Het kersverse relatie topic
+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Nou hopelijk snapt hij het!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, de sfeer toen ik thuiskwam was echt om te snijden. Hij was eerder naar huis gegaan omdat hij zich zo kut voelde.
Net goed voor 'm!
Net goed voor 'm!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Aww nou hopelijk is het vandaag gewoon weer normaal! Je moet er ook niet te lang in blijven hangen. Er is immers niks, dus dat moet ie maar gewoon leren.
Ik vind m'n vriend lief, hij heeft gisteren al eendenborstfilet voor 't diner gekocht dus we gaan heerlijk eten! En ik ga cupcakes bakken voor 't toetje als verrassing voor hem. Moet zo maar even naar de British shop om carrot cake mix te halen. En daarna komt m'n zus bij hem!
Ik vind m'n vriend lief, hij heeft gisteren al eendenborstfilet voor 't diner gekocht dus we gaan heerlijk eten! En ik ga cupcakes bakken voor 't toetje als verrassing voor hem. Moet zo maar even naar de British shop om carrot cake mix te halen. En daarna komt m'n zus bij hem!
Marin- Lady Post-a-lot
Jaa, daarom, daarna hebben we dus goed gepraat en later was het gewoon ook weer allemaal goed gelukkig.
Rush- Lady Post-a-lot
Oeh cupcakes haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush, fijn dat het nu duidelijk is voor hem. Top gedaan meid!
Joy, heel veel plezier vanavond en geniet van het eten!
Joy, heel veel plezier vanavond en geniet van het eten!
Gast- Gast
Fijn dat het weer uitgepraat is Rush!
Leuk Joy, ik wens jullie veeel plezier met zn 3-en .
Mijn vriend stuurde mij vanmorgen vroeg een smsje om mij heel veel succes te wensen met mijn tentamen, complete aanmoediging erbij. Laat dat tentamen nou net pas morgen zijn.. en ik lag nog zo heerlijk te slapen
Maar wel echt ontzettend lief , hij heeft veel meer vertrouwen in mijn kunnen dan dat ik dat zelf heb.
Leuk Joy, ik wens jullie veeel plezier met zn 3-en .
Mijn vriend stuurde mij vanmorgen vroeg een smsje om mij heel veel succes te wensen met mijn tentamen, complete aanmoediging erbij. Laat dat tentamen nou net pas morgen zijn.. en ik lag nog zo heerlijk te slapen
Maar wel echt ontzettend lief , hij heeft veel meer vertrouwen in mijn kunnen dan dat ik dat zelf heb.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Thanks Stormie! Moet alleen nog even bedenken hoe ik de cupcakes mét icing mee neem van Den Haag naar Amsterdam
Edit: Wat lief Serpentijn! Beetje de verkeerde dag, maar zo goed bedoeld
Marin- Lady Post-a-lot
Joy, zo`n grote tupperware achtige bak?
En dan wel rechtop houden
Rush- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Thanks Stormie! Moet alleen nog even bedenken hoe ik de cupcakes mét icing mee neem van Den Haag naar Amsterdam
Kun je ze niet pas in Amsterdam afmaken? of is je vriend al thuis?
Jade- Ratel
Rush schreef:Joy, zo`n grote tupperware achtige bak?
Haha ja ik heb er wel eentje maar die is meer hoog dan breed maar dan moet ik stapelen..Misschien een bakpapiertje tussen de cupcakes dan?
Serpentijn, ja dan zou ik eerder naar zijn huis moeten gaan, want hij heeft de oven nodig voor 't eten Later als we groot zijn nemen we een huis met een keuken met twee ovens! Oeh de keuken is zo waar wij op los gaan
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Rush schreef:Joy, zo`n grote tupperware achtige bak?
Haha ja ik heb er wel eentje maar die is meer hoog dan breed maar dan moet ik stapelen..Misschien een bakpapiertje tussen de cupcakes dan?
Serpentijn, ja dan zou ik eerder naar zijn huis moeten gaan, want hij heeft de oven nodig voor 't eten Later als we groot zijn nemen we een huis met een keuken met twee ovens! Oeh de keuken is zo waar wij op los gaan
hahaha ideaal inderdaad. Maar als je de mogelijkheid hebt, zou ik gewoon eerder gaan. Dan komen ze tenminste heel en mooi over EN scheelt een bult gesleep in de trein.
Jade- Ratel
Hmm het is een idee natuurlijk. Al ben ik bang dat ik z'n oven niet snap en het dan verpest Nah ik doe 't wel gewoon thuis. Ik moet toch ook wijn, kaas en druiven meeslepen En gewone logeerspullen.
Oh direct vraagje: Hoe veel spullen hebben jullie al bij je vriend liggen? -> Rush telt niet meer, die woont samen muhaha.
Ik word nu echt al gek van het heen en weer slepen! Ik heb intussen wel een fohn daar (nou ja die was van z'n ex haha), en een tandenborstel, wat andere toiletspullen, een chillbroek met shirtje, telefoonoplader, en nog wat kleine dingen. Maar echt veel meer kan ik ook niet laten daar, ik zou niet weten wat
Oh direct vraagje: Hoe veel spullen hebben jullie al bij je vriend liggen? -> Rush telt niet meer, die woont samen muhaha.
Ik word nu echt al gek van het heen en weer slepen! Ik heb intussen wel een fohn daar (nou ja die was van z'n ex haha), en een tandenborstel, wat andere toiletspullen, een chillbroek met shirtje, telefoonoplader, en nog wat kleine dingen. Maar echt veel meer kan ik ook niet laten daar, ik zou niet weten wat
Marin- Lady Post-a-lot
Joy, ik heb toendertijd dingetjes dubbel gekocht, tandenborstel en haarlak enzo. Mijn vriend had toen nog een studentenkamer waar ik regelmatig sliep.
Ik wil ooook weer verliefd zijn
Ik wil ooook weer verliefd zijn
Gast- Gast
Ik had al snel hetzelfde als Storm. Wat ik nodig had als ik daar sliep, qua verzorgingsspullen, had ik dubbel gekocht
Tandenborstel, cremespoeling, m`n eigen shampoo en ik had er ook een chillpants.
Tandenborstel, cremespoeling, m`n eigen shampoo en ik had er ook een chillpants.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb vrijwel niets bij mijn vriend liggen, hooguit een tandenborstel.
Mijn vriend is ook vaker bij mij als dat ik daar ben. Hij heeft hier alle verzorgingsspullen (deo, creme, tandenborstel, tandpasta, scheermesjes, baardtrimmer, je kan het zo gek niet bedenken..) en 4 blousen, 2 spijkerbroeken, 3 polo's, trainingsbroek + t-shirt, aantal paar schoenen..
oftewel, hij woont hier bijna! Maar hij heeft doordeweeks vrijwel alleen maar werkkleding aan, dus gebruikt zijn normale kleding alleen als hij een avondje weg gaat of in het weekend, vandaar dat hij veel bij mij heeft liggen.
Mijn vriend is ook vaker bij mij als dat ik daar ben. Hij heeft hier alle verzorgingsspullen (deo, creme, tandenborstel, tandpasta, scheermesjes, baardtrimmer, je kan het zo gek niet bedenken..) en 4 blousen, 2 spijkerbroeken, 3 polo's, trainingsbroek + t-shirt, aantal paar schoenen..
oftewel, hij woont hier bijna! Maar hij heeft doordeweeks vrijwel alleen maar werkkleding aan, dus gebruikt zijn normale kleding alleen als hij een avondje weg gaat of in het weekend, vandaar dat hij veel bij mij heeft liggen.
Jade- Ratel
Ik had ook alle toiletspullen dubbel en verder wat ondergoed enzo bij mijn vriend liggen. Nu wonen we samen dus is het een minder groot probleem. Maar ik slaap ook nog regelmatig bij mijn ouders ivm hockey en daar liggen dus OOK spullen. Nu valt het wel mee maar toen was het echt een enorme organisatie, waar ligt dit? waar ligt dat? Bij hem, bij mij of bij mijn ouders? Enorm irritant, maar volgens mij weinig tegen te doen, behalve alles dubbel of driedubbel kopen!
Gast- Gast
Nou het is me nog nooit overkomen, maar de cakejes zijn mislukt. Ze zijn totaal niet mooi uit hun vorm gekomen, en dus heb ik er niks aan. Ze smaken ook nog eens raar. Jammer! Dan maar niet dus..
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Nou het is me nog nooit overkomen, maar de cakejes zijn mislukt. Ze zijn totaal niet mooi uit hun vorm gekomen, en dus heb ik er niks aan. Ze smaken ook nog eens raar. Jammer! Dan maar niet dus..
dat is balen! heb je misschien de oven verkeerd ingesteld ofzo?
Moet je nu nog een nieuw dessert verzinnen?
Jade- Ratel
Nee het komt door de siliconen vormpjes, die zijn gewoon klote. En dat het raar smaakt zal wel komen door de olie die er door moest, het moest plantaardige olie zijn en ik had alleen zonnebloem. (= ook plantaardig en heb ik al zo vaak mee gebakken, maar 't zal wel misgegaan zijn ofzo).
En nee hoor, ik hoef geen nieuw toetje te bedenken. Het was gewoon voor de leuk extra als verrassing maar we hadden niets afgesproken dat ik iets zou regelen. En gezien we net hebben afgesproken dat we op ons eten gaan letten samen om wat af te vallen, is dit eigenlijk alleen maar goed
(want kaasavondje is ook niet bepaald mager)
En nee hoor, ik hoef geen nieuw toetje te bedenken. Het was gewoon voor de leuk extra als verrassing maar we hadden niets afgesproken dat ik iets zou regelen. En gezien we net hebben afgesproken dat we op ons eten gaan letten samen om wat af te vallen, is dit eigenlijk alleen maar goed
(want kaasavondje is ook niet bepaald mager)
Marin- Lady Post-a-lot
Toch is het balen, maar wel fijn dat je niet alsnog wat anders moet regelen.
een kaasavond klinkt wel lekker. Moet ik me daar allerlei soorte franse kazen bij voorstellen of?
een kaasavond klinkt wel lekker. Moet ik me daar allerlei soorte franse kazen bij voorstellen of?
Jade- Ratel
Serpentijn schreef:Toch is het balen, maar wel fijn dat je niet alsnog wat anders moet regelen.
Ja ik heb kaasjes uitgezocht die m'n zus ook lekker vindt. Gorgonzola, brie en parmezaanse kaas (in blokjes gesneden). Die eerste twee gaan dan lekker op toastjes en de parmi gedipt in balsamico azijn. Met druiven en wijn er bij. Niet persé Frans (ik deed 't in Engeland ook heel vaak), maar ZO lekker.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Serpentijn schreef:Toch is het balen, maar wel fijn dat je niet alsnog wat anders moet regelen.
Ja ik heb kaasjes uitgezocht die m'n zus ook lekker vindt. Gorgonzola, brie en parmezaanse kaas (in blokjes gesneden). Die eerste twee gaan dan lekker op toastjes en de parmi gedipt in balsamico azijn. Met druiven en wijn er bij. Niet persé Frans (ik deed 't in Engeland ook heel vaak), maar ZO lekker.
Het klinkt echt lekker! Ik ben dol op kaas, maar niet op toastjes . Ik eet dan ook vaak stukjes kaas zonder toast. Ik vind blokjes 'gewone' kaas trouwens niet lekker, gewone kaas vind ik alleen hééél dun gesneden lekker.
Gebruik je gewoon kant en klare balsamico azijn? Ik denk dat ik zoiets ook maar eens ga doen, klinkt lekker en leuk!
Jade- Ratel
Ja hoewel balsamicostroop of -crème lekkerder is, dat is dikker.
Ik hou ook niet van Hollandse kaas, maar wel van dit soort kaasjes.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Ja hoewel balsamicostroop of -crème lekkerder is, dat is dikker.
Ik denk dat ik dat binnenkort een keertje ga maken. Lekker flesje wijn erbij
Jade- Ratel
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Heb jij een relatie
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: