mee... smile

Zo natuurlijk is dat niet hoor aangezien je hem niet noemde en het had gekund dat hij niet mee kon of wilde toch?! Hij moet tenslotte ook maar vrij kunnen krijgen van zijn werk ofzo.
Trouwens hoe kan het dat je nu al weet dat je er dan heen gaat? Ik bedoel werknemers weten toch nooit zover van te voren of je vrij kan krijgen oa ivm vakanties van collega's en ook dat niemand het zowat voor volgend jaar heeft doorgegeven?!

We gaan met z'n 6en, 3 daarvan werken in het onderwijs.... Dus vakantie staat gewoon vast.
De andere helft heeft nog nooit problemen gehad met vakantie aanvragen...
Genoeg personeel met dezelfde functie!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 8:39

Pardon ik wist niet dat 3 in het onderwijs zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Polly ma 5 sep 2011 - 10:45

Voorpret is de helft van het vakantieplezier!
Ik ben t/m januari in Zuid-Amerika en ik heb genoeg mooie bestemmingen voor de boeg. Volgend jaar ben ik van plan om naar Midden-Amerika te gaan.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Toet ma 5 sep 2011 - 11:01

Ik denk dat wij naar Marmaris gaan, want we willen nog één keer met vriendinnen op (stap)vakantie.
Het kan ook zomaar Albufeira of iets anders worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat wordt de volgende bestemming? - Pagina 2 Empty Re: Wat wordt de volgende bestemming?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum