Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je kindje huilt?

+16
Printje
LotteK
Spring
holaagirl
Fearie
Annie24
PapillonRose
Vancity_girl
Theezakje13
chipa
missmarm
Linda
M@niek
Kat1980
Annemie
Fiebje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 10:03

Ik ga er altijd heen om te troosten. In tegenstelling tot anderen hier hoor ik geen verschil in huiltjes, ze heeft maar één huilstand smile.

Soms gaat ze nephuilen om aandacht te trekken, dat is wel anders. Dan hoor ik op de babyfoon heel overdreven: 'Boehoehoehoeeeeeee'. Als ik daar na drie boehoehoe's niet op reageer, licht ze even toe: 'Mama, mij huilen.'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  Minniemeisje do 1 sep 2011 - 10:05



Soms gaat ze nephuilen om aandacht te trekken, dat is wel anders. Dan hoor ik op de babyfoon heel overdreven: 'Boehoehoehoeeeeeee'. Als ik daar na drie boehoehoe's niet op reageer, licht ze even toe: 'Mama, mij huilen.'[/quote]

Haha! Ahh dat vind ik echt heel schattig!

Minniemeisje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 124
Registratiedatum : 03-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  sheila123 do 1 sep 2011 - 20:13

LotteK schreef:Ik heb mijn beide kinderen nooit laten huilen. Ik merk wel nu er 2 zijn, dat het niet altijd mogelijk is om er a la minute op te reageren, maar dat probeer ik altijd wel.
+1
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  loesje do 1 sep 2011 - 20:26

[quote="holaagirl"]Ligt er helemaaaaaaaal aan.
Soms ligt'ie gewoon te jammeren ( je gaat het herkennen) en dan laat ik hem lekker.
Wanneer hij echt paniekerig huilt ( ook dat herken je) ga ik er direct naar toe.
Wanneer hij zeurderig huilt, laat ik hem ook lekker gaan even...totdat hij té boos wordt.

Hij weet nu dat wanneer er echt iets is, ik kom! En wanneer hij zeurt, ik hem laat gaan...[/quote]

+1
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 20:27

Twellie schreef:
Soms gaat ze nephuilen om aandacht te trekken, dat is wel anders. Dan hoor ik op de babyfoon heel overdreven: 'Boehoehoehoeeeeeee'. Als ik daar na drie boehoehoe's niet op reageer, licht ze even toe: 'Mama, mij huilen.'
Wat schattig! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  sheila123 do 1 sep 2011 - 20:30

ProudMama schreef:
Twellie schreef:
Soms gaat ze nephuilen om aandacht te trekken, dat is wel anders. Dan hoor ik op de babyfoon heel overdreven: 'Boehoehoehoeeeeeee'. Als ik daar na drie boehoehoe's niet op reageer, licht ze even toe: 'Mama, mij huilen.'
Wat schattig! I love you
Hahaha,lief! Wat een boeffie zeg!
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  koNijntje do 1 sep 2011 - 20:36

ik vond eerst een babyfoon maar onzin, als er echt wat is hoor je het beneden ook wel en dat is ook wel zo.
maar ik ben toch blij dat we er een hebben, hoor! angel we horen het ook wanneer hij de speen kwijt is
(zonder babyfoon hoor je dit beneden niet) en dan kunnen we naar hem te gaan, want zonder speen gaat meneer echt niet slapen! zonder babyfoon hoor je het toch pas al hij harder gaat huilen..

verder had meneer laatst zo'n huiluurtje, pff... ik heb hem op een gegeven moment EVEN in de kinderwagen gelegd en toen ben ik naar boven gegaan.. ik kon het toen even niet meer aan, maar ik was in no-time ook weer beneden, want ik vond het echt zooo zielig! Sad
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je kindje huilt? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je kindje huilt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum