Vlees
+15
Cherique
Alias
boekenwurm83
Toet
Highway
Chloe
Susan
Roxi3
Flinder
minoessepoes
ButterflyEffect
Japje
Catootje
Zininzon
CaptainSpectacular
19 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vlees
Veel soorten vlees eet ik maar dan beperkt. Niet omdat ik het zielig vind, maar omdat er genoeg lekker vegetarische gerechten zijn. Zo kan ik dus makkelijk 2 a 3 dagen zonder vlees.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik probeer juist meer vlees te eten. Ik at vaak weinig vlees en vond het niet erg om een aantal dagen geen vlees te eten maar ik heb de gevolgen ook ondervonden. Ben nu bezig om mijn Vitamine b-12 tekort te verhogen en weer helemaal terug op peil te hebben.
Ik eet trouwens ook geen babydiertjes!
En wij eten vooral kip, varkensvlees en rundvlees.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Snowflake schreef:Ik probeer juist meer vlees te eten. Ik at vaak weinig vlees en vond het niet erg om een aantal dagen geen vlees te eten maar ik heb de gevolgen ook ondervonden. Ben nu bezig om mijn Vitamine b-12 tekort te verhogen en weer helemaal terug op peil te hebben.
Oh en ik eet heel soms vis.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet meestal rund of kip, varken vind ik meestal gewoon niet lekker.
Orgaanvlees hoef ik echt niet, dat staat me niet aan. Mijn ouders hebben met kerst wel eens konijn of hert gehad, maar dat hoef ik ook niet.. Heb wel eens een stukje geproefd en dat vond ik niet echt lekker, maar het idee staat me toch ook niet echt aan..
We eten tegenwoordig ongeveer 1 keer in de week vis en zo af en toe een vegetarische burger. Dit meestal als het in de aanbieding is, anders vind ik het toch best prijzig vaak.
Orgaanvlees hoef ik echt niet, dat staat me niet aan. Mijn ouders hebben met kerst wel eens konijn of hert gehad, maar dat hoef ik ook niet.. Heb wel eens een stukje geproefd en dat vond ik niet echt lekker, maar het idee staat me toch ook niet echt aan..
We eten tegenwoordig ongeveer 1 keer in de week vis en zo af en toe een vegetarische burger. Dit meestal als het in de aanbieding is, anders vind ik het toch best prijzig vaak.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: