Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 6 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 sep 2011 - 22:06

Nee hoor, ik vind het super voor je ! Lekker letterlijk en figuurlijk van genieten :P Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 6:31

Ik zie mn vriend 2x per week en dat vind ik net goed Very Happy Volgende week kan ik hem ook 8 dagen niet zien en daar baal ik nu al van :P Hij weet dat nog niet trouwens, zal hij ook niet leuk vinden denk ik (hoop ik :P).

Gast
Gast

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 6:41

Hoe komt 't dat je 'm niet kunt zien dan?

Ik zie 'm waarschijnlijk toch nog deze of volgende week, misschien zelfs twee keer. Een keertje naar zijn zus op kraambezoek, en een keertje bij m'n oom en tante eten smile

Maar binnenkort gaat ie voor drie weken naar Vietnam. Dan ga ik 'm wel heel erg missen! Alhoewel dat toch ook wel oke is, ik heb veel leuke dingen geplanned en bovendien is het ook maar drie weken, dat overleef ik ook wel, en vind ik 't leuk dat hij op vakantie is.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Burn di 6 sep 2011 - 6:46

Als deze relatie door zet, dan ga ik hem heel lang niet zien! Sad Ik ben dan voor 5 maand in Oostenrijk, hoop wel dat hij dan langs komt.. Maar eerst maar is afwachten hoe alles gaat..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  TwistedAngel di 6 sep 2011 - 20:50

Jeeeujj gisteraaf lekker wezen zwemmen met mijn date.. smile
Hoop toch ook een keer achter te komen of t bij mijn date blijft of dat hij mn vriendje is..... Daar geeft hij nog steeds geen antwoord op Sad
Nu moet ik hem waarschijnlijk een week lang missen, maar ik hoop nog op zondag...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 21:04

Geeft hij er geen antwoord op? Vraag je er wel naar? Of is het gewoon nog niet ter sprake gekomen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade di 6 sep 2011 - 21:12

Mijn vriend zou 7 dagen weg gaan, maar kwam naar 5 dagen terug :P.

En 1 keer konden we elkaar het weekend niet zien omdat hij naar een evenement ging. Ik zou dan pas die vrijdag erna, naar hem toe gaan. We zouden elkaar dus bijna 2 weken niet zien. De maandag na het evenement heeft hij me opgehaald (200 km heen - 200 km terug) omdat hij me miste :P We hebben elkaar toen dus precies 7 dagen niet gezien.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 21:16

Haha kwam hij voor jou terug Serpentijn? Wat lief.

TwistedAngel, kan je daar niet gewoon met 'm over praten? Of heb je 't 'm gevraagd en weet hij het niet? Ik zou wel duidelijkheid willen inderdaad!

Oh en hebben jullie al 'ik hou van je' gezegd?
Het ligt de laatste tijd echt zo op m'n lippen en we zitten constant allerlei lieve dingen tegen elkaar te zeggen smile Wie weet super romantisch in Brugge, ik denk dat ik 't er dan gewoon uitfloept bij mij en ik me niet meer in kan houden :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 21:18

R. kwam ook na 4 dagen terug van vakantie i.p.v. na 7, ook voor mij haha. Zo lief!

Anyway, wij zeggen allang 'ik hou van je' :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade di 6 sep 2011 - 21:22

Joy_ schreef:Haha kwam hij voor jou terug Serpentijn? Wat lief.

Ja, ik vond dat ook heel lief I love you

Oh en hebben jullie al 'ik hou van je' gezegd?
Het ligt de laatste tijd echt zo op m'n lippen en we zitten constant allerlei lieve dingen tegen elkaar te zeggen smile Wie weet super romantisch in Brugge, ik denk dat ik 't er dan gewoon uitfloept bij mij en ik me niet meer in kan houden :P

En ja, ik heb dit al uitgesproken. Aan het begin vind ik dat altijd heel moeilijk, want wanneer hou je van iemand? En wanneer kun je van iemand houden?

Maar op een bepaald moment (in een hotelletje), was het moment daar, ik 'durfde' het alleen niet goed te zeggen. Uiteindelijk heb ik het toch uitgesproken, omdat ik me zo voelde en wist/voelde dat hij hetzelfde wilde zeggen maar het ook niet goed 'durfde'. Toen ik de woorden uitsprak, kreeg ik ze ook weer terug I love you.

Daarna hebben we het eigenlijk een tijdje niet meer tegen elkaar gezegd, tot er weer zo'n speciaal, gevoelig moment kwam.
Nu zeggen we het wel vaker tegen elkaar smile

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 21:32

Jaaaa heb geregeld dat ik 'm morgen zie om bij m'n oom en tante te eten, dan gaat hij ze dus ontmoeten, en hij gaat m'n oma ontmoeten..M'n oma staat echt te springen om 'm te ontmoeten, ze kan echt niet meer wachten!)
En voor volgende week kraambezoek bij z'n zus, dus dan zie ik 'm dinsdagavond, en woensdagochtend natuurlijk. En dan direct donderdagavond weer bij hem slapen, en vrijdag zaterdag zondag naar Brugge!

Leuk dat jullie dat al gezegd hebben!

Ik voelde 't voor 't eerst toen ik met panne in Frankrijk stond, en hij via GoogleMaps mij helemaal ging begeleiden. Dat vond ik zo lief! Daarna even aan moeten wennen, en afgelopen week is 't zo versterkt qua gevoel door bepaalde gebeurtenissen, bij allebei merk ik. Zit wel goed dus. Maar ik ben altijd beetje moeilijk daarin, ik zeg dat niet zomaar, en al helemaal niet als eerste. Dus hoop dat hij't als eerste zegt, dan reageer ik wel haha. Dan gaat het vast vanzelf, vast in Brugge! smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 21:34

Mijn vriend zei het ook als eerst hoor en toen kon ik het ook nog niet terug zeggen. Dan zei ik 'dat is lief' of heel dom 'bedankt' haha. Nu zeg ik het nog niet altijd terug.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel di 6 sep 2011 - 22:19

Ik geef wel constant aan wat ik van hem vind en wat ik voel.. Ben echt beetje gek op hem aan het worden.. Gisteren in zwembad ook wel gezegd dat ik hem erg leuk vind... Dan zegt hij er eigenlijk niets op en geeft hij snel een kus..
heb net ff gesmst dat we precies een maand geleden elkaar voor het eerst gezien hebben, en hij mij voor t eerst een kus gaf... dat ik hoop en nog een hele hoop te ontvangen en te kunnen geven..
nu maar afwachtten wanneer hij tijd heeft terug te smsen....

Ik wil weten waar k aan toe ben! Wil weten of ik mijn hart kan laten gaan of ik me moet gaan afsluiten.. Sad
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 22:25

Klote is dat TA. Mijn vriend deed er eerst ook wel vaak over. Dan vroeg ik wat we nou eigenlijk hadden. Ik wist het zelf niet, daarom vroeg ik het hem, maar hij wist het ook eigenlijk niet.

Maargoed, we kwamen toch wel tot de conclusie dat we elkaar wilden, niemand anders en ook dat we niet met een ander zouden gaan. Dat we dus echt samen waren. Dus toen hebben we het maar officieel gemaakt, daarvoor was het dan scharrelen om het maar een naam te geven, maar achteraf waren we gewoon vanaf dag 1 onafscheidelijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel di 6 sep 2011 - 22:33

dat wil ik ook!!!!
Hoop dat het vandaag ontzettend K weer blijft dan issie op tijd vrij, kan hij thuis niets doen, en hoop ik dat hij ff op msn komt.. dan kan ik het hem mss vragen... Wil ook niet dat hij denkt dat ik loop te drammen.. Hoop dat hij begrijpt dat ik graag wil weten waar ik aan toe ben.
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Rush di 6 sep 2011 - 22:41

Je zou hem ook kunnen smsen dat je eigenlijk wel wilt weten waar je ongeveer aan toe bent?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel di 6 sep 2011 - 22:46

hmmmmm ik wacht denk ik eerst maar even af hoe hij op vorige sms reageert.. Kan hem niet stalken hahaha! (al zou ik heel graag willen) Was vanmorgen al blij dat hij op mijn goedemorgen sms reageerde (was heel triest de hele sms achterste voren aan het typen, zo deed ik er wat langer over hahaha)
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Marin di 6 sep 2011 - 23:46

Ik zou dat ook vervelend vinden, TA! Ik zou ook vragen waar je aan toe bent, en je kan het nog leuk proberen te verpakken ook, zodat het niet vervelend overkomt.

Ik heb na een week gewoon gesmst of ik nu zijn vriendinnetje was.. Hij vond van wel, en vroeg of we dan tegelijk onze FB statussen zouden veranderen. Nerds.

Maar ik heb er eigenlijk nooit twijfel bij gehad, of hij het anders zag dan ik. We wisten door emailen al dat we allebei op zoek waren naar een serieuze relatie, en volgens mij hadden we allebei gewoon zooooo de behoefte aan die duidelijkheid dat we er zo direct in zijn gesprongen. Pas nu na 1,5 maand komen we er echt achter hoe ontzettend vreselijk fucking goed we eigenlijk bij elkaar passen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 5:56

Hahahaha sorry moet dit gesprek even delen, 1,5 maand hebben we he..

Ik was foto's aan het bekijken van zijn onlangs bevallen zus.

Ik: Ze hebben gelukkig wel een Bugaboo smile
Hij: Tuurlijk, al ben ik zelf dan wel fan van de Stokke
Ik: Neeeee! Stokke is de allerlelijkste
Hij: Hahaha, je hebt geen smaak
Ik: Je hebt zelf geen smaak
Hij: Hahaha, sukkel
Ik: Afijn, we've got some time left to discuss that :P
Hij: Yeah
Ik: Enough time to make you see sense :P
Hij: There might be a new hip trend. Voordeel van de stokke is dat ie hoger is, comfortabeler voor wat langere mensen :P
Ik: Precies, dan kan ik niet met m'n eigen kind lopen
Hij: Hahaha, mooie discussie ook na een paar weken relatie :P

Oftewel: Die Stokke praat ik nog wel uit 'm, maar geweldig dat ie uberhaupt een mening daarover heeft en weet wat een Stokke en Bugaboo zijn I love you I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 7 sep 2011 - 7:03

Oh, sinds R weet dat er een McLaren buggy bestaat, moet die het worden.

Tsja..

Mercedes. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TwistedAngel wo 7 sep 2011 - 8:59

leuk toch die gesprkeken over later?

Had gisteren in zwembad ook zo een met hem, we lagen in een kruidenbad samen, toen we het over baden kregen.. Blijkbaar hebben zij thuis eentje, zonder bubbels.. Toen vroeg ik of dat ook veranderd kon worden, kreeg ik wel t antwoord dat alles mogelijk was, als ik dat lekker zou vinden Wink

Yeah!

krijg nu pas eerste smsje van hem terug, wel met 1 hele zin... Dattie net thuis is en dat hij een leuke dag gehad heeft.

Zie nu wel ineens dat mijn krabbel op hyves, dat poppetje met handschoenen aan met een handkusje er al sinds vrijdag opstaat terwijl hij erg van het wissen is.. 1-0 voor mij!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 9:06

Ik vind het nu een beetje lastig, want we vinden elkaar echt heel erg leuk en als hij over een maand niet voor een paar maanden weg zou gaan zouden we een relatie hebben. Maarja, het is niet echt een scharrel, maar ook niet mn vriend.. Hij is vandaag weer teruggekomen van vakantie van 3.5 week, ws zie ik hem vrijdag of zaterdag, ik vind het een beetje een apart gevoel.. Het liefste zou ik hem nu elke dag gaan zien tot hij over een maand dus weg gaat, maar ik ben bang gekwetst te worden omdat mn gevoelens nog meer versterkt zullen worden, dat als hij straks terugkomt van de winter dat hij misschien niet meer wilt, of er dingen zijn gebeurd.. Dus waarschijnlijk zal ik hem nog een paar keer zien t/m oktober, ik denk dat het beter is hoe jammer ik het wel vind SadSad

Gast
Gast

Bericht  Summerlovin wo 7 sep 2011 - 9:28

Zoals jullie aan mijn ticker kunnen zien heb ik sinds een maand een vriend. We gingen al een jaar goed en close met elkaar om, maar sinds een maand is het dus echt wat.
Ik heb hem leren kennen doordat hij mijn buurjongen was. ( hij woont nu op zichzelf) Hij is 8 jaar ouder dan ik maar aan het verschil merken we niets smile . Mijn schoonmoeder hoef ik dus niet te ontmoeten, die ken ik al. Sterker, ze woont tegenover me :P ! haha. Ik kom hier graag af en toe even mee praten.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  TwistedAngel wo 7 sep 2011 - 10:27

Dat is ook leuk, zo is het je buurjongen, en zo is het je vriend!!!
Is at zo ineens veranderd? Is er iets voorgevallen waardoor jullie elkaar gevonden hebben of had je altijd al gevoelend voor hem???

*update, had G niet terug gesmst, kijken wat er zou gebeuren, uurtje later sms: Weltrusten alvast XXX... HA! ben ik een keer niet degene die smst.. kijken of ik t morgen ook volhoud hem niet te smsen.. lijk wel een stalker hihi (klink ik nu vreselijk stom?? Zo voel ik me wel nl)*
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Bericht  RYW wo 7 sep 2011 - 10:44

Jemig, ik herinner me nog dat het echt ZO lang duurde voordat mijn vriend en ik echt vriend-vriendin waren. We hebben onszelf echt ZO lang wijsgemaakt dat het écht geen relatie was omdat we daar écht nog niet aan toe waren. True, we hadden afgesproken niks met andere mensen te doen, probeerden zoveel mogelijk tijd met elkaar door te brengen en hadden behoorlijk de kriebels, maar neeeeee hoor, we hadden écht geen relatie want daar waren we écht niet aan toe. Nog lang niet.

Sure Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud