Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug naar ex

+13
Moon
joyce0606
sanne-84
Sweety
Niekske
Silver
Snack a Jack
Kalendertje
Atelier Madame
TukTuk
MADDIE
VanillaRose
Huppekee
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Terug naar ex - Pagina 2 Empty Re: Terug naar ex

Bericht  xxDila ma 5 sep 2011 - 13:17

Ik heb eerst 3 maand met hem wat gehad. Ik was er nog niet klaar voor & hij ook niet.. We hebben op dezelfde avond opgebiecht dat we beide met een ander hadden gezoend.. laughcry
Het was 10 maand uit.
We kwamen weer samen & iedereen was negatief.

We hebben in de afgelopen 4,5 jaar een break gehad. Waarin we wel nog samen waren, maar ik dingen voor mezelf moest gaan uitzoeken. Was dit wat ik wilde of niet. Ik ben toen weer 6 maanden thuis gaan wonen. Dit heeft ons goed gedaan. Mij laten inzien dat ik hem echt wilde in mijn leven & met hem oud wil worden. Maar zo ook dat hij voor mij wil knokken, dat hij niet opgeeft bij & de eerste tegenslag denkt laat maar.. I love you


Laatst aangepast door xxDila op wo 14 sep 2011 - 13:31; in totaal 1 keer bewerkt
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar ex - Pagina 2 Empty Re: Terug naar ex

Bericht  Huppekee wo 14 sep 2011 - 7:16

Even een update hoe het ervoor staat:

Na een week om elkaar heen draaien en veel gezoen enzo een gesprek gehad. Gelukkig beide tot de concluse gekomen dat het er gewoon niet is. Wij hebben het leuk gehad samen en zullen altijd iets bijzonders hebben, maar een relatie zit er gewoon niet meer in. Hij is nog veel te gek op zijn ex en heeft het inmiddels weer goed gemaakt met haar. Mooi om te zien dat hij het met zoveel liefde over haar heeft..

Mijn hart ligt nog steeds bij mijn afgelopen ex en ik hoop dat hij met me wil praten. We zijn vreemd uit elkaar gegaan en ik wil weten waar we staan. Maarja, in hoeverre is alles waar wat hij smst natuurlijk, maar wel afgelopen juli een boze sms gehad met 'ik hou van je' erin .... en ik hou nogsteeds van hem en ik zie mijn toekomst met hem ...
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar ex - Pagina 2 Empty Re: Terug naar ex

Bericht  Jazzlyn wo 14 sep 2011 - 7:59

Wij waren 1,5 jaar samen, toen 5 maanden uit elkaar. Nu zijn we ondertussen opnieuw bijna 5 jaar samen(morgen), ruim 2 jaar getrouwd, een heerlijk kindje verder en een tweede onderweg!

Goede beslissing geweest dus Very Happy
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar ex - Pagina 2 Empty Re: Terug naar ex

Bericht  Pannetoet wo 14 sep 2011 - 8:22

Hier nog één!

Wij hebben, toen ik 16 was en hij 17, een maand of 3 verkering gehad. Dit werkte toen totaal niet omdat wij beiden veel te jong waren. Zijn toen uit elkaar gegaan maar wel altijd contact blijven houden, eigenlijk een leuke vriendschap! En hoe ouder wij werden hoe beter het klikte.. En hij had al eens gevraagd om wat te gaan drinken maar ik zat toendertijd nog in een relatie en mijn exvriend vond het echt not done dus het contact bleef bij msn'en en een praatje op de voetbal.. Toen het uitging met mijn exvriend zijn we ruim een maand daarna wat gaan drinken en de kriebels die ik destijds waren weer helemaal terug. Het voelt heel fijn en vertrouwd en wij zijn nu 4½maand samen en het gaat beter dan ooit (op een paar dingetjes na maar dat hou je altijd wel..)

Wij zijn 7 jaar uit elkaar geweest en iedereen reageert heel leuk en positief smile Mijn ouders vinden hem gelukkig helemaal geweldig!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar ex - Pagina 2 Empty Re: Terug naar ex

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum