Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kun je hiermee terug naar de winkel?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 22:09

Voor onze vakantie hebben wij 2 koffers gekocht bij de v en d. Dit hebben we echter pas 1 dag van tevoren gedaan en daarom konden we er niet meteen mee terug.

Het slotje (cijfercombinatie) deed het niet en konden we maar op 1 getal zetten en niet op een getal naar keuze. Wij hebben de koffer dus al gebruikt en nu naar 1 keer gebruiken ziet hij er al erg gehavend uit jeetje wat gaan ze er op het vliegveld niet netjes mee om maar goed.

Kun je terug gaan met een koffer die er zo gehavend uit ziet om het slotje? Er zit wel 2 jaar garantie op geloof ik maar nieuw ziet hij er nu niet meer uit.

groetjes en bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  ellibre vr 4 mei 2012 - 22:53

als de garantie ook geldt voor het slot kun je er zonder problemen mee terug gaan. ik weet alleen niet of je dat een nieuwe krijgt of dat ze het slot repareren of vervangen.

je geld terug krijgen zal niet meer lukken.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  MADDIE za 5 mei 2012 - 3:55

Ik zou er sowieso mee terug gaan. Je verhaal voorleggen. Kijken wat ze zeggen! hoop voor jullie dat ze service gaan verlenen. Geen idee of zoiets onder de garantie valt.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  Ellusss za 5 mei 2012 - 4:47

Ik had 'n koffer gekregen voor mijn verjaardag in mei 2010. Deze heb ik in 2011 mee naar India gehad voor 6 maanden. In India ging het heel lang goed maar toen ik hem 1,5 maand voor terugkeer naar Nederland op slot wou doen (ik had er wat ingelegd waarvan ik niet wilde dat anderen eraan konden komen in de tijd dat ik aan het rondreizen met mijn backpack was, mijn koffer kon ik in die tijd op mijn stage laten staan) bleek het cijferslot ineens ook niet meer te werken. Maar liefst 7x ben ik ALLE mogelijke combinaties langs gegaan zonder resultaat, de code die ik erop had zitten heb ik volgens mij zo'n 100 keer geprobeerd. Uiteindelijk de koffer met een tyrip (schrijf je dat zo?) 'op slot' gedaan, ook met de terugvlucht.

In ieder geval, om een lang verhaal kort te maken; eenmaal terug in Nederland ben ik met de koffer terug naar V&D gegaan (koffer was toen al bijna 1,5 jaar in bezit), ben ik hem een kleine 2 week 'kwijt' geweest en hadden ze hem op de service weer gefixt. Kosteloos. Dus ja, ik zou zeker terug gaan! smile
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 21:09

Ja hoor, daar kun je gewoon mee terug gaan. Hij zal waarschijnlijk worden opgestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  SparklingEyes za 5 mei 2012 - 21:38

Ja hoor, na gebruik kunnen ze verwachten dat hij er niet meer als nieuw uit ziet.. Het slotje hoort gewoon te werken en zeker als je nog garantie hebt, gewoon terug gaan!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  Annemoontje za 5 mei 2012 - 21:55

Ja omdat er garantie op zit zou ik zeker teruggaan. Het slotje hoort echt niet na 1 reis al niet meer te functioneren.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kun je hiermee terug naar de winkel? Empty Re: Kun je hiermee terug naar de winkel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum