Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips vrijgezellenfeest man

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tips vrijgezellenfeest man Empty Tips vrijgezellenfeest man

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 4:39

Mijn man heeft de eervolle taak het vrijgezellenfeest van een maatje te organiseren. Hij heeft geen flauw idee wat te doen, het betreffende maatje is een wat saaie man en als hij iets niet leuk vindt, gaat hij met de kont tegen de krib. Mijn man wil wel iets leuks ondernemen en uiteraard zijn maatje iets leuks aantrekken, zodat duidelijk is dat hij de aanstaande bruidegom is, zonder dat deze zich erg te kak gezet voelt. Wie heeft een leuk idee en/of een goede tip?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips vrijgezellenfeest man Empty Re: Tips vrijgezellenfeest man

Bericht  Sneeuwvlok zo 13 maa 2011 - 5:47

Qua kleding zou ik een opvallende hoed aan doen en verder wat gekleurde kleding ofzo? Als de rest van de mannen dan niet verkleed gaat of alleen hetzelfde shirt aan doet valt hij alsnog wel op. Of misschien kan hij gewoon als iets veiligs verkleed gaan, als piraat ofzo, dan sta niet niet echt voor lul ofzo
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan zo 13 maa 2011 - 5:50

Wat vindt die man leuk? Museum? Wandelen in het bos? Bowlen? Uit eten?

Hoe dan ook, dat zou ik gaan doen, hoe saai dat misschien ook is. En ik zou ook geen opvallend pakje of hoedje voor hem regelen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Saxy zo 13 maa 2011 - 6:34

Ik zou juist ook niet voor opvallende kleding gaan.
Houdt hij misschien van paintballen? Of van karten? Of juist van iets als tokkelen of iets anders sportiefs?
Moeilijk hoor!!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mzcharlotte zo 13 maa 2011 - 9:28

Wat doen ze normaal als ze samen zijn? Avondje poolen ofzo? Zou hij wel meegaan in iets sportiefs? Of een workshop (sushi maken of is dat te truttig)? Bierproeverij? Ik zou het eenvoudig houden, met misschien een extra biertje of iets.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:34

Hij heeft niet echt hobby's, dat is het probleem. Hij vindt gamen leuk, maar ja, om nu met z'n allen in een gamehal te gaan zitten tijdens een vrijgezellenfeest... Aan de andere kant weten ze dan wel zeker dat hij het naar z'n zin heeft (als hij wint tenminste Wink ). Misschien kunnen ze het inderdaad simpel houden wat de kleding betreft, een opvallend shirt is wellicht voldoende. Hij is wat dat betreft vrij makkelijk in dingen weigeren en als hij het écht niet wil gebeurt het ook niet. Dank voor het meedenken!

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 13 maa 2011 - 9:41

Hij vindt alleen maar gamen leuk? Dan zou ik daar toch iets mee doen, denk ik. Gewoon bij iemand thuis, een of meerdere spelcomputers regelen (liefst de Wii) en dan een heel spelparcours afleggen. Racen, tennis, skiën, zingen, dansen, dat soort dingen. Lekkere hapjes en drankjes erbij, een prijsje voor degene met de meeste punten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 10:09

Susan schreef:Hij vindt alleen maar gamen leuk? Dan zou ik daar toch iets mee doen, denk ik. Gewoon bij iemand thuis, een of meerdere spelcomputers regelen (liefst de Wii) en dan een heel spelparcours afleggen. Racen, tennis, skiën, zingen, dansen, dat soort dingen. Lekkere hapjes en drankjes erbij, een prijsje voor degene met de meeste punten.

Zoals jij het omschrijft klinkt het eigenlijk ook wel leuk. Ik zal het wel voorleggen aan mijn man. Dank je wel.

Gast
Gast

Bericht  Moon zo 13 maa 2011 - 11:07

Alex167 schreef:
Susan schreef:Hij vindt alleen maar gamen leuk? Dan zou ik daar toch iets mee doen, denk ik. Gewoon bij iemand thuis, een of meerdere spelcomputers regelen (liefst de Wii) en dan een heel spelparcours afleggen. Racen, tennis, skiën, zingen, dansen, dat soort dingen. Lekkere hapjes en drankjes erbij, een prijsje voor degene met de meeste punten.

Zoals jij het omschrijft klinkt het eigenlijk ook wel leuk. Ik zal het wel voorleggen aan mijn man. Dank je wel.

Misschien kun je ook in 'levende lijven' gamen? Op een terrein of iets? Lasergamen maar dan anders ofzo haha Wink Ik zeg maar wat hoor, misschien bestaat het ook niet..
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud